toni halmeen voima-arvot (??)

andy

Mies on lihottanut itsensä vuosien varrella painavaksi, millaisethan voima-arvot hällä lienee?? Onko kellään tietoa: pena, kyykky, rinnalleveto jne.?

17

8358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytrytrytr

sehän nyt on melkein kuollut!

• Kuntoilija

kauhean vahva kaveri ja kai se on jotain tuloksia kertonut kirjoissaan ja laittanut hieman ylimääräistä, mutta en muista lukuja.

Hyvä, jos 200 kg on mennyt penkiltä ja se ei ole hyvä tulos 140-150 kiloiselle.

• toni the tiger

no jos T. Halme vetäis sen hirveen mahansa veks ja
        painais 110 kg niin sit 200 kg penaa olis jotain

• hmm2

Kyllä sanoisin että vahva on jos 200kg penkistä nousee! Mutta onhan muurahainenkin vahva kokoonsa nähden!? Te varmaan ajattelitte että Tonynki pitäisi olla laihempi, että tuo 200kg olisi vahvuuden merkki? Eli vahva on, mutta ei kokoonsa nähden vahva ?
        Tosin salillamme nousi eräältä 240kg yksi kaunis päivä,mutta se sikseen...

• Kuntoilija
        toni the tiger kirjoitti:

no jos T. Halme vetäis sen hirveen mahansa veks ja
        painais 110 kg niin sit 200 kg penaa olis jotain

se ei pysty "natuna" siihen.

• Popsi popsi porkkanaa.

Se pisti siihe ekaan kirjaasa et mitä se oli vetäny Gold'silla, ku oli jonku lehden testi et kuka on Gold'sin vahvin. Ja kyllä se oli ne toiset äijät aika hyvin piessy!!!

Eikä sillä nyt niin iso maha oo, kyl sil mitä kuvii (ei edes kovin vanhoja) oon nähny, ni vatsalihaksetki pikkasen näky.

Ja aivan varmasti menee päälle 200!!!

Ps. Vielä sen verran, että ei luulis että se TONY olis kauheen vaikee muistaa.

• Ex-voimailija

...ainakin ollut. Aikanaan -90 luvun alussa kun tuli luettua päivittäin alan jenkkilehtiä, oli esim Musclemagin pikku-uutisissa useinkin mainintoja Halmeesta tyyliin: "taas Halme teki vinopenkissä 5 toistoa sillä ja sillä raudalla..." En muista painoja, mutta oli ne aika hirveitä. Ei niistä olisi muuten isossa alan lehdessä kirjoiteltu edes juorupalstalla. Kyllä se Halme oli aika tunnettu tyyppi alan piireissä aikanaan Jenkeissäkin.

• Halme on rautaa!

Yhteen aikaan Halme teki hauista 130 kg:llä, miettikää sitä sitten onko se vahva vai ei??!!
        Kyllä se on penkannut yli 200 kiloa myös, olisko ollu 220-240 en muista ihan tarkkaa.
        Mut 130 hauiskäännössä, funaa!

• kehiin
        Halme on rautaa! kirjoitti:

Yhteen aikaan Halme teki hauista 130 kg:llä, miettikää sitä sitten onko se vahva vai ei??!!
        Kyllä se on penkannut yli 200 kiloa myös, olisko ollu 220-240 en muista ihan tarkkaa.
        Mut 130 hauiskäännössä, funaa!

Tonylla on mm. seuraavia tuloksia
        Maastaveto 300*6
        Vinopenkkiä smith-koneella 180*8
        hauiskääntöö 140*6
        kapeeta penkkiä 180*10*2
        Ylätaljassa 200*10
        että sillei..

• Kuntoilija
        kehiin kirjoitti:

Tonylla on mm. seuraavia tuloksia
        Maastaveto 300*6
        Vinopenkkiä smith-koneella 180*8
        hauiskääntöö 140*6
        kapeeta penkkiä 180*10*2
        Ylätaljassa 200*10
        että sillei..

jotain virallista tuloslistaa, sillä noilla tuloksilla pärjättäisiin jo kohtuullisesti ainakin SM-voimannostossa.

Hauiskääntöä 140 kilolla ja vielä 6 toistoa!!! Ei tuohon pysty kukaan! Kehonrakentajillekin haukkari 70-80 kilolla (pitkä tanko) toistoineen on hyvä.

...ja kapeata penkkiä 180x10...joo, joo...

• bissee
        Kuntoilija kirjoitti:

jotain virallista tuloslistaa, sillä noilla tuloksilla pärjättäisiin jo kohtuullisesti ainakin SM-voimannostossa.

Hauiskääntöä 140 kilolla ja vielä 6 toistoa!!! Ei tuohon pysty kukaan! Kehonrakentajillekin haukkari 70-80 kilolla (pitkä tanko) toistoineen on hyvä.

on sarja erikseen.
        Ja yleensä kehorakentajilla ei olekaan niin paljon voimaa, mitä kuvitellaan.
        Boogie Mustonen otti osaa paikalliseen voimamies kisaan muutama vuos sitten ja äijä oli ihan vastaan tulija. Eihän sillä ollu voimaa kuin nimellisesti.
        Paikalliset "voimamiehet" pisti sitä ihan 6-0.

Ja onhan tolla halmeella tota elopainooki 140-150kg.
        Johan minäkin väännä habaa noilla rojuilla(70*6), enkä ole mikään kehonrakentaja, vaan treenannu vasta 4kk.
        Ei noi nyt mitään ihme tuloksia oo.

• Kuntoilija
        bissee kirjoitti:

on sarja erikseen.
        Ja yleensä kehorakentajilla ei olekaan niin paljon voimaa, mitä kuvitellaan.
        Boogie Mustonen otti osaa paikalliseen voimamies kisaan muutama vuos sitten ja äijä oli ihan vastaan tulija. Eihän sillä ollu voimaa kuin nimellisesti.
        Paikalliset "voimamiehet" pisti sitä ihan 6-0.

Ja onhan tolla halmeella tota elopainooki 140-150kg.
        Johan minäkin väännä habaa noilla rojuilla(70*6), enkä ole mikään kehonrakentaja, vaan treenannu vasta 4kk.
        Ei noi nyt mitään ihme tuloksia oo.

että 4 kk harjoittelua? Pienen paussin jälkeen vai? Taitaa sulla olla elopainoa kuitenkin lähemmäs 100 kiloa, muuten tuo ei ole mahdollista.

Mä olen 183/78 ja harjoittelen 45 kilon mutkatangolla haukkaria eli kauppakassin saan kannettua hyvin kotiin. Tosin alataljalla menee haukkaria 70 kilolla hyvinkin 6 toistoa, mutta se on eri juttu.

• bissee
        Kuntoilija kirjoitti:

että 4 kk harjoittelua? Pienen paussin jälkeen vai? Taitaa sulla olla elopainoa kuitenkin lähemmäs 100 kiloa, muuten tuo ei ole mahdollista.

Mä olen 183/78 ja harjoittelen 45 kilon mutkatangolla haukkaria eli kauppakassin saan kannettua hyvin kotiin. Tosin alataljalla menee haukkaria 70 kilolla hyvinkin 6 toistoa, mutta se on eri juttu.

1 1/2 vuotta oli taukoo.. oli olkapää paskana.
        Nyt se on leikattu ja romu liikkuu taas.
        186/115.. Suoralla tangolla(20kg).
        En ole koskaan edes alataljalla kokeillu.
        Mun mielestä toi suoratanko on kaikkein brutaali haballe. Tietenkin ilman mitään hirveetä heijaria. Sillonhan se menee enemmän selälle ;)
        Vaikka enemmin vähän pienemmillä oikein kuin isoilla väärin. Ei siinä hajota muutaku ittesä.
        Tosin ikävä kyllä niitäkin näkee...
        tulee niinku hyvää huomenta liike habaa tehdessä

• hauisäijä
        Kuntoilija kirjoitti:

jollakin on joku paikka luonnostaankin vahvempi kuin joku muu. esim. minä teen hauista 60-80 kilolla enkä oo esim. kintuiltani mikään vahva. kakarasta asti kun on vedellyt leukoja ym. niin kyllä sekin merkitsee. 140 ei oo mikään ihme hauiksessa kun on vähä kauemman treenannut ja keskittyy nimenomaan voimaan.

• Manu
        Kuntoilija kirjoitti:

Manfred Höberl on vedelly hauiskääntöä 220kg:lla sarjaa.

• Haudantakaa

Olin aikanaan legenda ja kuningas. Nostin rautoja muiden kadehtiessa vieressä. -Viikinki!

• mullanalta

Mutta nyt olen vitsien aihe, haisen pahalle ja työnnän koiranputkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7525
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      97
      5434
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      262
      4683
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4592
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3312
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2738
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2388
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      53
      2384
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe