miten onnistun tekemään itselleni siistit rajaukset silmiin?
tunnen olevani toivoton tapaus, kun en onnistu kynällä tai nestemäisellä "tussilla" saamaan muuta kuin tuhrua aikaan! minulla on muuten yläluomet sellaista riippu mallia eli siistinä pysymistä vaikeuttaa tuokin seikka.
miten onnistuu?
4
733
Vastaukset
- Mimmi
itekin aloin harjotella himassa ensin. jos käytät eyelineria (nestemäinen), pitää sen siveltimen olla tosi pieni ja ohut, sellanen millä saa hyvin tehtyä ohkasta jälkeä. kynän pitää vastaavasti olla terotettu, yleensä vähän pehmeellä kynällä saa paremman rajauksen. harjottele, harjottele. ja "ylimääräset tuhrut" on hyvä pyyhkiä kosteella vanupuikolla.
- Eye
Harjoittelemalla mäkin sen opin. Alussa mulle oli tosi vaikeeta saada rajaus ihan kiinni ripsiin ja siistiksi siitä huolimatta. Nyt en enää laita eyelineriä kuin ehkä pari kertaa kuussa, mutta kun sitä tuli joka päivä laitettua, niin siinä sitä oppi. Tsemppiä ja pitkää pinnaa!;)
- Herkkis
Hei, ainahan voit kokeilla jotain muutakin kuin kynää ja nestemäistä eyelineria. Eli kuinka olisi ihan perinteinen luomiväri ja kapea rajaussivellin?
Harjoitteluun ainakin riittää ihan tavallinen luomiväri, vaikka anytimen tummanruskea kakku. Monilla valmistajilla on luomivärejä, joita voit käyttää myös märän siveltimen kanssa, jolloin jäljestä tulee terävämpi ja tarkempi. Itse käytän ihan kuivana, jolloin jälki on pehmoinen.
Duroylla on ainakin kiva rajaussivellin, joka on hopeisessa tupessa. Stockmannilta ainakin löytyy. Cailapilla on mustassa tupessa ihan kiva rajaussivellin. se ei ole kovin tarkka, mutta minun lempparini. Ja cailapin tuotteet ovat aika halpoja ja niitä saa supermarketeistakin. Oikein kapoisen siveltimen olen löytänyt (muistaakseni) H&M:n myymälästä. sivellin on vain 2-3milliä pitkä ja millin leveä, harjakset ovat mukavan jäykät. :)
Tavallisella luomivärillä tehty rajaus ei tietenkään ole aivan yhtä pysyvä kuin esim linerillä tehty, mutta minua ainakin miellyttää tuo siveltimen pehmoisempi jälki. :)
Kannattaa kokeilla. :) - tuhrija myös
itse olen aivan onneton laittamaan kajalia vapaalla kädellä siististi, mutt aina on niksejä meitä ´onnettomia´ varten :)
Kun seuraavan kerran laitat kajalia ota mukaasi topsi-puikko jonka toista päätä olet hieman kostuttanut. Kun olet tehnyt rajauksen, ja mikäli se on hieman epätasainen vetäise kostutetulla topsi-puikolla rajausta tasaisemmaksi, jonka jälkeen kuivaa kohta topsi-puikon kuivalla päällä ..
pitäisi toimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451