Pikku G

JustMe

Ajattelin vaan kertoo,et Pikku G on must tosi hyvä räppäri!En nyt sanois,et söpö ihan tavallisen näkönen.

"...Kun mä oon mikis niin kaikki baunssaa,ku mä oon mikis niin kaikilla on hauskaa/Tytöt sanoo uu uu pojat sanoo what what..."

p.s.Tosi hyvä biisi!:)

12

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgjfgjh

Must tuntuu, et sun räppi "innostus" alko pikku-Geistä. Et oo ees ikinä kuunnellu oikeeta räppii. Pikku g on POP artisti

• JustMe

Kyllä oon oikeeta räppiä kuullu,enkä sanokkaan et nyt tykkäisin räpistä ku kuulin pikku g:´tä,tykkään pikku g:n biiseistä!ok?

• migu
        JustMe kirjoitti:

Kyllä oon oikeeta räppiä kuullu,enkä sanokkaan et nyt tykkäisin räpistä ku kuulin pikku g:´tä,tykkään pikku g:n biiseistä!ok?

siis moi teinit ja kaikki muutkin...
        must pikku g on tosi hyvä...sen jotku kappaleet on koskettavia (paitsi "oma perhe" mut ei siitä sitten se enempää)pikku g on tosi omalaatunen tyyppi ja vielä söpökin mut joo....

• Vector
        migu kirjoitti:

siis moi teinit ja kaikki muutkin...
        must pikku g on tosi hyvä...sen jotku kappaleet on koskettavia (paitsi "oma perhe" mut ei siitä sitten se enempää)pikku g on tosi omalaatunen tyyppi ja vielä söpökin mut joo....

PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• blingi
        Vector kirjoitti:

PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja minä pyörryin eilen senaatintorille, kun Pikku G kiipesi lavalle:DDDDDDD

• chigu
        blingi kirjoitti:

Ja minä pyörryin eilen senaatintorille, kun Pikku G kiipesi lavalle:DDDDDDD

oliko pikku G lauantaina senaatintorilla esiintymässä??!!! voi v****.....en nähny...

• blingi
        chigu kirjoitti:

oliko pikku G lauantaina senaatintorilla esiintymässä??!!! voi v****.....en nähny...

Sielhän se oli ekana esiintyjänä Sophien,Yor123:n,Ezkimon ja Dj El:n kanssa.

• K86

Kunnon räppi on esim. Run DMC, siit vois ottaa pikku-g mallia..

tai näistä riimeistä:

Hovinarri taas saatiin räppää, kaikki sanoo "vittu se heittää taagii läppää", mä en kunnioita ketään ja todellakin tarkoitan sitä, ettehän te vittu oo vielä edes tehnyt mitään

Siin o kunnon riimit Petri Nygårdilta!!!

• wafsey

hei pikkuinen geigermittari joo hei joo täällä nyt tänään kyllä

• PikkuG

Onpa vanha viestiketju.. Kyllä tää aika menee nopeesti... :) Pikku G on kyllä paras :) Legenda.. Hyvät muistot tulee mieleen kun kuuntelee Pikku G:tä :)

• Hintti mikä hintti

Yhtä homo poppari se oli kuin cheek, eikä sitäkään kohta enää kukaan muista.

• Veektyhgg

Pikku Gay ja iso Homo, hahahhaaaaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6247
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5639
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4605
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3909
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      3019
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59