Saksan autoa on huudatettu kurkku suorana mottiteillä kaiket päivät. Siitä ei Mersuksien nokivasarat tykkää. Sehän on pelkkää ryntäytystä joka kilsalla.
Suomalainen pitää autostaan paremmin huolta. Saksalainen ei välitä, sillä hän vaihtaa sen uuteen parin vuoden kuluttua.
Tuontiromua Saksasta
12
813
Vastaukset
- Cucco
autoja ja halvemmalla tänne. Pohjois-Italiassa kuuluu olevan halvempia, mutta eivät kai netissä ilmoittele. Siellä ei teitä suolata.
Suomessa toiset huolehtivat autostaan toiset eivät. Vm kelpaavat autokauppaa, jos ovat päältä siistejä. Myyjä kysyy km ja vuosimallin ja katsoo ikkunasta. Sitten tykätään huonoa, kun tarkempi ostaja syynää alapuoltakin, ja havaitsee ruosteet ja muita vikoja.- Viejä
Enpä ole Italian autokantaa netistä etsinyt, mutta on kai niitä ainakin autolehtiä, joista voi tutkia tarjontaa.
- Minäkinkö
Ennen romua tuotiin Venäjältä, nyt Saksasta, on tuo ihmemaa vaan muuttunut, typerä suomalainen ostaa "emomaastaan" vaikka romua kunhan saa halavalla. Olen kyllä huomannut että Suomesta saa romua samalla hinnalla kunhan laskee kaikki kulut, alkaa nääs olemaan liikkeitten pihat täynnä ja ne tyhjentää alehinnoin.
- Viejä
Ymmärrän tuonnin, mikäli etsii jotakin erikoista mallia, esimerkiksi harrasteajoneuvoksi, jota ei Suomesta löydy.
Mutta kun ne ovat niitä iänikuisia tylsiä Mersauksia ja Beppuja.
Niin... pakkoale alkaa Suomessa.
- Weeku
Juuri kun venäläiset veivät kaikki vanhat Ladat ja muut ruostekasat Venäjälle, niin eikö jotkut saa päähänsä raahata Saksasta vanhat mersut ja muut ropposet tänne. Sakemannit ovat mielissään kun pääsevät eroon vanhoista loppuun ajetuista paskoista.
- Leonid
huva ysdava, olen sama mielta! Saksalaiset audot ovat Fasisdisia ja ebasolidaarisia tuoddeida - Ainoasdaan Lada ja Trabant ovat oikeida audoja dyölaiselle!!!
- tunarit
Terve!
Lueskelin tässä kirjoituksianne ja täytyy myöntää, että ihmettelen hieman. Eimerkiksi vaikka tälläinen. Tuot Saksasta toimivan auton. Autossa on ABS, ilmastointi, airbägit, sähköikkunat, keskuslukko kaukosäädöllä, sporttinahat aluvanteet tehoa vaikka 174hv yms.
Ostat Suomesta vastaavan auton. Samaan hintaan 100hv. Perussetti ja ei ilmastointia. Sit ku ei oo varusteita ni pitää vähän tunata. Laitetaan tummat kalvot, uuden auton haju raikastin, vapaavirtaus suodatin, uusi vaimennin tuplaulos tulolla, madalletaan alusta=superjäykkä paikkojen irrotin. Perään evosiipi ja spolerit.
Tuning firman omistajana suosittelisin Suomi autoa. - Minäkinkö
Leonid kirjoitti:
huva ysdava, olen sama mielta! Saksalaiset audot ovat Fasisdisia ja ebasolidaarisia tuoddeida - Ainoasdaan Lada ja Trabant ovat oikeida audoja dyölaiselle!!!
Miksei se ole fasistinen?
- Viejä
Minäkinkö kirjoitti:
...se on Itä-saksalainen.
- Viejä
Minäkinkö kirjoitti:
- Minäkinkö
Viejä kirjoitti:
Mun kartalta sitä ei löydy!
- sinulle
Neuvonkin sinua, elä osta saksasta tuotua autoa, jos se niin vastenmieliseltä tuntuu.
Mutta sinäkin hyödyt siitä, että joku toinen tuo autonsa sieltä. Näin kotimaan markkinoilla on enempi käytettyjen tarjontaa, joka vaikuttaa alentavasti hintoihin.
Itse en usko kauppiaitten puheisiin, vaan testaan ja tutkin autoni. Epäselvissä tapauksissa turvaudun työkavereihini, jotka on myös autokorjaamolla töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756