Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 1,5 vuotta. Rakastan häntä vieläkin hullunlailla. Olemme asuneet yhdessä noin puoli vuotta. Pari kuukautta sen jälkeen kun muutimme yhteen, hän alkoi viettämään aikaa tietokoneella niin paljon etten melkein nähnyt häntä enää työn ja muun ohessa. Kerroin hänelle että kaipaan silti huomiota ja romantiikkaa vaikka asummekin yhdessä ja hän oli ymmärtäiväinen ja lupasi vähentää tietokonetta. Olimme taas onnellisia kunnes kuukauden päästä siitä tietokone nosti päätään ja Marko oli taas koneella melkein joka hetki. Me aloimme riitelemään jatkuvasti tietokoneen takia ja hän yritti selittää että ennen kuin muutimme yhteen, hän oli aina koneella ja on koukussa koneeseen, jonka kyllä tiesin ennestäänkin. Sovimme että hän viettää kaksi tuntia koneella ja jos nukun, olen ulkona tai töissä hän voi viettää niin paljon aikaa koneella kuin jaksaa. Pari kuukautta meni hyvin tämän järjestelyn kanssa kunnes hän alkoi taas viettää jokaisen hetken koneella. Kyllä mä ymmärrän että jokaiseen suhteeseen tulee arki mutta tämä on muuta.. Tietokone tulee hänelle aina ensimmäiseksi ja minä olen vain jotain jonka kanssa nukutaan. Yks päivä sanoin hänelle että jos hän ei ala huomioimaan minua ja minun tarpeitani enemmän, niin lähden koska tälläinen satuttaa minua ja tappaa sisältä. Hän sanoi ettei mahda sille mitään ja niin sovimme että eroamme. Tällä hetkellä etsin omaa asuntoa mutta asumme edelleen yhdessä ja olemme onnellisia ja kuin normaali pari mutta ilman rajoituksia. Marko sanoi että hän rakastaa minua ja haluaa yrittää uudelleen kun saan oman asunnon ja minä olen samaa mieltä. Mutta viime päivät olen miettinyt että hän on epäreilu minua kohtaan kun tietokone on tärkeämpi kuin meidän rakkaus ja suhde enkä ole varma että mikään muuttuu kun muutan pois. Minä olen niin sekaisin enkä tiedä mitä tehdä.. Pitäisikö minun vain hyväksyä että me emme voi olla yhdessä joka sekunti vai onko minulla oikeus vaatia huomiota? Hän kirjaimellisesti on tietokoneella joka hetki, ainoastaan ruoka, sänky ja työ saa hänet koneelta hetkeksi pois. Välillä tekisi mieli rikkoa koko kone.. Minä tiedän että hän rakastaa minua yhtä paljon kuin minä häntä ja tämä satuttaa häntäkin mutta silti tietokone vie voiton..
sekaisin..
Marika
1
235
Vastaukset
- addict
Onko ukkosi koskaan harkinnut menevänsä hoitoon addiktionsa vuoksi? Sillä jos hän todella on riippuvainen tietokoneesta, se ei ole ihan tervettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271