Paskan jauhaminen

ihmettelevä?

Olenko eksynyt huonoon työpaikkaan vai onko tämä kovin yleistä kaikissa työpaikoissa. Kyseessä siivousliikkeen esimiehet. Olen sivusta seurannut ja ei voi muuta kun ihmetellä että miten tälläiset ihmiset elävät? Kaikki puhuvat toisistaan paskaa seläntakana ihan uskomattomia määriä. Ei anna ihmisistä hirveän luotettavaa kuvaa kun hetkessä ollaan ylimpiä ystäviä ja ei mene sekuntiakaan kun toinen on poistunut niin aletaan jo puhumaan paskaa seläntakana. Tupakanpoltto ja paskanjauhaminen ja kahvinkeittäminen näyttävät olevan näille henkilöille oikeat erikoistehtävät. Välillä käy sääliksi näitä ihmisiä kun ajattelee että on tollakin kiva olla töissä kun loppujen lopuksi seläntakana mielipide että kukaan ei haluaisi että kyseinen henkilö olisi töissä.

8

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eksynyt mihinkään

epätavalliseen paikkaan.Ihan samanlaista se paskanpuhuminen ja selkäänpuukottaminen on varmaankin joka paikassa, tai ainakin siellä minne minä olen joskus "sotkeentunut".

• on yleistä

Hyvin monessa työpaikassa tunnutaan toimivan tuolla tavalla. Työyhteisössä on joku, josta miltein kaikki työyhteisössä jauhavat paskaa ja käyttäytyvät huonosti häntä kohtaan. Hän on tavallaan alimmalla portaalla yhteisön nokkimisjärjestyksessä.
      Jos kyseinen henkilö yrittää nostaa omaa statustaan työyhteisössä hänestä hankkiudutaan hyvin nopeasti eroon.

• Logistiikka yritys Vantaalla

Itse olen törmännyt ihan samaan ilmiöön. Paskaa jauehtaan, keksitään mitä käsittömättömämpiä juttuja, millä mustamaalataan muita työntekijöitä! Röökillä ravataan joka 30min välein ja jauhetaan kaikkea epäoleellista. Töitä ei saada tehtyä, ja ne jotka eivät käy röökillä tekevät sitten näiden paskanpuhujien/röökillä ravaavien duunit.

Firmassa alkoi yt ja todella onnellisena ottaisin loparit! Ei tätä jaksa kukaan...

• Anonyymi

Paskaa jauhetaan myös vedenpuhdistuslaitoksissa. Ja päästetään sitten vesistöön.
        Tämä on julkista bisnestä.

• Anonyymi

Kaikkein kylmimpiä ja paskaa puhuvia ovat HR henkilöt. Mutta heidän toimenkuvansa näköjään on saada firmalle tuottoa, ei hyvinvointia

• Anonyymi

Surkeita työpaikkoja on ainakin teollisuuden puolella.

Kuppikuntia ja perseennuolijoita suurin osa kun YT:ssä pois potkitut tavikset ovat saaneet tehdä tilaa vuokraukoille sekä firman nilkkien sukulaispojille.

Siinä nykypäivää paskoista työpaikoista, kierrä kaukaa.

• Anonyymi

Suurimmassa osassa työpaikoista jauhetaan paskaa. Ne on pomojen lellikkejä

• Anonyymi

Kiusaajat on hyviä jauhamaan paskaa. Siksi pärjäävät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      137
      13124
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3599
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2884
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1359
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      1351
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      144
      1279
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1236
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1147
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      1031
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      923
    Aihe