äitini kuoli

äiditön

Mun äiti kuoli toissa yönä sairaskohtaukseen.Huomaan vihaavani huomista"sitä"päivää.Itsekkin olen äiti ja aion jättää koko"sen"päivän pois kalenterista.Järjestetään äidin hautajaisia ja sisälläni on jääkerros.Palelee kokoajan,enkä osaa edes itkeä.En ymmärrä miten selviän tästä.Teille joilla viellä äiti on,pitäkää enemmän huolta ja yhteyttä.Mulla se on jo myöhästä.

9

2532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

Osanottoni suureen suruusi!!
      Äitisi eli toivottavasti hyvän elämän kanssanne ja nyt siirtyi lopulta katselemaan teitä pilven laidalta. Muistot ja rakkaus häntä kohtaan elää sielussa ikuisesti. Pidä kiinni niistä hyvistä muistoista. Palaa niihin ikävän hetkellä ja tunne kuinka rakkaus ei kuole koskaan.
      Äidilläsi on nyt hyvä olla, hän ei koe enää kipua tai tuskaa.

Sure surusi ja jatka elämää kun siltä tuntuu. Äitisi kulkee aina mukana matkassa ja on läsnä aina kun haluat.

Jaksamista sinulle näihin raskaisiin hetkiin!!

• Rakastava

Minunkin äitini kuoli jo vuosia sitten.Silti kaipaan häntä aina. Muulloinkin kuin äitienpäivänä.

• Niin...

Loppujen lopuksi kaikki tulevat vain käymään täällä.

• ei unohdu koskaan

Minun äitini kuoli myös vuosia sitten. Ikävä on edelleen.Hänen rakkautensa antaa minulle voimaa kestää kaikki vastoinkäymiset. Vaikka en näe äitiä, hän kulkee vierelläni joka päivä.

• myöskin

äiti nukkui pois 2 viikoa sitten. ikävä on aivan hirveä. enkä tiedä milloin tulen ymmärtämään ettei häntä enää ole.
      voimia sinulle.

• äiditön

En pysty enää nukkumaan.Itken kokoajan ja kaipaan niin äitiäni.Ensi viikolla hautajaiset,enkä käsitä miten ihmeessä selviän sieltä.Pahaolo kasvaa päivä päivältä..Kadun etten ollut enemmän äitini kanssa.Ihmiset eivät ymmärrä hätääni.Äiti ei tule koskaan takasin.

• dsq3222222
        äiditön kirjoitti:

En pysty enää nukkumaan.Itken kokoajan ja kaipaan niin äitiäni.Ensi viikolla hautajaiset,enkä käsitä miten ihmeessä selviän sieltä.Pahaolo kasvaa päivä päivältä..Kadun etten ollut enemmän äitini kanssa.Ihmiset eivät ymmärrä hätääni.Äiti ei tule koskaan takasin.

minun isäni kuoli. vaikka olen lapsi, niin silti.
        Hautajaisten, ja kaiken muun sählingin jälkeen asia rauhoittuu. Otan osaa suruusi, Kyllä se siitä. Joskus tuntuu mahdottomalta elää, mutta pitää vain jaksaa! Voimia sinulle : )

• otan osaa

• asdsdsadsdaasdasdddasasd

:((

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5537
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      170
      2039
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      160
      1631
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1344
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      30
      1321
    6. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      8
      1277
    7. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      64
      1274
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1174
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1165
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      212
      1098
    Aihe