Paskan jauhaminen

ihmettelevä?

Olenko eksynyt huonoon työpaikkaan vai onko tämä kovin yleistä kaikissa työpaikoissa. Kyseessä siivousliikkeen esimiehet. Olen sivusta seurannut ja ei voi muuta kun ihmetellä että miten tälläiset ihmiset elävät? Kaikki puhuvat toisistaan paskaa seläntakana ihan uskomattomia määriä. Ei anna ihmisistä hirveän luotettavaa kuvaa kun hetkessä ollaan ylimpiä ystäviä ja ei mene sekuntiakaan kun toinen on poistunut niin aletaan jo puhumaan paskaa seläntakana. Tupakanpoltto ja paskanjauhaminen ja kahvinkeittäminen näyttävät olevan näille henkilöille oikeat erikoistehtävät. Välillä käy sääliksi näitä ihmisiä kun ajattelee että on tollakin kiva olla töissä kun loppujen lopuksi seläntakana mielipide että kukaan ei haluaisi että kyseinen henkilö olisi töissä.

8

1219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eksynyt mihinkään

epätavalliseen paikkaan.Ihan samanlaista se paskanpuhuminen ja selkäänpuukottaminen on varmaankin joka paikassa, tai ainakin siellä minne minä olen joskus "sotkeentunut".

• on yleistä

Hyvin monessa työpaikassa tunnutaan toimivan tuolla tavalla. Työyhteisössä on joku, josta miltein kaikki työyhteisössä jauhavat paskaa ja käyttäytyvät huonosti häntä kohtaan. Hän on tavallaan alimmalla portaalla yhteisön nokkimisjärjestyksessä.
      Jos kyseinen henkilö yrittää nostaa omaa statustaan työyhteisössä hänestä hankkiudutaan hyvin nopeasti eroon.

• Logistiikka yritys Vantaalla

Itse olen törmännyt ihan samaan ilmiöön. Paskaa jauehtaan, keksitään mitä käsittömättömämpiä juttuja, millä mustamaalataan muita työntekijöitä! Röökillä ravataan joka 30min välein ja jauhetaan kaikkea epäoleellista. Töitä ei saada tehtyä, ja ne jotka eivät käy röökillä tekevät sitten näiden paskanpuhujien/röökillä ravaavien duunit.

Firmassa alkoi yt ja todella onnellisena ottaisin loparit! Ei tätä jaksa kukaan...

• Anonyymi

Paskaa jauhetaan myös vedenpuhdistuslaitoksissa. Ja päästetään sitten vesistöön.
        Tämä on julkista bisnestä.

• Anonyymi

Kaikkein kylmimpiä ja paskaa puhuvia ovat HR henkilöt. Mutta heidän toimenkuvansa näköjään on saada firmalle tuottoa, ei hyvinvointia

• Anonyymi

Surkeita työpaikkoja on ainakin teollisuuden puolella.

Kuppikuntia ja perseennuolijoita suurin osa kun YT:ssä pois potkitut tavikset ovat saaneet tehdä tilaa vuokraukoille sekä firman nilkkien sukulaispojille.

Siinä nykypäivää paskoista työpaikoista, kierrä kaukaa.

• Anonyymi

Suurimmassa osassa työpaikoista jauhetaan paskaa. Ne on pomojen lellikkejä

• Anonyymi

Kiusaajat on hyviä jauhamaan paskaa. Siksi pärjäävät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      396
      2210
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2100
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1812
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      445
      1762
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1444
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      112
      1330
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      226
      1040
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      916
    9. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      72
      871
    10. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      842
    Aihe