mahdoton tapaus

miehen kaveri

Meillä oli kaukosuhde tämän miehen kanssa aikoinaan(n.2,5v. sitten) mutta päädyttiin siihen että ei yhteistä tulevaisuutta ole koska kumpikaan ei ollut valmis muuttamaan toisen paikkakunnalle, välimatkaa on ja minä tällainen pienen kaupungin asuja. Tunteitakin vielä on mutta näin parempi ja ei me puhuta enää keskenään meidän tunteista. Välillä kyllä pyytää että menisin sinne käymään mutta kieltäydyn,tottakai. Joskus mies juo ja lähettää vähän tunnepitoisempia viestejä mutta tekstaan että on kunnolla,menee kotiin nukkumaan kun sekoilee.

Pidetään yhteyttä aika useinkin vaikka kumpikin uudessa suhteessa, mies tuore isä ja "yhdessä" niitä asioita keskusteltiinkin niin että tiesin miten raskaus edistyy ongelmat yms.?
Mies vuodattaa minulle asioita joita tosiaan ei voisi nykyiselleen ääneen sanoa.
Mies on käynyt panemassa naisia ja syyksi sanoo ettei saa omaltaan, alkoi jo odotusaikana selibaatti. Minä olen sanonut miehelle että se on sikamaista ja ei niin saa tehdä mutta ei näytä menevän kaaliin. Menee vähän aikaa että on kiltisti mutta sitten taas viestii et sai vierasta.

Mitä miehelle voisi sanoa että herää! Eihän noin voi jatkua? Minulle myöntää että on väärin mutta uusii tekonsa silti, käsittämätöntä eikö totta!
Toisaalta mitä se minulle kuuluu mutta ei tuo ole reilua hänen naiselleen...

Tämä nyt oli tällainen vuodatus kun jotenkin piti päästää asiat ilmoille...

Syksynjatkoja kaikille ja olkaa kiltisti,ihan tosi.

6

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma syy

      Tottakai miehellä on oikeus käydä vieraissa jos vaimo ei välitä miehestään. Uskokaa jo tämä naiset - jos ette pidä seksistä, niin ottakaa suoraan koira tai kissa, älkää ihmistä.

      • miehen kaveri

        kielto lääkäriltä ja lapsi syntyi keskosena, sairastaa paljon. Sairaalaa ovat juosseet ristiin rastiin. Kyllä uskon että vaimo välittää miehestä ja mies hänestä,ei kai sitä muuten tehdä lasta?
        On vaan niin outoa käyttäytymistä kun käy vieraissa ja sitten minulle purkaa sydäntään?
        Vielä sen verran että tämän miehen nainen oli melkoinen tiikeri ennen raskautta, mutta mutta...
        Kävipä tämä minun kaveri nykäseen veljensä vaimoa,kuulemma vahingossa kun oli tullut tyrkyttään itteänsä joka käänteessä mutta lupasi ettei enää tee sitä.Sanoin että niin järkyttävä teko että saa hävetä ja kyllä häpeääkin,seksitön suhde veljellä ja sen vaimolla.
        Eli yhteenvetona voin sanoa että melko eläin on mieheksi ja onneksi meidän tilanteelle kävi näin että ollaan vaan "ystäviä". Itselläni onneksi on seksielämä kunnossa että kumpikin saa kun haluttaa ja muuten sopivan symppis mies ettei aika tule pitkäksi jne.
        Että tällaista ja nyt riitti minun vuodatukset tästä asiasta!


    • raskaana oleva

      sikamaisin temppu minkä mies naiselle voi tehdä!!!!!!! Ihanaa että sinulla kuitenkin on moraalia,et kai voi muutakuin osoittaa kaverilles ettei tuo toiminta oo oikein eikä normaalia. Tuskin se tosin tommoseen sikaan vaikuttaa.Toivon vaan ettei se nainen saa tietää miehensä tekosista,ainakaan tuossa herkässä,siunatussa tilassa.Hehän herranjumala odottavat yhteistä lasta.Oman lapsensa eteen pitäisi pystyä sen´verran uhrautumaan että olisi uskollinen tämän äidille.

      • heinu

        Jos olisin lapsi tai äiti, en haluaisi, että mies olisi suhteessa vain velvollisuudentunnosta, uhrautuen tai muusta syystä kuin rakkaudesta ja vapaaehtoisesti.


      • Nainen ja äiti
        heinu kirjoitti:

        Jos olisin lapsi tai äiti, en haluaisi, että mies olisi suhteessa vain velvollisuudentunnosta, uhrautuen tai muusta syystä kuin rakkaudesta ja vapaaehtoisesti.

        Rakkauteen kuuluu myös velvollisuuden tunne ja uhrautuvuus.....jos KAIKKI eroaisivat siitä syystä että ihastuvat/tuntevat vetoa taikka haluavat myös muita naisia/miehiä, ei montaakaan avioliittoa olisi ehjänä!

        Oon ihan samaa mieltä "raskaana olevan" kanssa siitä, että on pirun epäreilua olla kestämättä
        odotusaikaa..joutuuhan nainenkin kestämään yhtäsuntoista eikä hänellä ole silloin mahdollisuuksia kilpailla samallalailla viehättävyydestä kuin toisilla naisilla.

        Minusta nainen, joka "käyttää hyväkseen" tilaisuutta iskeäkseen raskaana olevan naisen miehen on myös epälojaali -kuten pettävä mieskin!


    • Anonyymi

      Luoja, mitä paskaa yleltä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe