olenko dorka?

minäkötyhmäenymmärrä

Onko epätoivoista/outoa/epäilyttävää yms.
Jos pyytää treffeille naista kenen kanssa juttelee esim. bussissa aivan niitä näitä eikä mitään erityisen henkilökohtaisia asioita..
Mulle vaan sattu sellainen tilanne että, olin menossa kotiin yksi ilta bussilla ja eräs neitokainen (suunnilleen saman ikäinen kuin itse olen..) kysyi voinko neuvoa missä hänen pitää jäädä pois. Kyseinen neitonen tuli istumaan viereeni ja juttelimme jotain ympäripyöreitä ennen kuin hän jäi pois bussista. Mieleni olisi tehnyt pyytää kyseistä neitiä kahville (tai jotain muuta yhtä omaperäistä..) mutta. tavoilleni uskollisena en sitten kehdannut.. Onko tälläisessä tilaanteessa jotenkin tökeröä kysyä treffeille? Koska noin 10min bussimatkan aikana on aika hankala tehdä mitään luonne analyysiä niin minua lähinnä kiehtoi kyseisen neitokaisen vetävä ulkonäkö ja kävi ilmi että, pidämme samasta musiikista. Miten itse reagoisitte tälläisessä tilanteessa moiseen kysymykseen..

Nim. Harvinaisen kömpelö 23.v. poika =)

4

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Callisto

Ei ole ollenkaan hölmöä. Olen itsekin harkinnut ja jopa pyytänytkin parin numerot ja mailit bussissa :) Itse ainakin tykkäisin, jos joku ehdottaisi bussissa minulle kahvilareissua.

• Minä

Kahville vaan ja jos sanoo ettei käytä niin ehdota kaakaoo tai teetä! Sillälailla ne asiat lähtee menemään eteenpäin.Sanot sitten (jos lähtee) illanpäätteksi että oli kiva istuskella ja olis kiva ottaa joku päivä uusiksi.
      Toivotaan ettei ole varattu ja teillä on tiedossa lämpimiä syysiltoja.

• merru

Ihmisiin ei tutustu, jos ei suutaan uskalla avata ja moni hyvi tyyppii häipyy, jos ei pidä kiinni. Et ole dorka, jos mielesi tekee tavata ihminen uudelleen 10 min. tutustumisen jälkeen. Joskus kantsii luottaa ensivaikutelmaan ja vaikka olisikin pettymys, niin tulipahan kokeiltua.

Voit jättää omat yhteystietosi=pallon toiselle, niin et ainakaan ole liian epäilyttävä.Tai lähteä näyttämään tietä perille asti, niin saat lisäaikaa tutustua. Nopeasta oivaltamisesta on suuri apu. Ei kannata jäädä epävarmana miettimään olenko dorka, vaan mikä on seuraava askel.

• nainen

kyllähän se on yleisesti ottaen meilkeimpä kaikilla vaikee lähestyä vastakkaista sukupuolta ja ehdottaa treffejä. Mutta voishan sitä vaikka antaa oman kännykkänumeron "käyntikortti aina taskussa" ja kehottaa neitokaista soittaan jos halus vaikka päiväkahvin merkeissä jossain uudelleenkin jutella ko asioista. tässä oli yks ehdotus ongelmaan. vaikka ei tärppäis niin olisit varmaan tehnyt yhden naisen onnelliseksi saamastaan huomiosta ja käntikortin antamalla jätät naiselle harkinta-aikaa. Onnea eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10166
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4040
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3602
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2654
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe