tiivisteet??mistä löytäisi varsiin tulevat kumitiivisteet?tuntuu olevan hankalaa.. jos jollain on tietoa paikoista tai vihjeitä yms..
uno turbo ie suuttimiin..
2
285
Vastaukset
- lancia
Mahtaako olla samat vermeet niin fiiateissa kuin lancioissakin. Ainakin vanhassa fiiat argentassa on samat kuin uudemmassa lancia themassa. Jos näin on, niin löytyyhän noita lancian ruiskuvehkeitä multakin parit sarjat.
- ZeD
etkai vaan tehny samaa virhettä ku mä ja purkasit imusarjan : ) mulla alko vuotaa joka välistä ja niitä kumeja ei saa mistään, ei mistään... tai kyllä varmaan jostain...jos löydät jostain niin ilmota ihmeessä palstalla... mutta pieni vinkki, laita sikaflexiä se holkin ja suuttimen väli täyteen, ei sitä tarvitse koskaan avata sitä väliä... sit laita uudet o-renkaat, ni kyllä pelaa... sitä imusarjaa ku tarpeeksi usein ottaa poois paikaltaan ni huomaa että se sujuu jo 10 minuutissa purku, ja vartissa kasaus... sen verran on tullu harjoteltua... : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760