Ajattelin vaan kertoo,et Pikku G on must tosi hyvä räppäri!En nyt sanois,et söpö ihan tavallisen näkönen.
"...Kun mä oon mikis niin kaikki baunssaa,ku mä oon mikis niin kaikilla on hauskaa/Tytöt sanoo uu uu pojat sanoo what what..."
p.s.Tosi hyvä biisi!:)
Pikku G
12
868
Vastaukset
- fgjfgjh
Must tuntuu, et sun räppi "innostus" alko pikku-Geistä. Et oo ees ikinä kuunnellu oikeeta räppii. Pikku g on POP artisti
- JustMe
Kyllä oon oikeeta räppiä kuullu,enkä sanokkaan et nyt tykkäisin räpistä ku kuulin pikku g:´tä,tykkään pikku g:n biiseistä!ok?
- migu
JustMe kirjoitti:
Kyllä oon oikeeta räppiä kuullu,enkä sanokkaan et nyt tykkäisin räpistä ku kuulin pikku g:´tä,tykkään pikku g:n biiseistä!ok?
siis moi teinit ja kaikki muutkin...
must pikku g on tosi hyvä...sen jotku kappaleet on koskettavia (paitsi "oma perhe" mut ei siitä sitten se enempää)pikku g on tosi omalaatunen tyyppi ja vielä söpökin mut joo.... - Vector
migu kirjoitti:
siis moi teinit ja kaikki muutkin...
must pikku g on tosi hyvä...sen jotku kappaleet on koskettavia (paitsi "oma perhe" mut ei siitä sitten se enempää)pikku g on tosi omalaatunen tyyppi ja vielä söpökin mut joo....PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- blingi
Vector kirjoitti:
PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja minä pyörryin eilen senaatintorille, kun Pikku G kiipesi lavalle:DDDDDDD
- chigu
blingi kirjoitti:
Ja minä pyörryin eilen senaatintorille, kun Pikku G kiipesi lavalle:DDDDDDD
oliko pikku G lauantaina senaatintorilla esiintymässä??!!! voi v****.....en nähny...
- blingi
chigu kirjoitti:
oliko pikku G lauantaina senaatintorilla esiintymässä??!!! voi v****.....en nähny...
Sielhän se oli ekana esiintyjänä Sophien,Yor123:n,Ezkimon ja Dj El:n kanssa.
- K86
Kunnon räppi on esim. Run DMC, siit vois ottaa pikku-g mallia..
tai näistä riimeistä:
Hovinarri taas saatiin räppää, kaikki sanoo "vittu se heittää taagii läppää", mä en kunnioita ketään ja todellakin tarkoitan sitä, ettehän te vittu oo vielä edes tehnyt mitään
Siin o kunnon riimit Petri Nygårdilta!!!
- wafsey
hei pikkuinen geigermittari joo hei joo täällä nyt tänään kyllä
- PikkuG
Onpa vanha viestiketju.. Kyllä tää aika menee nopeesti... :) Pikku G on kyllä paras :) Legenda.. Hyvät muistot tulee mieleen kun kuuntelee Pikku G:tä :)
- Hintti mikä hintti
Yhtä homo poppari se oli kuin cheek, eikä sitäkään kohta enää kukaan muista.
- Veektyhgg
Pikku Gay ja iso Homo, hahahhaaaaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646247
- 635639
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284605- 573909
- 143825
- 323239
- 683019
- 592856
- 712623
- 471970