Pikku G

JustMe

Ajattelin vaan kertoo,et Pikku G on must tosi hyvä räppäri!En nyt sanois,et söpö ihan tavallisen näkönen.

"...Kun mä oon mikis niin kaikki baunssaa,ku mä oon mikis niin kaikilla on hauskaa/Tytöt sanoo uu uu pojat sanoo what what..."

p.s.Tosi hyvä biisi!:)

15

973

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgjfgjh

Must tuntuu, et sun räppi "innostus" alko pikku-Geistä. Et oo ees ikinä kuunnellu oikeeta räppii. Pikku g on POP artisti

• JustMe

Kyllä oon oikeeta räppiä kuullu,enkä sanokkaan et nyt tykkäisin räpistä ku kuulin pikku g:´tä,tykkään pikku g:n biiseistä!ok?

• migu
        JustMe kirjoitti:

Kyllä oon oikeeta räppiä kuullu,enkä sanokkaan et nyt tykkäisin räpistä ku kuulin pikku g:´tä,tykkään pikku g:n biiseistä!ok?

siis moi teinit ja kaikki muutkin...
        must pikku g on tosi hyvä...sen jotku kappaleet on koskettavia (paitsi "oma perhe" mut ei siitä sitten se enempää)pikku g on tosi omalaatunen tyyppi ja vielä söpökin mut joo....

• Vector
        migu kirjoitti:

siis moi teinit ja kaikki muutkin...
        must pikku g on tosi hyvä...sen jotku kappaleet on koskettavia (paitsi "oma perhe" mut ei siitä sitten se enempää)pikku g on tosi omalaatunen tyyppi ja vielä söpökin mut joo....

PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• blingi
        Vector kirjoitti:

PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja minä pyörryin eilen senaatintorille, kun Pikku G kiipesi lavalle:DDDDDDD

• chigu
        blingi kirjoitti:

Ja minä pyörryin eilen senaatintorille, kun Pikku G kiipesi lavalle:DDDDDDD

oliko pikku G lauantaina senaatintorilla esiintymässä??!!! voi v****.....en nähny...

• blingi
        chigu kirjoitti:

oliko pikku G lauantaina senaatintorilla esiintymässä??!!! voi v****.....en nähny...

Sielhän se oli ekana esiintyjänä Sophien,Yor123:n,Ezkimon ja Dj El:n kanssa.

• K86

Kunnon räppi on esim. Run DMC, siit vois ottaa pikku-g mallia..

tai näistä riimeistä:

Hovinarri taas saatiin räppää, kaikki sanoo "vittu se heittää taagii läppää", mä en kunnioita ketään ja todellakin tarkoitan sitä, ettehän te vittu oo vielä edes tehnyt mitään

Siin o kunnon riimit Petri Nygårdilta!!!

• wafsey

hei pikkuinen geigermittari joo hei joo täällä nyt tänään kyllä

• PikkuG

Onpa vanha viestiketju.. Kyllä tää aika menee nopeesti... :) Pikku G on kyllä paras :) Legenda.. Hyvät muistot tulee mieleen kun kuuntelee Pikku G:tä :)

• Hintti mikä hintti

Yhtä homo poppari se oli kuin cheek, eikä sitäkään kohta enää kukaan muista.

• Veektyhgg

Pikku Gay ja iso Homo, hahahhaaaaa...

• Anonyymi00013

Tosi fanit hereille!
      Jos löytyy VHS / dvd / tai muussa muodossa kyseinen keikka Senaatintorilta vuodelta 2003. Ostan hintaan 1234€. Oma VHS hukkunut vuosien saatossa.

• Anonyymi00014

Me ollaan nuoriso on kyl mainio sävellys.

• Anonyymi00015

Surkeaa shittiä koko rapskeida. 💩👎

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      27
      1194
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      975
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      933
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      54
      873
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      761
    6. 62
      725
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      696
    8. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      672
    9. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      668
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      605
    Aihe