Olenko eksynyt huonoon työpaikkaan vai onko tämä kovin yleistä kaikissa työpaikoissa. Kyseessä siivousliikkeen esimiehet. Olen sivusta seurannut ja ei voi muuta kun ihmetellä että miten tälläiset ihmiset elävät? Kaikki puhuvat toisistaan paskaa seläntakana ihan uskomattomia määriä. Ei anna ihmisistä hirveän luotettavaa kuvaa kun hetkessä ollaan ylimpiä ystäviä ja ei mene sekuntiakaan kun toinen on poistunut niin aletaan jo puhumaan paskaa seläntakana. Tupakanpoltto ja paskanjauhaminen ja kahvinkeittäminen näyttävät olevan näille henkilöille oikeat erikoistehtävät. Välillä käy sääliksi näitä ihmisiä kun ajattelee että on tollakin kiva olla töissä kun loppujen lopuksi seläntakana mielipide että kukaan ei haluaisi että kyseinen henkilö olisi töissä.
Paskan jauhaminen
6
1130
Vastaukset
- eksynyt mihinkään
epätavalliseen paikkaan.Ihan samanlaista se paskanpuhuminen ja selkäänpuukottaminen on varmaankin joka paikassa, tai ainakin siellä minne minä olen joskus "sotkeentunut".
- on yleistä
Hyvin monessa työpaikassa tunnutaan toimivan tuolla tavalla. Työyhteisössä on joku, josta miltein kaikki työyhteisössä jauhavat paskaa ja käyttäytyvät huonosti häntä kohtaan. Hän on tavallaan alimmalla portaalla yhteisön nokkimisjärjestyksessä.
Jos kyseinen henkilö yrittää nostaa omaa statustaan työyhteisössä hänestä hankkiudutaan hyvin nopeasti eroon. - Logistiikka yritys Vantaalla
Itse olen törmännyt ihan samaan ilmiöön. Paskaa jauehtaan, keksitään mitä käsittömättömämpiä juttuja, millä mustamaalataan muita työntekijöitä! Röökillä ravataan joka 30min välein ja jauhetaan kaikkea epäoleellista. Töitä ei saada tehtyä, ja ne jotka eivät käy röökillä tekevät sitten näiden paskanpuhujien/röökillä ravaavien duunit.
Firmassa alkoi yt ja todella onnellisena ottaisin loparit! Ei tätä jaksa kukaan...- Anonyymi
Paskaa jauhetaan myös vedenpuhdistuslaitoksissa. Ja päästetään sitten vesistöön.
Tämä on julkista bisnestä.
- Anonyymi
Kaikkein kylmimpiä ja paskaa puhuvia ovat HR henkilöt. Mutta heidän toimenkuvansa näköjään on saada firmalle tuottoa, ei hyvinvointia
- Anonyymi
Surkeita työpaikkoja on ainakin teollisuuden puolella.
Kuppikuntia ja perseennuolijoita suurin osa kun YT:ssä pois potkitut tavikset ovat saaneet tehdä tilaa vuokraukoille sekä firman nilkkien sukulaispojille.
Siinä nykypäivää paskoista työpaikoista, kierrä kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983