toni halmeen voima-arvot (??)

andy

Mies on lihottanut itsensä vuosien varrella painavaksi, millaisethan voima-arvot hällä lienee?? Onko kellään tietoa: pena, kyykky, rinnalleveto jne.?

24

10041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytrytrytr

      sehän nyt on melkein kuollut!

    • Kuntoilija

      kauhean vahva kaveri ja kai se on jotain tuloksia kertonut kirjoissaan ja laittanut hieman ylimääräistä, mutta en muista lukuja.

      Hyvä, jos 200 kg on mennyt penkiltä ja se ei ole hyvä tulos 140-150 kiloiselle.

      • toni the tiger

        no jos T. Halme vetäis sen hirveen mahansa veks ja
        painais 110 kg niin sit 200 kg penaa olis jotain


      • hmm2

        Kyllä sanoisin että vahva on jos 200kg penkistä nousee! Mutta onhan muurahainenkin vahva kokoonsa nähden!? Te varmaan ajattelitte että Tonynki pitäisi olla laihempi, että tuo 200kg olisi vahvuuden merkki? Eli vahva on, mutta ei kokoonsa nähden vahva ?
        Tosin salillamme nousi eräältä 240kg yksi kaunis päivä,mutta se sikseen...


      • Kuntoilija
        toni the tiger kirjoitti:

        no jos T. Halme vetäis sen hirveen mahansa veks ja
        painais 110 kg niin sit 200 kg penaa olis jotain

        se ei pysty "natuna" siihen.


    • Popsi popsi porkkanaa.

      Se pisti siihe ekaan kirjaasa et mitä se oli vetäny Gold'silla, ku oli jonku lehden testi et kuka on Gold'sin vahvin. Ja kyllä se oli ne toiset äijät aika hyvin piessy!!!

      Eikä sillä nyt niin iso maha oo, kyl sil mitä kuvii (ei edes kovin vanhoja) oon nähny, ni vatsalihaksetki pikkasen näky.

      Ja aivan varmasti menee päälle 200!!!

      Ps. Vielä sen verran, että ei luulis että se TONY olis kauheen vaikee muistaa.

    • Ex-voimailija

      ...ainakin ollut. Aikanaan -90 luvun alussa kun tuli luettua päivittäin alan jenkkilehtiä, oli esim Musclemagin pikku-uutisissa useinkin mainintoja Halmeesta tyyliin: "taas Halme teki vinopenkissä 5 toistoa sillä ja sillä raudalla..." En muista painoja, mutta oli ne aika hirveitä. Ei niistä olisi muuten isossa alan lehdessä kirjoiteltu edes juorupalstalla. Kyllä se Halme oli aika tunnettu tyyppi alan piireissä aikanaan Jenkeissäkin.

      • Halme on rautaa!

        Yhteen aikaan Halme teki hauista 130 kg:llä, miettikää sitä sitten onko se vahva vai ei??!!
        Kyllä se on penkannut yli 200 kiloa myös, olisko ollu 220-240 en muista ihan tarkkaa.
        Mut 130 hauiskäännössä, funaa!


      • kehiin
        Halme on rautaa! kirjoitti:

        Yhteen aikaan Halme teki hauista 130 kg:llä, miettikää sitä sitten onko se vahva vai ei??!!
        Kyllä se on penkannut yli 200 kiloa myös, olisko ollu 220-240 en muista ihan tarkkaa.
        Mut 130 hauiskäännössä, funaa!

        Tonylla on mm. seuraavia tuloksia
        Maastaveto 300*6
        Vinopenkkiä smith-koneella 180*8
        hauiskääntöö 140*6
        kapeeta penkkiä 180*10*2
        Ylätaljassa 200*10
        että sillei..


      • Kuntoilija
        kehiin kirjoitti:

        Tonylla on mm. seuraavia tuloksia
        Maastaveto 300*6
        Vinopenkkiä smith-koneella 180*8
        hauiskääntöö 140*6
        kapeeta penkkiä 180*10*2
        Ylätaljassa 200*10
        että sillei..

        jotain virallista tuloslistaa, sillä noilla tuloksilla pärjättäisiin jo kohtuullisesti ainakin SM-voimannostossa.

        Hauiskääntöä 140 kilolla ja vielä 6 toistoa!!! Ei tuohon pysty kukaan! Kehonrakentajillekin haukkari 70-80 kilolla (pitkä tanko) toistoineen on hyvä.

        ...ja kapeata penkkiä 180x10...joo, joo...


      • bissee
        Kuntoilija kirjoitti:

        jotain virallista tuloslistaa, sillä noilla tuloksilla pärjättäisiin jo kohtuullisesti ainakin SM-voimannostossa.

        Hauiskääntöä 140 kilolla ja vielä 6 toistoa!!! Ei tuohon pysty kukaan! Kehonrakentajillekin haukkari 70-80 kilolla (pitkä tanko) toistoineen on hyvä.

        ...ja kapeata penkkiä 180x10...joo, joo...

        on sarja erikseen.
        Ja yleensä kehorakentajilla ei olekaan niin paljon voimaa, mitä kuvitellaan.
        Boogie Mustonen otti osaa paikalliseen voimamies kisaan muutama vuos sitten ja äijä oli ihan vastaan tulija. Eihän sillä ollu voimaa kuin nimellisesti.
        Paikalliset "voimamiehet" pisti sitä ihan 6-0.

        Ja onhan tolla halmeella tota elopainooki 140-150kg.
        Johan minäkin väännä habaa noilla rojuilla(70*6), enkä ole mikään kehonrakentaja, vaan treenannu vasta 4kk.
        Ei noi nyt mitään ihme tuloksia oo.


      • Kuntoilija
        bissee kirjoitti:

        on sarja erikseen.
        Ja yleensä kehorakentajilla ei olekaan niin paljon voimaa, mitä kuvitellaan.
        Boogie Mustonen otti osaa paikalliseen voimamies kisaan muutama vuos sitten ja äijä oli ihan vastaan tulija. Eihän sillä ollu voimaa kuin nimellisesti.
        Paikalliset "voimamiehet" pisti sitä ihan 6-0.

        Ja onhan tolla halmeella tota elopainooki 140-150kg.
        Johan minäkin väännä habaa noilla rojuilla(70*6), enkä ole mikään kehonrakentaja, vaan treenannu vasta 4kk.
        Ei noi nyt mitään ihme tuloksia oo.

        että 4 kk harjoittelua? Pienen paussin jälkeen vai? Taitaa sulla olla elopainoa kuitenkin lähemmäs 100 kiloa, muuten tuo ei ole mahdollista.

        Mä olen 183/78 ja harjoittelen 45 kilon mutkatangolla haukkaria eli kauppakassin saan kannettua hyvin kotiin. Tosin alataljalla menee haukkaria 70 kilolla hyvinkin 6 toistoa, mutta se on eri juttu.


      • bissee
        Kuntoilija kirjoitti:

        että 4 kk harjoittelua? Pienen paussin jälkeen vai? Taitaa sulla olla elopainoa kuitenkin lähemmäs 100 kiloa, muuten tuo ei ole mahdollista.

        Mä olen 183/78 ja harjoittelen 45 kilon mutkatangolla haukkaria eli kauppakassin saan kannettua hyvin kotiin. Tosin alataljalla menee haukkaria 70 kilolla hyvinkin 6 toistoa, mutta se on eri juttu.

        1 1/2 vuotta oli taukoo.. oli olkapää paskana.
        Nyt se on leikattu ja romu liikkuu taas.
        186/115.. Suoralla tangolla(20kg).
        En ole koskaan edes alataljalla kokeillu.
        Mun mielestä toi suoratanko on kaikkein brutaali haballe. Tietenkin ilman mitään hirveetä heijaria. Sillonhan se menee enemmän selälle ;)
        Vaikka enemmin vähän pienemmillä oikein kuin isoilla väärin. Ei siinä hajota muutaku ittesä.
        Tosin ikävä kyllä niitäkin näkee...
        tulee niinku hyvää huomenta liike habaa tehdessä


      • hauisäijä
        Kuntoilija kirjoitti:

        että 4 kk harjoittelua? Pienen paussin jälkeen vai? Taitaa sulla olla elopainoa kuitenkin lähemmäs 100 kiloa, muuten tuo ei ole mahdollista.

        Mä olen 183/78 ja harjoittelen 45 kilon mutkatangolla haukkaria eli kauppakassin saan kannettua hyvin kotiin. Tosin alataljalla menee haukkaria 70 kilolla hyvinkin 6 toistoa, mutta se on eri juttu.

        jollakin on joku paikka luonnostaankin vahvempi kuin joku muu. esim. minä teen hauista 60-80 kilolla enkä oo esim. kintuiltani mikään vahva. kakarasta asti kun on vedellyt leukoja ym. niin kyllä sekin merkitsee. 140 ei oo mikään ihme hauiksessa kun on vähä kauemman treenannut ja keskittyy nimenomaan voimaan.


      • Manu
        Kuntoilija kirjoitti:

        jotain virallista tuloslistaa, sillä noilla tuloksilla pärjättäisiin jo kohtuullisesti ainakin SM-voimannostossa.

        Hauiskääntöä 140 kilolla ja vielä 6 toistoa!!! Ei tuohon pysty kukaan! Kehonrakentajillekin haukkari 70-80 kilolla (pitkä tanko) toistoineen on hyvä.

        ...ja kapeata penkkiä 180x10...joo, joo...

        Manfred Höberl on vedelly hauiskääntöä 220kg:lla sarjaa.


      • Anonyymi
        hauisäijä kirjoitti:

        jollakin on joku paikka luonnostaankin vahvempi kuin joku muu. esim. minä teen hauista 60-80 kilolla enkä oo esim. kintuiltani mikään vahva. kakarasta asti kun on vedellyt leukoja ym. niin kyllä sekin merkitsee. 140 ei oo mikään ihme hauiksessa kun on vähä kauemman treenannut ja keskittyy nimenomaan voimaan.

        missä ne noin vahvat ihmiset on kun ite saleilla katellu niin ei kukaan tee noilla painoilla?sen sijaan pari bodaria on jäänyt toiseksi kun on tehty samoja liikkeitä samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Manu kirjoitti:

        Manfred Höberl on vedelly hauiskääntöä 220kg:lla sarjaa.

        joopajoo


    • Haudantakaa

      Olin aikanaan legenda ja kuningas. Nostin rautoja muiden kadehtiessa vieressä. -Viikinki!

      • mullanalta

        Mutta nyt olen vitsien aihe, haisen pahalle ja työnnän koiranputkea.


    • Anonyymi

      Ehkä ainoa,
      joka oli pärjännyt kansainvälisesti ja tunnetuin voimailija suomesta aikanaan USA:ssa,
      vaikka elo meni miten meni.
      Pärjäs politiikissa , showpainissa, nyrkkeilyssä, oli Hollywood elokuvissa jne.
      Ei moni voimailija tai urheilija ole pystynyt samaan.


      R.I.P

    • Anonyymi

      R.I.P

      Kovin äijä mikä on saleilta lähtenyt, pärjännyt politiikassa, showpainissa, nyrkkeilyssä jne.
      Ollut Hollywood elokuvissa jne.
      Täytyy kunnia antaa sille jolle kunnia kuuluu, eikä kateena selitellä.

      Ihmisenä oli sydämmellinen , vaikka elämä meni niinkuin meni, tätä se elo joskus on.

      • Anonyymi

        Ei ollut mitenkään siveä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut mitenkään siveä.

        Tony Halmeen kohtaloksi koitui siveettömyydet avioliiton ulkopuolella. Jos hän olisi elänyt kristillisten oppien mukaan, niin hän olisi elossa, hänellä olisi vaimo jolla on siveä menneisyys, hänellä olisi lapsia ja mahdollisesti lapsenlapsia.

        Eli älkää ottako mallia satanistista. Eläkää kunniallista elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tony Halmeen kohtaloksi koitui siveettömyydet avioliiton ulkopuolella. Jos hän olisi elänyt kristillisten oppien mukaan, niin hän olisi elossa, hänellä olisi vaimo jolla on siveä menneisyys, hänellä olisi lapsia ja mahdollisesti lapsenlapsia.

        Eli älkää ottako mallia satanistista. Eläkää kunniallista elämää.

        Tässä ei tietenkään tarkoitettu, että Tony Halme olisi ollut satanisti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe