..taas joutu olee tyhjän panttina saakutti..onhasn se kiva olla tyhjän panttina..joo-o.. jos työtä pitää tehdä niin sitte tehdään mutta oragisointi mättää.. pitääkö alkaa itse saatanan yrittäjäksi.. näen niin punaista.. että aivoni ratkeavat..ai miksikö?..no kun ei oo eka kerta ollenkaan samalla tyypillä..
grrr työorganisaattorit..
3
142
Vastaukset
- *Pantteri*
tassuni...se rauhoittaa;)ks.2.
- Miihis
joku vois haluta stanan yrittäjäksi? Mitä kummaa se yrittää ees? Kenties keplotella taviskansalaisia johonki rahatpoisjaheti-juttuhin?
Mitkä rahat:) Olen jäävi vasstaamaan rahojen osalta, kun kuulun persaukiseen kansanosaan ja sillai olenki oikein tyytyväinen osaani. Mikä sun työssä mättää?..piti toimia sillä lailla..ohjeet työkalut sen kun alat hommiin.. mutta missä ohjeet, osa työkaluista uupuu.. ei voi tehdä..sitte vielä odotus ja turha semonen..elikä homma siirtyy ja silloin siirtyy omat hommani.. ekikö siinä jo tarpeeski.. kyllä sitä voi alkaa saatanan yrittäjäksi..onhan sitää kaikennäköstä.. riittääkö taidat ei tiijä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213413- 1143101
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552114- 381923
- 1081892