Kuulin Koti biisin radiosta. Hyvää kamaa!
Raimssi
5
447
Vastaukset
- blingi
Mä oon erittäin onnellinen Raimssin puolesta, että se pääs näin pitkälle. Mä oon kuunnellut Raimssin biisejä jo kauan ja huomannut, että vaikka jätkä on noin nuori, niin siitä löytyy asennetta. Raimssin ja Meedion yksi biisi on aivan loistava, se tosin on tehty varmaan melkein vuosi sitten..? (..joku "ite tätä halusit ja mikään ei tuu muuttuu, ite tätä halusit ja turha enää suuttuu. Ite tätä halusit ja ystävyys on poikki, turha on enää kaverina luokseni loikkii..")
Vaikken kuitenkaan ostaisi Raimssin levyä jne..Mutta mä kuitenkin pidän pojasta. Go Raimssi Go:D Oli hirveetä kateltavaa joskus, kun Raimssi oli pikku G:n kanssa lavalla..Ja Pikku G vaan pyöri lavalla ja talloi melkein Raimssin päälle. Olis tehnyt siinä vaiheessa mennä sanomaan pojalle, että herranjumala sentään, anna sille taitavammalle pojallekkin tilaa, äläkä valtaa koko lavaa..Argh, Taitais tulla hikiset oltavat Pikku G:lle, jos Meedio astuisi kehiin:D
"oot luuseri, purat huonoo elämääsi
etkä käsitä, että viat löytyy itsestäsi" - Tre/Hki/Tku
...makasiineilla Rockin Da Northin kanssa 5.9.
Sinne. - Itse kaveri
On kiva huomata, että jengiä kiinnostaa mun riimini. "Koti" single tulee 5.9 tätä kuuta, eli tän viikon perjantaina. Ja samana päivänä esiinnyn Vr-Makasiineilla, niinkun joku mainitsikin tossa ylempänä. RDN Star Warz levy julkaistaan samana päivänä ja esiinnyn sillä levyllä Pikku G:n kanssa. WWW.RAIMSSI.COM sivutkin on ollut hetken aikaa auki. Sielläkin kannattaa vierailla. Kaikenlaista tulee tapahtuun ja monessa olen mukana. Odotelkaa!
- jrgnnbc
Teppo hahahaha oon ylpee susta.
- haha
jrgnnbc kirjoitti:
Teppo hahahaha oon ylpee susta.
teppo coree ei vittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938