miksi

man18

aina minä joudun näkemään kauniita naisia joilla on jo joku, vittu tätä selvinpäin kestä tät paskaa ja huomenna opiskelemaan! Kuula kalloon saatana!

14

1160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siivo

ihan ensin siivoisit suusi. Eihän kukaan typykkä tuollasta kieltä jaksa kuunnella. Ja sitten seuraavaksi vähän positiivisuutta elämään, kiitos.
      Ketä nyt kiinnostasisi tuollaise kuula jutskat.

• man18

ei kuuntelekaan, mutta en ois silloin tollainen, mutta ihan sama oon ikisinkku ja sillä siisti, how ever! HAistakaa kaikki muijat paska! Nyt palo käämit

• höhhöh
        man18 kirjoitti:

ei kuuntelekaan, mutta en ois silloin tollainen, mutta ihan sama oon ikisinkku ja sillä siisti, how ever! HAistakaa kaikki muijat paska! Nyt palo käämit

Että ihan 18-vuotiaana tiedät olevasi ikisinkku... On kuule monia, joita ei ole edes suudeltu ennen kahdettakymmenettä ikävuotta, joten odottele rauhassa, kyllä se siitä. Jos noin nuorena jo luovuttaa, niin saa olla varma, että koskaan mitään ei tapahdukaan.

• Neito

Ensinnäkin, yritä nyt hyvä ihminen olla purkamatta turhautumista noin. Kesän jälkeen pariutuneita ihmisiä nyt vaan on joka paikassa, eikä siihen mikään kiroaminen auta.

Ja sä olet menossa opiskelemaan, eikös siinä olisi hyvä tilaisuus löytää uusia ihmisiä, vai? ( Itse alottelen viikon päästä ekaa vuotta opiskelijana, ja ketään en tunne.)

Mitään kuulaa kalloon, kun elämässä eteenpäin.
      Joku päivä muut kadehtivat sua.

• man18

mutta kiitti, ainoa järkevä näistä kahdesta!

• Neito
        man18 kirjoitti:

mutta kiitti, ainoa järkevä näistä kahdesta!

Järkevästä en tiedä.
        Se kuitenkin tiedän, että joskus yksikseen olemiseen turhautuu. Etenkin, kun kaikki kaverit ovat omansa löytäneet jo aikaa sitten.

• man18
        Neito kirjoitti:

Järkevästä en tiedä.
        Se kuitenkin tiedän, että joskus yksikseen olemiseen turhautuu. Etenkin, kun kaikki kaverit ovat omansa löytäneet jo aikaa sitten.

veit sanat suustani!

• Neito
        man18 kirjoitti:

veit sanat suustani!

Eipä silti, en mä niille erityisen kateellinen ole, tai mitään. Mutta pariutuneita kavereitaan kun ei koskaan oikein saa lähtemään minnekään - paitsi jos ne ottavat omat kultansa mukaan. Ja sekös vasta onkin hauskaa... *naurahdus* Ei. Pitää katsella, josko opiskelut toisivat toivottua vaihtelua. Ainahan sitä saa uskoa.

• man18
        Neito kirjoitti:

Eipä silti, en mä niille erityisen kateellinen ole, tai mitään. Mutta pariutuneita kavereitaan kun ei koskaan oikein saa lähtemään minnekään - paitsi jos ne ottavat omat kultansa mukaan. Ja sekös vasta onkin hauskaa... *naurahdus* Ei. Pitää katsella, josko opiskelut toisivat toivottua vaihtelua. Ainahan sitä saa uskoa.

itse en ainakaan kultaa lukiosta löytäny ja onneks kohta sekin paska loppuu, mutta onnea sulle!!

• Neito
        man18 kirjoitti:

itse en ainakaan kultaa lukiosta löytäny ja onneks kohta sekin paska loppuu, mutta onnea sulle!!

No enpä löytänyt minäkään - en lukiosta, enkä lukioaikana. Siispä, ei auta kuin heittäytyä täysillä mukaan syksyn uusiin tuuliin. =)

Onnea sullekin.
        Kyllä se vielä joskus aurinkokin paistaa.

• Äiskä

etkä mitään muuta.

• man18

vaan kaitsee niitä omia kakaroitas ja jätä mut rauhaan!!

• iskäwannabe

positiivisempi asenne ton ikäsenä, sillon sentäs pääs jutteleen naisten kanssa ja olis saanu jos ois kelvannu, nyt on samat fiilikset kun pojulilla kun on päälle kolkyt ja naisia tapaa ainoastaan kapakassa joissa ei niin välittäisi käydä enkä taida enää viitsiäkään kun viimeksikin tuli turpiin ja potkuja kylkeen (kuusisataa meni rahnassakin eli silmälasien ja vaatteiden hinta, rahaa ainoastaan 15-17 eunukkia) kun naiselle meni jutteleen, joku (ilmeisesti) 'kilpakosija' kävi kimppuun kaverinsa kanssa.

mutta eihän nyt saakeli 18-vuotias tommosia voi itkeä, siinä iässä ei vielä niin rassaa tollaset kaupungilla käynnitkään kun ei itse tarvii maksella mitään, mutta jos nyt tosissaan on, apu on helppoa-
        eli pari sataprosenttisen varmaa tapaa saada:

- tanssikursseille
        - sairaanhoitoalan oppilaitokseen/lääkäriksi lukemaan

• kundi 83

minä oon täysin samaa mieltä sun kanssas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe