Apulanta=?

liian vanha...?

Elikkäs, oon kasvanu teinivuosistani tähän päivään Apulanta- nimisen yhtyeen mukana/avulla ja nyt aloin ihmetteleen, onko Apulanta enää punk. Mulle on ja tulee aina olemaan, koskapa oon nähny ja kokenu bändin kasvun jostain Hajonnut-E.P:n ajoista nykyiseen muotoon. Mutta mitä mieltä on tämä nuorempi polvi? Voinko kutsua itsäni punkkariksi, jos huudatan stereoistani täysillä Apulannan Jumalaa? No jaa... kutsun joka tapauksessa, välittämättä siitä, mitä te sanotte. Mutta mielenkiinnosta kuitenki kysyin.

8

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanna

kyllähän se apulanta on (ainakin ollut) joskus sitä punkkia, vaikkei se uudempi apulanta mitään punkkia mielestäni ole. kuitenkin kutsun itsekkin itseäni punkkariksi, vaikka sama jytä se täälläkin soi.. kukas sen sanoo, mitä se punk sitten lopuksi onkaan..?

• Punk jo vuodesta 1977

siinäpä se selitys jo tulikin. Sä olet punkkari, muttet punk...
        palataan asiaan 10v päästä, vieläkö luulet olevasi "punkkari"??

• elina

Minun mielestäni mainstream-yhtye, josta puhuit ei lainkaan muistuta Slitsiä, Raincoatsia, X-ray Spexiä tai PS Groupin vanhempaa tuotantoa.

• Punk jo vuodesta 1977

APULANTA EI OLE KOSKAAN OLLUTKAAN PUNKKIA...

• ihmeiida

APULANTA ON OLLUT PUNKKIA. Punkinkin voi jakaa eri genreihin, ääliö.

Apulannan uutta tuotantoa ei voi punkiksi sanoa.

• bnmmbnvnmb

Apulanta ei ole koskaan ollut punkkia, eikä nimimerkki Punk jo vuodesta 1977 ole myöskään punkkari.

• mitä-pashaa

Apulanta eli apari on korkeintaan kokoomuspunkkia ja iskelmärokkia. Alkuaikoina vaihtoehtorokkia. Ei koskaan punkkia.

• AitoPunk

Hyvävelikerhon hyväksymää/ tukemaa juntti skeidaa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6948
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2056
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1118
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe