suositelkaa

kolibri

Olisko kellään suositeltavana joitain trance-levyjä, joissa olisi sellaista vähän ehkä "rauhallisempaa",tunnellisempaa trancea eli ei niinkään sellaista jota kuunnellaan diskoissa?(mä en tiedä miksi sitä kutsutaan,onkohan se edes trancea vai housea...) Sellaisia levyjä joita saa siis hankittua kohtalaisen helposti Suomesta ettei tarttis lähtee tilailee ulkomailt. Suositelkaa nyt edes jotain levyjä kuitenkin jos ette ymmärrä mitä mä tarkotan...

9

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BPM

nimikkeen alla toimivat jutut voisi olla sitten sellaista jota sinä haet. Chilloutia on helposti saatavissa levykaupoista.

• Saara

jos sain oikeen kuvan sun selityksistä, niin sä haet Re:play levyjä! ne on tosi tanssittavia mut ei kuitenkaan sellasta pelkkää jumputusta... ne on kaikki biisit tehty uusiks vanhoista biiseistä! niitä on tullu jo kaksin kappalein=) koitappa kysyä sun levykauppiaalta 'Re:play, Dance mania'-levyä

• ..........

toi Re:play on varmaan hirvein levy mikä on koskaan tehty

• core

Aivan..Kaikki on loistavia kokoelmia! Suosittelen!

• Subsonic beat
        core kirjoitti:

Aivan..Kaikki on loistavia kokoelmia! Suosittelen!

...Re:play levyt on aivan järkyttävän huonoja. Rahastus mielessä tehtyä.

• La garde

Emmä nyt tiedä mut...
      Robert Miles on aivan äly hyvää musaa...
      Se ei oo kyl trancee.
      Hmm... En kyl osaa luokitella mitä se on, mut enivei.
      Mut Roberin levyjä saa ostettua esim. www.cdon.com

• ....

sä haluut kyl sit chill-outtii joka äärettömän rauhallista, testaa:

"Cafe del Mar" levyi ja muit mis lukee "Chill - Out"...kannattaa kuunnella ennen kuin ostaa

• Sisu

Mä en ny oikein hokannu tota trance/house-juttua, mut mä uskoisin, et sä tuut tykkäämään semmosesta bändistä ku Evanecsense. Mulla ittellä on se levy. Siinä on jotai konemusa kohtiaki, mut se ei oo läheskää kokonaa sellasta...! :) Suosittelen.

• Between dream&sunbeam

Paul van Dyk:Out there and back.
      Siinä on tunnelmallisia trancechilli biisejä, muutama vähän nopeampikin.
      Kannattaa varoa noita halpoja Chill-mitä-lie-kokoelmia joita on alkanut tuppaamaan vähän joka puolelta (Barclay-merkilläkin oma!) - ne on ihan kauheita! Tunnettu merkki (kuten Ministry of Sound) tai sitten joku ei niin kaupallinen levy,josta tietää vain levykaupan myyjä tai DJ.
      Muutama suosikkini:
      Jakatta - One Fine Day (Cicada Remix)
      Squid - Emprisoning sound on a piece of wax
      Darude - touch me feel me
      Jimmy Hill & Sarah G. - the joint track

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe