Elikkä kysyisin että saako ajaa kevaria kun on suorittanut B eli henkilöautokortin ilman että tarvitsee ajaa erillinen kevarikortti?
B-kortilla kevaria
6
12872
Vastaukset
- Katja Pakkanen
B-kortilla ei saa ajaa A-luokan ajonevoja, ei edes kevytmoottoripyörää.
- Tietämätön111
Kiitoksia.. Eikö mietin tässä perjantai illan ratoksi että mitenköhän homma on.. Mutta selvisi tuokin..
- Velkavolvo
Jos henkilöauton kortti on suoritettu riittävän kauan sitten. Silloin annettiin korttiin B-kirjaimen lisäksi samalla myös A ja sillähän saa ajaa vaikka isoakin pyörää. Kerran saadut kirjaimet ovat säilyneet vuosikymmenien läpi.
- ajokortissa
lukee AB eikä B.
- tarvitse
arvuutella jotta mitä paskaa ne täällä palstalla puhuu, kannattaa myös virallisen tahon sivuja tutkia.
http://www.ake.fi/AKE/Ajokortit_ja_tutkinnot/Ajokortit/Ajokorttiluokat.htm- tietämätön111
Niin olen saanut kortin kuitenkin reippaasti tämän vuosituhannen puolella... EIkö moottoripyöräkortin ole saanut B-kortin kylkiäisenä jos on ajanut kortin ennen vuotta 1991?? Muistaaksen jotain tälläistä olen joskus kuullut. Eikö alettiin tuossa poikien kanssa miettimään tälläistä asiaa ja kun siitä ei sitten selvyyteen päästy niin ajattelinkysyä viisaammilta..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690