Nettimyynti-Lorella?

-Isosisko-

Harmittaa kun paikkakunnallani ei ole Lorellan myymälää, lähin on Lahdessa ja sinnekin on lähes 200 km matkaa. Lorellan nettisivut on mielestäni huonontuneet, enää ei ole edes sitä muutamaa vaatetta myynnissä, mitä aikaisemmin oli.

Toivottavasti joskus saadaan kunnon nettimyynti Lorellaan!!!

Toivoo eräs täti.

16

9464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettikauppa
    • kerran tilannut

      Lorella ei todellakaan ole erikoistunut siihen.
      Soitin sinne kerran ja tilasin tavaraa.Sieltä palveltiin huonolla suomenkielellä ja tuli väärä tavara. On harmi ettei tämmöinen liike ole satsannut kyseiseen palveluun, voisi olla hyväkin juttu.Myymälöissä hyvää tavaraa, mutta ei huonolla suomella valitettavasti hoideta näitä asioita.Eli jos siihen satsaisi niin varmaan asiakkaita löytyisi.toivoo täti keski-suomesta

      • lihavainen

        Voisin kuvitella, että palautusprosentin vuoksi ei nettimyynti ole kannattavaa..on varmaan tarkkaan harkittu ja mietitty juttu;)
        Itsellä sama ongelma. että matkaa on sen 500km mutta ymmärrän hyvin, etteivän ole nettimyyntiin satsanneet..
        Kuitenkin oli kiva juttu, jos tänne pohjoiseen suomeenkin saataisiin edes muutama myymälä, koska täällä ei ole mitään myymälöitä lihaville


      • löytyy!
        lihavainen kirjoitti:

        Voisin kuvitella, että palautusprosentin vuoksi ei nettimyynti ole kannattavaa..on varmaan tarkkaan harkittu ja mietitty juttu;)
        Itsellä sama ongelma. että matkaa on sen 500km mutta ymmärrän hyvin, etteivän ole nettimyyntiin satsanneet..
        Kuitenkin oli kiva juttu, jos tänne pohjoiseen suomeenkin saataisiin edes muutama myymälä, koska täällä ei ole mitään myymälöitä lihaville

        Tuossa aiemmin ehdotettiin muita nettimyymälöitä. Minäkin olen vähentänyt reippaasti Lorellasta ostoja vaikka pääsenkin myymälään. Ei vaan löydy minun makuuni soveltuvia vaatteita. Ellos on aika monipuolinen nettimyymälä ja siellä on runsaasti isojakin kokoja. Viimeisimmät ostokseni ovat villakangastakki kokoa 52 ja helmauimapuku. Parhaillaan pöydällä lojuu kanta-asiakkaan 50% alennuskuponki, pitäisi tutkia löytyisikö jotain tarpeellista ostettavaa.

        Muistakin nettimyymälöistä löytyy isoja kokoja.


      • dlfklasdkj
        lihavainen kirjoitti:

        Voisin kuvitella, että palautusprosentin vuoksi ei nettimyynti ole kannattavaa..on varmaan tarkkaan harkittu ja mietitty juttu;)
        Itsellä sama ongelma. että matkaa on sen 500km mutta ymmärrän hyvin, etteivän ole nettimyyntiin satsanneet..
        Kuitenkin oli kiva juttu, jos tänne pohjoiseen suomeenkin saataisiin edes muutama myymälä, koska täällä ei ole mitään myymälöitä lihaville

        hei pohjoinen! tuttuni kertoi itse käyvänsä tornion ikean reissulla, siinä matkan varrella ruotsin puolella, jossain xl-vaatekaupassa. olisikohan nimi ollut maxim tai joku muu samankaltainen?!?! olisiko sinne sinulta pitkä matka? ja xl-vaatteiden netti- ja muita kauppoja löytyy listattuna sivulla isotkoot.com vaikkas kuinka paljon!!! monet ovat kehuneet esim. saksalaista ullapopkenia ja nuoremmat (tai nuorekkaammat ;) tykkäävät yoursista ja evansista. isoja kokoja saa nykyisin tilattua mistä vaan kunhan on nettimahdollisuus ja visa-kortti. välimatkat eivät enää ole este... pienoinen hidaste vain :)


    • isokokoinen

      Voisiko joku ystävällinen antaa minulle Lorelan nettikaupan suoran osoitteen. Etsin mutta en löytänyt.

      • mielestäni lorellalla ei ole nettikauppaa lainkaan. postiennakolla tilaaminen onnistuu, kun tietää, minkä tuotteen haluaa. mutta ei siis nettikauppaa.


    • Kukaonvienytmunnimim

      Mua harmittaa tosipaljon, ettei Lorellalla ole postimyyntiä. Mulla on lähimpään kauppaan yli 400 km. Etelässä käydessäni pitää käväistä kaupassa, mutta silloin on käytettävissä vain senhetkinen tarjonta. Tämä on tosi harmillista siksi, että olen jo yli 20 vuoden ajan tottunut siihen, että Lorellasta on löytynyt kaunista ja laadukasta tavaraa. Netti on nykypäivää. SIispä myös Lorellan pitää siirtyä nettiin!

    • tietouttaon

      luotettavalta taholta tiedän että lorellaan ollaan tekemässä nettikauppaa ja sen olisi tarkoitus avautua loka-marraskuun aikana!

    • kiitos tiedosta! tuohan on uutinen ;)

    • nhyujm

      Adattolta löytyy nettimyynti, vaatteetkin ovat istuvampia kuin Lorellalla.

      • täyteläinen nainen

        Fullfigura,fi sieltä löytyy kivoja ja seksikkäitäkin vaatteita isoille neidoille..Laukkuja ja kenkiä myös..Mallitkin ovat oikean kokoisia..Lorellassa niin rajoitettu määrä kokoa 60..valikoima aika pieni.


    • Hannakatariina

      Adattollakin on kivoja vaatteita mutta koot jäävät 54. Kun niitä isompia kokoja tarvitsen ainakin itse niin menen ihan suosiolla Lorellaan, josta saa myös todella hyvää palvelua! Hienoa myös kuulla, että nettikauppa olisi avautumassa Lorellaan!§

    • täti 50v

      Ei netistä isoja vaatteita osaa ostaa,pitää mennä liikkeeseen katsomaan ja sovittamaan,mutta nyt ei ole sitä Espan myymälääkään,jossa oli tosi hyvät myyjät..Kanta-asikkaana minulle tuli mainos että myyjät on siirretty Kamppiin.Asuntoni ja työpaikkani eivät ole sillä suunnalla,joten käyn Lorellan Herttoniemen outletissa,jossa on yksi tuttu myyjä ja saan häneltä hyvää palvelua myös...olen yli viisikymppinen ja kanta-asiakas,minulla on jalat ja voin käydä asioimassa liikkeissä..menkää te pohjoisen suurenmoiset naiset nettiostoille

      • Iloinen Iso

        olet ihan oikeassa on tosi vaikea ostaa netistä vaatteita varsinkin jos on "erikois" kokoinen, on kuitenkin hyvä että niitä myydään netissä kun on paikkoja jossa ei ole niinkään saatavissa kyseisiä vaatteita.
        Olen itsekkin viisikymppinen ja käynnyt Lorellassa. Siellä on nyt Uusi tuote Ulla Popken joka on hinnaltaan ja "hapitukseltaan" kivaa vaatetta. olen itse käynnyt aina Kampin myymälässä jossa on iloiset "vanhat" myyjät (´jopa meidän kokoinenkin) mutta nyt olin siellä viime viikonlopulla ja ihan outoa "porukkaa" ja jotenkin puuttui se "henki",myymälä kyllä on kiva ja kaunis. Kivoja vaateita meille, runsaille naisille.


    • näin kuultua

      kampin lorellaan on yhdistetty espan myymälän henkilökunta. siksi siellä pyörii "outoa porukkaa", jos olet aina asioinut kampin myymälässä etkä espalla :D
      kyllä "oudoistakin" tulee tuttuja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe