Mun äiti kuoli toissa yönä sairaskohtaukseen.Huomaan vihaavani huomista"sitä"päivää.Itsekkin olen äiti ja aion jättää koko"sen"päivän pois kalenterista.Järjestetään äidin hautajaisia ja sisälläni on jääkerros.Palelee kokoajan,enkä osaa edes itkeä.En ymmärrä miten selviän tästä.Teille joilla viellä äiti on,pitäkää enemmän huolta ja yhteyttä.Mulla se on jo myöhästä.
äitini kuoli
9
2532
Vastaukset
- ----
Osanottoni suureen suruusi!!
Äitisi eli toivottavasti hyvän elämän kanssanne ja nyt siirtyi lopulta katselemaan teitä pilven laidalta. Muistot ja rakkaus häntä kohtaan elää sielussa ikuisesti. Pidä kiinni niistä hyvistä muistoista. Palaa niihin ikävän hetkellä ja tunne kuinka rakkaus ei kuole koskaan.
Äidilläsi on nyt hyvä olla, hän ei koe enää kipua tai tuskaa.
Sure surusi ja jatka elämää kun siltä tuntuu. Äitisi kulkee aina mukana matkassa ja on läsnä aina kun haluat.
Jaksamista sinulle näihin raskaisiin hetkiin!! - Rakastava
Minunkin äitini kuoli jo vuosia sitten.Silti kaipaan häntä aina. Muulloinkin kuin äitienpäivänä.
- Niin...
Loppujen lopuksi kaikki tulevat vain käymään täällä.
- ei unohdu koskaan
Minun äitini kuoli myös vuosia sitten. Ikävä on edelleen.Hänen rakkautensa antaa minulle voimaa kestää kaikki vastoinkäymiset. Vaikka en näe äitiä, hän kulkee vierelläni joka päivä.
- myöskin
äiti nukkui pois 2 viikoa sitten. ikävä on aivan hirveä. enkä tiedä milloin tulen ymmärtämään ettei häntä enää ole.
voimia sinulle.- äiditön
En pysty enää nukkumaan.Itken kokoajan ja kaipaan niin äitiäni.Ensi viikolla hautajaiset,enkä käsitä miten ihmeessä selviän sieltä.Pahaolo kasvaa päivä päivältä..Kadun etten ollut enemmän äitini kanssa.Ihmiset eivät ymmärrä hätääni.Äiti ei tule koskaan takasin.
- dsq3222222
äiditön kirjoitti:
En pysty enää nukkumaan.Itken kokoajan ja kaipaan niin äitiäni.Ensi viikolla hautajaiset,enkä käsitä miten ihmeessä selviän sieltä.Pahaolo kasvaa päivä päivältä..Kadun etten ollut enemmän äitini kanssa.Ihmiset eivät ymmärrä hätääni.Äiti ei tule koskaan takasin.
minun isäni kuoli. vaikka olen lapsi, niin silti.
Hautajaisten, ja kaiken muun sählingin jälkeen asia rauhoittuu. Otan osaa suruusi, Kyllä se siitä. Joskus tuntuu mahdottomalta elää, mutta pitää vain jaksaa! Voimia sinulle : )
otan osaa
- asdsdsadsdaasdasdddasasd
:((
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305537
- 1702039
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601631Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301321Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81277Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan641274En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701174- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121098