olisko kukaan suunnittelemassa allianssin kautta tai muuten töihin Irlantiin? Minä olen, mutta olisi mukava saada seuraa jos joku muukin olisi lähdössä? Ajankohtaa en vielä tiedä mutta suunnitelmat olisi..=)Pistäkäähän mailia jos itsekin kaipailet seuraa..
Matkaseuraa Irlantiin??
11
758
Vastaukset
- Leprecon
Itselläni olisi tarkoitus lähteä Dubliniin töihin jossain vaiheessa syksyä. En tosin ole vielä aivan satavarma lähdenkö.
...Ei ole allianssin hommia.- seurankipeä
Mitäkäs kautta olet menossa töihin?
Vai käytkö vain paikan päältä kyselemässä? Tiedän itekki et toi allianssi vähä tökkii mutkun ei tunnu muuten osaavan ettii oikeenlaista paikkaa. Jos ei sit mene itse paikan päälle ensin.. - Leprecon
seurankipeä kirjoitti:
Mitäkäs kautta olet menossa töihin?
Vai käytkö vain paikan päältä kyselemässä? Tiedän itekki et toi allianssi vähä tökkii mutkun ei tunnu muuten osaavan ettii oikeenlaista paikkaa. Jos ei sit mene itse paikan päälle ensin..Netissä näkyi olevan ilmoituksia omalle alalleni johon haettiin suomenkielisiä työntekijöitä.
Otan ensin selvää, että työpaikka varmasti on ennen kuin olen paikanpäällä, ettei siellä tarvitse sitten "tyhjän" päällä olla.
- vaan
ei kantsi tolle allianssille antaa rahojaan, mene omatoimisesti, säästät vaikka kuinka paljon. ihan kusetusta tommoset.
- Kana
Oletko sinä se sama tyyppi, joka aina vastaa näihin kysymyksiin noin?
Alli tuntuu ehkä hintavalta, mutta auttaa matkan aikana paljon.
Erityisesti, jos haet au pairiksi. Perheiden vaihto on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Näin saat varman työpaikan ja asunnon jo ennakkoon. Jos työ ei olekaan kivaa, voit myöhemmin hakea jotain muuta yksityisesti, kun kaupunki ja maan käytäntö on jo tuttu.
Totta kai töitä saa vain Dubliniin matkustamallakin, mutta Allista on definitely apua. - orja
Kana kirjoitti:
Erityisesti, jos haet au pairiksi. Perheiden vaihto on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Näin saat varman työpaikan ja asunnon jo ennakkoon. Jos työ ei olekaan kivaa, voit myöhemmin hakea jotain muuta yksityisesti, kun kaupunki ja maan käytäntö on jo tuttu.
Totta kai töitä saa vain Dubliniin matkustamallakin, mutta Allista on definitely apua.ennemmin sitten vaikka pubiin duuniin savun keskelle.
- sama
Kana kirjoitti:
Totta kai töitä saa vain Dubliniin matkustamallakin, mutta Allista on definitely apua.täh ?
ei saisi ehdottaa ettei rahoja kannata tuhlata kusetuksiin ? - Perheenjäsen
orja kirjoitti:
ennemmin sitten vaikka pubiin duuniin savun keskelle.
Minulla oli loistava vuosi au pairina. Toinen perheeni osoittautui lähes paremmaksi kuin omani. Loistava kokemus.
- Kana
sama kirjoitti:
täh ?
ei saisi ehdottaa ettei rahoja kannata tuhlata kusetuksiin ?Miksi Alli on mielestäsi kusetusta?
Minun tapauksissani ovat aina tehneet sen minkä ovat luvanneet.
- Sohvi
Itse tulin Irlantii, Dubliniin kesan alussa..
matkaseura olisi ollut kivaa, mutta ystavia saa ajan myota..
Itse tulin omatoimisesti ja sain oman alan toita suhteellisen helposti vaikkei tyopaikka ollutkaan viela 100%varma tanne tullessani.
Onnea matkaan.- myös
Itsekin tulin ihan vailla työtä Dubliniin, kämppäkin oli 50% varma Nyt on kaikki hyvin :) Töitä löytää kunhan on oikealla asenteella ja alussa kaikkiruokainen. Valittajille se ei sovi.
Suosittelen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2875427- 705016
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
- 413448
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692962- 382120
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068- 442061