kollageenikapselit

kynsien hoitoon

Loistava tuote saada kynnet kuntoon on ottaa käyttöön kollageenikapselit. Kolemssa kuukaudessa kynnet ovat vahvat, haurattomat, näyttävät ja kiiltävät. Puhun omakohtaisista kokemuksistani nautittuani PureLogicol -puristeita veden kera iltaisin. Ja vakutukset näkyvät myös ihossa ja hiuksissa.

Kynsiistään ylpeä!

12

3677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkistä!

Mistä niitä saa?
      Miten ne vaikuttaa, siis onko tarkoitettu nimenomaa kynsille ja hiuksille vai huomasitko tämän "sivutuotteena"?
      Tahtoo heti kokeilla!

• kokemuksella

Hei,

Sain vihjeen ihotautilääkäriltäni, kun valitin ensiksikin "narsistina" lisääntyviä ryppyjä, mutta myös lohkeilevia kynsiä ja harventuvia hiuksia. PureLogicol -kollageenihydrolysaattipuristeet on tarkoitettu erityisesti ihon kollageeniverkoston tukemiseen, mutta niitä on tutkittu myös kynsien ja hiusten kasvun vahvistajana. Lääkärini mukaan yli 70 % ihosta, kynsistä ja hiuksista on kollageenia, mutta elimitömme ei tuota sitä enää 40-vuoden jälkeen. Ja tuloksena joillakin enemmän ja joillakin vähemmän on ihon rypistyminen, kynsien halkeilu ja kasvun hidastuminen ja samoin hiusten harveneminen. Itse tilasin omat puristeeni apteekin kautta. Tulivat seuraavana päivänä ja jouduin noutamaan ne apteekistani. Voi olla, että suurimmissa kaupungeissa löytyy myö isoista tavarataloista - tuohon en osaa vastata varmuudella, koska asun pikkupaikkakunnalla.

• PureLogicol :ista
        kokemuksella kirjoitti:

Hei,

Sain vihjeen ihotautilääkäriltäni, kun valitin ensiksikin "narsistina" lisääntyviä ryppyjä, mutta myös lohkeilevia kynsiä ja harventuvia hiuksia. PureLogicol -kollageenihydrolysaattipuristeet on tarkoitettu erityisesti ihon kollageeniverkoston tukemiseen, mutta niitä on tutkittu myös kynsien ja hiusten kasvun vahvistajana. Lääkärini mukaan yli 70 % ihosta, kynsistä ja hiuksista on kollageenia, mutta elimitömme ei tuota sitä enää 40-vuoden jälkeen. Ja tuloksena joillakin enemmän ja joillakin vähemmän on ihon rypistyminen, kynsien halkeilu ja kasvun hidastuminen ja samoin hiusten harveneminen. Itse tilasin omat puristeeni apteekin kautta. Tulivat seuraavana päivänä ja jouduin noutamaan ne apteekistani. Voi olla, että suurimmissa kaupungeissa löytyy myö isoista tavarataloista - tuohon en osaa vastata varmuudella, koska asun pikkupaikkakunnalla.

Ennen käytin rakennekynsiä. Nyt en enää. Olen käyttänyt noita Pure-kollageenituotteita 4 kuukautta. Kynnet vahvistuneet ja eivät halkeile enää ollenkaan. Ja kynnet kasvavat ihan eri vauhdilla kuin ennen. Itse hankin omat kapselini kosmetologiltani, joka niitä suositteli.

• nettajaa
        kokemuksella kirjoitti:

Hei,

http://www.sinunapteekki.fi/catalog/product_info.php?products_id=711&osCsid=02fbbc8bd29adfa57073fef5656c7964

Ihan suomalainen nettikauppa jossa terveystuotteita
        Ja tämä: http://fi.purelogicol.com/products/index.php?categoryID=1
        Ohjautuu suomalaiselle sivulle, kalliimpia näkyy olevan tässä kun sinun apteekissa (n.50e)

• "surffari :)"

• tuotteet käytössä
        "surffari :)" kirjoitti:

ja täältä:
        http://www.apteekkishop.fi/

Itse kysyin tuotteita kosmetologiltani ja hinta oli samaa tasoa kuin jossain vekkokaupassa ilman mitään toimitusmaksua. Kosmetologini selitti, että on ainutlaatuinen tuote, kun sisältää vain kollageenihydrolysaattia eikä mitään turhia täyte- / lisäaineita. Ostin myös Purelogicol -seerumin häneltä. Hellii ihanasti kasvoja ja juuri sopiva auringonsuojakerroin kollageenin, hyalurunohapon, uutteiden ja vitamiinien lisäksi. Vielä sen kasvonaamionkin testaan, kunhan rahavarat riittävät.

• kynsiinsä nyt tyytyväinen
        kokemuksella kirjoitti:

Hei,

Aloin käyttämään PureLogicol kollageenipuristeita 4 kuukautta sitten kun tuntui, että kynnet eivät kasva, halkeilevat ja näyttävä rohtuneilta. Olin tuota ennen harkitsemassa jo rakennekynsiä. Nyt kasvuvauhti kiihynyt ja saan leikata kynsiä yhä useammin jopa viikossa ja kynnen laatu parantunut selvästi; luonnollinen kiilto palautunut. Rakennekynnet unohdan nyt ja toivottavasti omat pysyvät tässä kunnossa for ever.

• Innostunut käyttäjä

Kiitos myös vinkistä. Pian on 3 viikkoa täynnä Purelogicol valmisteiden käyttöä. Kapseleiden lisäksi ostin myös seerumin ja kasvonaamion. Aivan loistava tuotesarja. Ja kynsien kasvuvauhti ja voimistuminen on jo nyt lisääntynyt. 2 kuukautta niin minulla on uudet kynnet!

• kyntensä vahvistanut
        kynsiinsä nyt tyytyväinen kirjoitti:

Aloin käyttämään PureLogicol kollageenipuristeita 4 kuukautta sitten kun tuntui, että kynnet eivät kasva, halkeilevat ja näyttävä rohtuneilta. Olin tuota ennen harkitsemassa jo rakennekynsiä. Nyt kasvuvauhti kiihynyt ja saan leikata kynsiä yhä useammin jopa viikossa ja kynnen laatu parantunut selvästi; luonnollinen kiilto palautunut. Rakennekynnet unohdan nyt ja toivottavasti omat pysyvät tässä kunnossa for ever.

itse kokenut ihan saman - tuo PureLogicol todella toimii. Kolmessa kuukaudessa kynnet vahvistuneet ja kasvavat ihan eri vauhdilla kuin aiemmin.

• kynnet kunnossa

kollageenikapseleiden käytön jälkeen kynteni ovat vahvistuneet silmin nähden ja ennenkaikkea ne kasvavat aivan eri vautia kuin ennen. nyt 2 kk puristeiden käytön jälkeen kynsissä ihan eri kiilto.

• Tyytyväinen käyttäjä

Tämä on nyt jo vanha viestiketju, mutta vastaan silti kun nettiä selatessani tämän keskustelun löysin. Olen 47 vuotias nainen ja aloitin Pure Logical kapselien syömisen noin 6 sitten. Samaa suosittelen lämpimästi kaikille 40-kympin kieppeillä oleville naisille sillä juuri tuossa iässä ihmisen oman kollageenin tuotanto alkaa vähetä. Nykyään ihoni on raikas, kimmoisa, eikä siinä ole ryppyjä. MInulla 6 vuotta nuorempi pikkusisko, jonka iho on huomattavasti vanhemman näköinen, vaikka hän on muuten syönyt terveellisemmin ja kaiken kaikkiaan huolehtinut itsestään paremmin.

• sfdghjfdg

Ylläolevat viestit viimeistä lukuunottamatta vaikuttavat olevan saman kirjoittajan, eli tiettyä tuotemerkkiä mainostetaan. Vertailkaa ihmeessä muitakin tuotemerkkejä - en usko täällä mainostettavan merkin olevan mitenkään ylivoimainen, muutoin kuin ehkä hinnoittelultaan. Itse aloitin ulkomaisen, iherbista tilatun kollageenin syömisen vajaa viikko sitten. Kyseisen valinnan tein asiakaskokemusten perusteella (myönteisiä arvioita yli sata). Ensimmäisenä olen huomannut vatsantoiminnan vilkastumisen, aivan kuten arvioissaa moni muukin oli kokenut. Nyt odotan positiivisten merkkien näkyvän kasvoillani.( Kynteni ovat aina olleet todella vahvat ja nopeasti kasvavat joten jos ne vieä vahvistuvat, koen sen jopa haittana.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8527
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1163
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      806
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      37
      736
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      686
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe