mieheni..=)

Milla

Minun mieheni...
Rakastan häntä yli kaiken! Haluaisin olla hänen kanssaan ikuisesti.. tuntuu etten pysty keskittymään mihinkään koska ajattelen aina vaan häntä. Seksi on mahtavaa hänen kanssaan..:) Hän on ensimmäinen mies ketä TODELLA haluan. Hän ei sano usein rakastavansa minua, mutta silloin kun hän sanoo, se tuntuu taivaalliselle ja tiedän hänen tarkoittavan sanojansa.
Hän on minun unelmani, kaikki mitä olen aina etsinyt on siinä samassa paketissa =) Nyt vain toivon että tämä onni kestäisi, ja että en pilaisi kaikkea takertumalla häneen liikaa, vaikka niin kovasti tekisikin mieli olla hänen kanssaan joka hetki. Omaa aikaahan tarvitaan myös, mutta välillä sitä on niin vaikea päästää irti :) voi tätä onnea..
Heh, kuulostaa ehkä ihan pimeeltä toi kirjotus mutta oli pakko päästä kertomaan edes johonki :D

7

1369

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i know

Pidä kiinni vaan mutta ei liikaa. Minä pidin vissiin vähän liikaa oltiin 13v yhdessä 2 lasta hän lähti vuosi sitten enkä vieläkään ole päässyt sitä yli.

• eloero

mahtaa oikein päästä yli? Mekin oltu 14 v naimisissa, yksi lapsi ja erillään asuttu jo 10 kk. Ero virallistuu vasta nyt. On ollut niin raskasta, etten varmaan enää ikinä uskalla rakastua ja päästää ketään lähelle. Kaikenlaista yritän: tehdä töitä, harrastaa, tavata ystäviä ja chattailla. Mutta se tuska on niin kova.
        Kun olin menettämässä hänet, rakastuin häneen uudelleen. Mutta silti menetin hänet, for ever.

• mies
        eloero kirjoitti:

mahtaa oikein päästä yli? Mekin oltu 14 v naimisissa, yksi lapsi ja erillään asuttu jo 10 kk. Ero virallistuu vasta nyt. On ollut niin raskasta, etten varmaan enää ikinä uskalla rakastua ja päästää ketään lähelle. Kaikenlaista yritän: tehdä töitä, harrastaa, tavata ystäviä ja chattailla. Mutta se tuska on niin kova.
        Kun olin menettämässä hänet, rakastuin häneen uudelleen. Mutta silti menetin hänet, for ever.

Precis sama juttu. On se kumma että voi tuntea samalla tavalla.Yks oli yrittämässa mutta en uskaltanut päästä hänet minuun elämään tai minä en uskaltanut rakastua uudelleen niin pahalta se kyllä tuntui.

• AngelDeAmor
        mies kirjoitti:

Precis sama juttu. On se kumma että voi tuntea samalla tavalla.Yks oli yrittämässa mutta en uskaltanut päästä hänet minuun elämään tai minä en uskaltanut rakastua uudelleen niin pahalta se kyllä tuntui.

me ihmiset saamme satutettua toisiamme niin kovasti?

Mitä tulevaisuudestamme tulee kun kaikki nilkutamme siipirikkoina yksin?

Sinulle Milla onnea ja iloa, rakasta miestäsi mutta anna hänelle tilaa elää, äläkä koskaan satuta häntä niin kuin monet naiset miehiä satuttavat.

• neitigroove
        AngelDeAmor kirjoitti:

me ihmiset saamme satutettua toisiamme niin kovasti?

Mitä tulevaisuudestamme tulee kun kaikki nilkutamme siipirikkoina yksin?

Sinulle Milla onnea ja iloa, rakasta miestäsi mutta anna hänelle tilaa elää, äläkä koskaan satuta häntä niin kuin monet naiset miehiä satuttavat.

Millä tavalla ja miksi naiset miehiä satuttavat?

• Tähti
        neitigroove kirjoitti:

Millä tavalla ja miksi naiset miehiä satuttavat?

No millä tavalla ihmiset nyt yleensä toisiaan satuttavat, haloo? Eiköhän niitä löydy aikamoinen kirjo laidasta laitaan eikä se siitä riipu, mitä sukupuolta satuttaja/satutettava on.

• :o)

Hyvä kun jollain menee noin hyvin! :) Me ollaan mieheni kanssa myös sellaisia, että ei voida olla toisistamme erossa. Kaikkialla ollaan kiinni toisissamme, pusitaan ja halitaan, sohvalla istutaan käsi kädessä, yms... :) En voi saada koskaan tarpeekseni miehestäni, rakastan häntä niin paljon :) Helli vaan ihan kunnolla miestäsi, ethän sinä pahaa tarkoita :) Jos miehesikin rakastaa sinua, (jota hän tottavie tekee :) ) niin hän ottaa hellimisesi vastaan, ja hellii myös :) Saanko udella, miten kauan olette olleet yhdessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe