onko naisten uskottomuus jotenkin tuomittavampaa kuin miesten? tuntuu että heti olen maailman hirvein huora kun toilailuni tuli ilmi, kun mies teki saman, oli se ihan "normaalia". miksi näin?
Naisen pettäminen???
8
1177
Vastaukset
- edes pettämistä
vaan hänet on joku huora houkutellut ja pakottanut mukaansa. Tiedän yhdenkin sellaisen, jonka luona on mies jo vuosia käynyt. Ajaa joka viikko yli 500 km ! mitenköhän se huora saa sen väkisin tekemään niin?
- petetään
niin petän myös. Ja näin oon tehnykin. ja teen tulevaisuudessakin jos mies juoksee niin samalla mitalla. Jokaisella yks ja ainut elämä....jos ei pysty pitään kalua housuissaan niin en kai nyt minäkään housuja jalassa.
- on erilaista
Kyllä naisten uskottomuus on pahempaa kuin miesten uskottomuus. Naisten mielestä myös.
Mutta eihän me feminismiä mihinkään tarvita?- juu...
Nainenhan syntyy huoraksi, joka aina tilaisuuden tulleen houkuttelee "heikomman astian" eli miehen haureuden tielle... Niinhän se meni..?
- ida*
vikahan tuo pettäminen on aina.
Jos mies pettää, vika on sen katalan naisen, joka on houkutellut.
Jos nainen pettää, niin oma vikansa, ihan kaameaa. - mulla myös
mies oli kavereiden kans thaimaassa,ja petti monen naisen kanssa..okej,annoin anteeksi sille.Mut kun minä toin kännissä yhen tutun minun luo,enkä edes tehny hänen kans mitään.niin olen huora ja vaikka mitä..eikä ollu aikomustakaan tehdä,kun selittää sille että jättää minut rauhaan kun olen toisen kanssa.hän kun yritti minua takaisin..
ja mies ei pidä minään mitä hän on tehnyt thaimaassa..aivankuin se olisi oikeutettua. - mikä huora
ei kai se ole meidän miesten vika, että annatte anteeksi mitä tahansa omille miehillenne.
täälä ainakin viuhuu nyrkki jos tyttökaveri jää kiinni pettämisestä. se on satavarma se.- Tonttu
Voi herranjesus!
Ensinnäkin, nyrkinheiluttajat vois lähettää ensimmäisellä raketilla kuuhun muksiin toisiaan.
Toiseksi, olen nainen joka on pettänyt. En kadu, en ole huora. Jos mies pettää, vika ei ole myöskään siinä kenen kanssa se pettää. Tuskin miestä on tarvinnut pakottaa touhuun.
Olen alkanut epäilemään, että ihmistä ei ole luotu yksiavioisuuteen. Sen on keksinyt joku omistus- ja mukavuudenhaluinen henkilö jossakin aikojen saatossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803