Mitähän mahtaa maksa auton ikkunoiden tummennus alan liikkeessä noin suurinpiirtein?
Ikkunoiden tummennus
9
1798
Vastaukset
- viro
Voin sanoa viron hinnat - farmarin/3-ovisen/4-ovisen tummentaminen maksaa noin 150e/100e/125e. Olen varmaa, että Suomessa se on kallimpaa. Mutta ei se mitään...
- Sami
http://www.juhalustig.fi
Riippuu tummennettavien ikkunoiden määrästä, sekä käytetyistä kalvoista.- jees
Yksi lisä ääni Lustigin pojille. Erinomaista laatua hyvään hintaan. Kuljettajan ikkunasta taaksepäin 3M:n kalvoilla oli 240€. Asennusaika vajaa tunti ja erittäin hyvä työnlaatu. Tulen jatkoissa käyttämään kyseistä firmaa.
Ja omat tuning syyt istuvat takapenkillä (kaksijalkaiset) ja takaboxissa (nelijalkainen)
-AP
- Jouni
tummennus maksaa ainakin tässä kylässä farmari about 300 ja vähempi ikkunaiset jossain 200 luokkaa, kun kalvot ovat kunnolliset ja työjälki kunnollista. Tuo Juha Lustig tekee ainakin parin auton ikkunoita katsellessa hyvää jälkeä, hyvillä kalvoilla ja sopivaaan hintaan nopeasti. Ja tulee pelipaikalle laittaamaan...
- mieti ensin
..se maksaa maineen verran, meinaan vain teinit ja juntit tuunaa mustia ikkunoita,mieti sitä
- JMA
Ihan lasten matkustusmukavuuden vuoksi tilasimme oman 7-hengen automme tummennetuilla takalaseilla.
- Junttiko
Mulla on toisessa autossa tummennetut lasit, jo lasitehtaalla tummennettu, en ole itse sitä tehnyt. Olenko juntti vai teini, peräti junttiteini, vai mikä?
- J.R
Osta mustaa maalia ja vetele sillä ikkunat ympäri autoa niin johan tummuu. Muista vielä maalata etu- ja takavalot. Ei pitäisi maalin tulla kovin kalliiksi, pari litraa varmaan riittää.
- Minäkinkö
Osta purkki tai pari tummennusspraytä ja ruutaile itse, tulee halvaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926