mahdoton tapaus

miehen kaveri

Meillä oli kaukosuhde tämän miehen kanssa aikoinaan(n.2,5v. sitten) mutta päädyttiin siihen että ei yhteistä tulevaisuutta ole koska kumpikaan ei ollut valmis muuttamaan toisen paikkakunnalle, välimatkaa on ja minä tällainen pienen kaupungin asuja. Tunteitakin vielä on mutta näin parempi ja ei me puhuta enää keskenään meidän tunteista. Välillä kyllä pyytää että menisin sinne käymään mutta kieltäydyn,tottakai. Joskus mies juo ja lähettää vähän tunnepitoisempia viestejä mutta tekstaan että on kunnolla,menee kotiin nukkumaan kun sekoilee.

Pidetään yhteyttä aika useinkin vaikka kumpikin uudessa suhteessa, mies tuore isä ja "yhdessä" niitä asioita keskusteltiinkin niin että tiesin miten raskaus edistyy ongelmat yms.?
Mies vuodattaa minulle asioita joita tosiaan ei voisi nykyiselleen ääneen sanoa.
Mies on käynyt panemassa naisia ja syyksi sanoo ettei saa omaltaan, alkoi jo odotusaikana selibaatti. Minä olen sanonut miehelle että se on sikamaista ja ei niin saa tehdä mutta ei näytä menevän kaaliin. Menee vähän aikaa että on kiltisti mutta sitten taas viestii et sai vierasta.

Mitä miehelle voisi sanoa että herää! Eihän noin voi jatkua? Minulle myöntää että on väärin mutta uusii tekonsa silti, käsittämätöntä eikö totta!
Toisaalta mitä se minulle kuuluu mutta ei tuo ole reilua hänen naiselleen...

Tämä nyt oli tällainen vuodatus kun jotenkin piti päästää asiat ilmoille...

Syksynjatkoja kaikille ja olkaa kiltisti,ihan tosi.

6

1504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma syy

Tottakai miehellä on oikeus käydä vieraissa jos vaimo ei välitä miehestään. Uskokaa jo tämä naiset - jos ette pidä seksistä, niin ottakaa suoraan koira tai kissa, älkää ihmistä.

• miehen kaveri

kielto lääkäriltä ja lapsi syntyi keskosena, sairastaa paljon. Sairaalaa ovat juosseet ristiin rastiin. Kyllä uskon että vaimo välittää miehestä ja mies hänestä,ei kai sitä muuten tehdä lasta?
        On vaan niin outoa käyttäytymistä kun käy vieraissa ja sitten minulle purkaa sydäntään?
        Vielä sen verran että tämän miehen nainen oli melkoinen tiikeri ennen raskautta, mutta mutta...
        Kävipä tämä minun kaveri nykäseen veljensä vaimoa,kuulemma vahingossa kun oli tullut tyrkyttään itteänsä joka käänteessä mutta lupasi ettei enää tee sitä.Sanoin että niin järkyttävä teko että saa hävetä ja kyllä häpeääkin,seksitön suhde veljellä ja sen vaimolla.
        Eli yhteenvetona voin sanoa että melko eläin on mieheksi ja onneksi meidän tilanteelle kävi näin että ollaan vaan "ystäviä". Itselläni onneksi on seksielämä kunnossa että kumpikin saa kun haluttaa ja muuten sopivan symppis mies ettei aika tule pitkäksi jne.
        Että tällaista ja nyt riitti minun vuodatukset tästä asiasta!

• raskaana oleva

sikamaisin temppu minkä mies naiselle voi tehdä!!!!!!! Ihanaa että sinulla kuitenkin on moraalia,et kai voi muutakuin osoittaa kaverilles ettei tuo toiminta oo oikein eikä normaalia. Tuskin se tosin tommoseen sikaan vaikuttaa.Toivon vaan ettei se nainen saa tietää miehensä tekosista,ainakaan tuossa herkässä,siunatussa tilassa.Hehän herranjumala odottavat yhteistä lasta.Oman lapsensa eteen pitäisi pystyä sen´verran uhrautumaan että olisi uskollinen tämän äidille.

• heinu

Jos olisin lapsi tai äiti, en haluaisi, että mies olisi suhteessa vain velvollisuudentunnosta, uhrautuen tai muusta syystä kuin rakkaudesta ja vapaaehtoisesti.

• Nainen ja äiti
        heinu kirjoitti:

Jos olisin lapsi tai äiti, en haluaisi, että mies olisi suhteessa vain velvollisuudentunnosta, uhrautuen tai muusta syystä kuin rakkaudesta ja vapaaehtoisesti.

Rakkauteen kuuluu myös velvollisuuden tunne ja uhrautuvuus.....jos KAIKKI eroaisivat siitä syystä että ihastuvat/tuntevat vetoa taikka haluavat myös muita naisia/miehiä, ei montaakaan avioliittoa olisi ehjänä!

Oon ihan samaa mieltä "raskaana olevan" kanssa siitä, että on pirun epäreilua olla kestämättä
        odotusaikaa..joutuuhan nainenkin kestämään yhtäsuntoista eikä hänellä ole silloin mahdollisuuksia kilpailla samallalailla viehättävyydestä kuin toisilla naisilla.

Minusta nainen, joka "käyttää hyväkseen" tilaisuutta iskeäkseen raskaana olevan naisen miehen on myös epälojaali -kuten pettävä mieskin!

• Anonyymi

Luoja, mitä paskaa yleltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4555
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      342
      3683
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3416
    4. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      18
      2840
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      11
      2529
    6. Trump syyttää Bideniä ja Obamaa lentoonnettomuudesta!

Ukko on ihan seonnut.
      Maailman menoa
      273
      2254
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      306
      1721
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      91
      1662
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      46
      1429
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1163
    Aihe