Eli siis, mitä mä teen, ku yks poika, josta mä tykkään ei kehtaa puhuu mulle tai sit puhuu ihan suuttuneella äänensävyllä, ku se on sen kavereiden kaa? Se siis ilmeisesti "tanssii" sen parin kaverin "pillin mukaan"... Kyl mä tiiän, et te sanotte heti, et mun ei kannattais sit ees yrittää, mut mä en voi mun tunteille mitään! :/ Ne sen pari kaverii sattuu oleen sellasii, et ne ei oikeen pidä musta, siis ne toisin sanoen on ainoot ihmiset, jotka inhoo mua... Harmi! :( Siis mulla ei taida olla mitään mahiksii sen suhteen... :/
Serious Problem!!! HELP ME!
4
838
Vastaukset
- hedge-hog
..kyllä loogisesti ajateltuna sillä jätkällä täytyis olla omatkin aivot. Joten jos se sen kavereiden mukaan tekee kaiken niin onpa aika..
mutta juu... mitä jos sä joskus vapaa-aikanas vaikka pyytäsit sitä kahville tms. ja antaisit itestäs tarpeeks hyvän vaikutelman! Ehkä se vois sillon unohtaa ne kaverinsa ja niitten mielipiteet.. - minttu
...mut mun kaverit inhos mun nykystä jätkää. No, pari aatteli et se on ok. mut ei yhtään enempää. Arvaa millast oli kertoo niille? Oltiin oltu pari viikko yhes enne ku kerroin. Ne oli vähän hankalii aluks, mut tutustu sit poitsuun, ja huomas et se ei oo sitä, mitä ne luuli. Poinntti on et iske kii. Sen kaverit antaa sulle mahiksen jos haluu pitää kaverinsa. Ja jos tä jätkä pomppii niiden pillin mukaa, on vaan hyvä et se tekee jotain päätöksii joskus ite. Mee juttelee ja rohkase sitä.
- MIES
tuolta "Nuoret" otsikosta.
- niin asiat on.
et ookko varma että se ees on kiinnostunut susta..? meinaan käytöksen perusteella jätkä ei ole varmaan edes kiinnostunut susta. sinuna kysyisin suoraan häneltä että kiinnostaako( vaikka joskus viikon aikana,illalla.ettei sen kaverit oo sen kanssa) soitat tai miten haluut. sit ei tarvis ainakaa enään panikoida sen suhteen mitenkään. jos se jätkä tosissaan ees tykkäis susta niin kyllä se näkyis senkin osalta jotenkuten. älän peitä totuutta sen takia jos et hyväksy sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070