Olen tottunut ex-suhteissani määrättyyn tasoon. Nyt ongelmana on, että mulla taitaa rima ehkä olla liian korkealla kun miesystävää etsi :( Mistä luovun jos miehellä ei ole:
- autoa
- moottoripyörää
- omakotitaloa
- kesämökkiä
- pituutta yli 170 cm
- painoa yli 70 kg
- kaljua tai pitkiä hiuksia
On tää omasta mielestä täydellisen miehen etsiminen vaikeaa :(
Mistä luovun?
10
1169
Vastaukset
- naurattaa
ehkä ne ex-suhteet on exiä just tuon listan takia, kun ainoastaan ulkoisilla ja materialistisilla asioilla on merkitystä...
- olisi.
- poliittinen kanta
Pääsikö unohtumaan.
on ainaski moperi..
- kovin hankala
vaatimnus, joten sen voi heti unohtaa...
- myös sitä simppeliä miestä...
tai asettamaan seuraavat vapaavalintaiseen järjestykseen
Free bird
Give me back my bullets
Sweet home Alabama - yksi vaatimus lisää
suosikkibiisivalinnat noin pääsääntöisesti alkuperäisesityksinä, ei live, vaan parasta mahdollista laatua, sori Ville...
- näyttää miltään
jotain sellaista Suomi-Salaman mainoksen näköistä...
- vaadi...
- työpaikkaa
- matkustushalukkuutta
- entisiä lapsia
- ex-vaimoa
- perintöä
- tupakointia
- kohtuullista alkoholinkäyttöä
Et, koska et maininnut...- itsestäänselvyyksiä...
Eikös se työpaikka ole jo pakollinen, jotta mahdollisuus pitää autoa, asuntoa etc? Niin tietty jos on syntyny kultalusikka suussa tai lottovoittajaksi :) Matkustaa on kiva, entiset lapset ok, ei ex-vaimoa, perintö varmaan tulee, tupakointi ja alkoholi kohtuudella ok :D
Enhän mä jaksanu koko listaa kirjottaa - kynnet kuluu :DD
- ilmeisesti...
rikasta miestä itsellesi. Auto, moottoripyörä, talo, kesämökki...
Ehkä lähtisin karsimaan niistä...sitten menisin ehkä puhumaan muillekkin kuin pitkä tukkaisille tai kaljuille...
Ihan vaan mun mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826351- 353471
- 443088
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402282Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212077
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 1902002
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241608- 381568