Olen tottunut ex-suhteissani määrättyyn tasoon. Nyt ongelmana on, että mulla taitaa rima ehkä olla liian korkealla kun miesystävää etsi :( Mistä luovun jos miehellä ei ole:
- autoa
- moottoripyörää
- omakotitaloa
- kesämökkiä
- pituutta yli 170 cm
- painoa yli 70 kg
- kaljua tai pitkiä hiuksia
On tää omasta mielestä täydellisen miehen etsiminen vaikeaa :(
Mistä luovun?
10
1191
Vastaukset
- naurattaa
ehkä ne ex-suhteet on exiä just tuon listan takia, kun ainoastaan ulkoisilla ja materialistisilla asioilla on merkitystä...
- olisi.
- poliittinen kanta
Pääsikö unohtumaan.
on ainaski moperi..
- kovin hankala
vaatimnus, joten sen voi heti unohtaa...
- myös sitä simppeliä miestä...
tai asettamaan seuraavat vapaavalintaiseen järjestykseen
Free bird
Give me back my bullets
Sweet home Alabama - yksi vaatimus lisää
suosikkibiisivalinnat noin pääsääntöisesti alkuperäisesityksinä, ei live, vaan parasta mahdollista laatua, sori Ville...
- näyttää miltään
jotain sellaista Suomi-Salaman mainoksen näköistä...
- vaadi...
- työpaikkaa
- matkustushalukkuutta
- entisiä lapsia
- ex-vaimoa
- perintöä
- tupakointia
- kohtuullista alkoholinkäyttöä
Et, koska et maininnut...- itsestäänselvyyksiä...
Eikös se työpaikka ole jo pakollinen, jotta mahdollisuus pitää autoa, asuntoa etc? Niin tietty jos on syntyny kultalusikka suussa tai lottovoittajaksi :) Matkustaa on kiva, entiset lapset ok, ei ex-vaimoa, perintö varmaan tulee, tupakointi ja alkoholi kohtuudella ok :D
Enhän mä jaksanu koko listaa kirjottaa - kynnet kuluu :DD
- ilmeisesti...
rikasta miestä itsellesi. Auto, moottoripyörä, talo, kesämökki...
Ehkä lähtisin karsimaan niistä...sitten menisin ehkä puhumaan muillekkin kuin pitkä tukkaisille tai kaljuille...
Ihan vaan mun mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112942Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U461931Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411703SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1011703Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin761438- 71981
Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11908Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä185866- 54792
- 17764