Olisko kellään suositeltavana joitain trance-levyjä, joissa olisi sellaista vähän ehkä "rauhallisempaa",tunnellisempaa trancea eli ei niinkään sellaista jota kuunnellaan diskoissa?(mä en tiedä miksi sitä kutsutaan,onkohan se edes trancea vai housea...) Sellaisia levyjä joita saa siis hankittua kohtalaisen helposti Suomesta ettei tarttis lähtee tilailee ulkomailt. Suositelkaa nyt edes jotain levyjä kuitenkin jos ette ymmärrä mitä mä tarkotan...
suositelkaa
9
781
Vastaukset
- BPM
nimikkeen alla toimivat jutut voisi olla sitten sellaista jota sinä haet. Chilloutia on helposti saatavissa levykaupoista.
- Saara
jos sain oikeen kuvan sun selityksistä, niin sä haet Re:play levyjä! ne on tosi tanssittavia mut ei kuitenkaan sellasta pelkkää jumputusta... ne on kaikki biisit tehty uusiks vanhoista biiseistä! niitä on tullu jo kaksin kappalein=) koitappa kysyä sun levykauppiaalta 'Re:play, Dance mania'-levyä
- ..........
toi Re:play on varmaan hirvein levy mikä on koskaan tehty
- core
Aivan..Kaikki on loistavia kokoelmia! Suosittelen!
- Subsonic beat
core kirjoitti:
Aivan..Kaikki on loistavia kokoelmia! Suosittelen!
...Re:play levyt on aivan järkyttävän huonoja. Rahastus mielessä tehtyä.
- La garde
Emmä nyt tiedä mut...
Robert Miles on aivan äly hyvää musaa...
Se ei oo kyl trancee.
Hmm... En kyl osaa luokitella mitä se on, mut enivei.
Mut Roberin levyjä saa ostettua esim. www.cdon.com - ....
sä haluut kyl sit chill-outtii joka äärettömän rauhallista, testaa:
"Cafe del Mar" levyi ja muit mis lukee "Chill - Out"...kannattaa kuunnella ennen kuin ostaa - Sisu
Mä en ny oikein hokannu tota trance/house-juttua, mut mä uskoisin, et sä tuut tykkäämään semmosesta bändistä ku Evanecsense. Mulla ittellä on se levy. Siinä on jotai konemusa kohtiaki, mut se ei oo läheskää kokonaa sellasta...! :) Suosittelen.
- Between dream&sunbeam
Paul van Dyk:Out there and back.
Siinä on tunnelmallisia trancechilli biisejä, muutama vähän nopeampikin.
Kannattaa varoa noita halpoja Chill-mitä-lie-kokoelmia joita on alkanut tuppaamaan vähän joka puolelta (Barclay-merkilläkin oma!) - ne on ihan kauheita! Tunnettu merkki (kuten Ministry of Sound) tai sitten joku ei niin kaupallinen levy,josta tietää vain levykaupan myyjä tai DJ.
Muutama suosikkini:
Jakatta - One Fine Day (Cicada Remix)
Squid - Emprisoning sound on a piece of wax
Darude - touch me feel me
Jimmy Hill & Sarah G. - the joint track
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070