Hei vaan kaikille. Kyselisin vain että missähän päin Kuopiota ja minkä nimisissä liikkeissä täällä voisi ottaa napalävistyksen? Ja tarkoitan ihan ammattitaitoisen, eli ontto neula ja puhtaat välineet. Jos nyt ainakin pari paikkaa löytyisi. Voi myös kertoa omia kokemuksia jos on. Kiitti paljon!
Auttakaa Kuopiolaista=)
5
499
Vastaukset
- kuopiolainen
tinos tattoo tekee ainakin...en ite ole siellä lävityksiä ottanna mut kaverit on, ite otin tatskani siellä ja ihan siisti paikka ja ammattitaidolla =)
- Läväri
Tinos tattoo sijaitsee Suokadulla melkein Filmtownin vastapäätä.
- läväri
ehdottomasti makella,eli spellpoundtattoo! olen ottanut tinolla sekä makella ja make on parempi! spellpoundtattoo sijaitsee niiralassa!
- jaana
on kansainvälisesti palkittu, piirtää itse ja suunnittelee, suomen yksi harvoista hyvistä tekijöistä.
- jaana
jaana kirjoitti:
on kansainvälisesti palkittu, piirtää itse ja suunnittelee, suomen yksi harvoista hyvistä tekijöistä.
sisälukutaito vissiin ruostees, mutta kyllä siellä ammattitaitoisia lävistyksiä saa ja koruvalikoima runsas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954