Kaverini tilasi tätä ostosTV:n tuotetta ja tykkäsi että on maailman paras eikä muuta enää tarvitsekaan!Oli poistanut 2 viikoa sitten karvansa ja itse karvankasvukin ollut untuvaisempaa ja heikentynyt.Kulmat siistitty myös.Tilas sen jo itselleni.Odottelen postista.Onko muita kokeilleita?
Oletteko kokeilleet?
13
3896
Vastaukset
- Saija
En ole kokeillut,mut mieli tekisi.
Olen kuullut,et ei niihin oo uskomista.
Kun saat sen tuotteen ja oot kokeillut sitä,niin voisitko laittaa tänne viestiä siitä miten tuote tehos?- Joo!
Mä laitan selostuksen kokeilusta ja tuloksista.Nehän lupaa rahat takaisin,ellei ole tyytyväinen.Kysyin siitä erityisesti.Lupasivat.Aion ottaa säärikarvat ja kainalot ja kulmat siistiä ja bikinirajaa(jos saan taiteiltua jotenkin...)Odotan tietysti mahtavia tuloksia!Olisi ihana,jos ei joutuisi koko ajan poistamaan sitä sänkeä!Sehän tuntuu jo toisenkin ihmisen sääriä vasten..
- Tiitiäinen
Oon käyttäny, tehoaa kyllä, karvat lähtee. On hieman "tahmaista" ja suttuista käyttää, ja aika kivuliasta mutta sen arvoista. Itselläni karvat ei ohentunu eikä paljo vähentyny vaan pysyy niin paljon kauemmin siistinä ku höylällä...
Nyt sit oon kyl aatellu tota valoimpulssihoitoo kokeilla, mut jos ei sellaisiin halua lähteä niin nad´s on kyllä hyvä. Eli lupaukset tehosta ei tässä tapauksessa olleet turhia =O)- Hyvä tietää!
Ajattelin tilata myös sen heti kun pääsen telkkarin ääreen.Olen kuullut jo kuukausia sitten joltain,että tehosi paremmin kuin mikään.Kulmakarvatkin uskaltaa kuulemma ottaa ja saa tosi hyvin otettua eikä se ota liikaa,kuten luulis.Itse en ole omia kulmia nyppinyt,mutta nyt voisin sen tehdä,kun saa geelillä rajattua just sen alueen.
- Tuuli
Tulee vaan mieleen kaiken näköiset ihosyövät
sun muut, kun aine on tehokasta..
Ei ole ollut edes kauaa vielä markkinoilla,
eli tietoa ei sen puolesta ole.- Tiitiäinen
Nad´s on puhdas luonnontuote joten sen suhteen ei pitäis olla vaarallinen.
Lisäksi se oikeasti tarttuu vain karvoihin eikä ihoon niinku mainokses sanotaan joten se ei vahingoita ihoa (ainakaan mulla) kuten esim se Veetinkö se oli se roll on lämminvaha joka vedes lämmitetään. Sen jäljiltä iho punoitti päiväkaudet ja lisäks nousi mustelmat siihen kohtaan mihin sitä kokeilin... kauheeta!
- Mari
Ajattelin kanssa että haluaisin kokeilla tuota vahaa, mutta onko sitä vielä saatavilla, sillä en nähnyt sitä ostos tv:n sivuilla tarjolla? Onko teillä tietoa?
- SSK
Sä et läytänyt sitä koska ostos tv ei myy sitä, vaan sitä myy tv shop! :)
Eli tässä sulle suora linkki:
http://www.tvshop.fi/main.phtml?new_department_id=72
Ja tässä vielä linkki tv shoppiin:
http://www.tvshop.fi
Oleppas hyvä! :)
- Tässä tulos!
Hirveäää!Palautan heti!Aine oli niin paksua,että lasta oli katketa.Ne valkoiset "pyyhkeet"millä se poistetaan oli liian pienia ja rispaantui ekassa käytössä.Saippua haisi pahalle!Vihreä tahna ei lähtenyt ihosta kuin veitsellä kaapimalla.Olen tosi pettynyt!
- huijausta!
jep, mä kokeilin kans eikä mitään tuloksii tullu. paitsi negatiivisia. aine tarttu ihoon ja SATTUI ja poisti ehkä kaks karvaa kerralla. mutta parempaa onnee muille, ehkä se teillä toimii.
- tiiti
huijausta! kirjoitti:
jep, mä kokeilin kans eikä mitään tuloksii tullu. paitsi negatiivisia. aine tarttu ihoon ja SATTUI ja poisti ehkä kaks karvaa kerralla. mutta parempaa onnee muille, ehkä se teillä toimii.
kuka hölmö uskoo johonkin tv ostos hömpötyksiin......siis ei ei ja ei kyllä ne hienolta saa sen kuulostamaan mutta siihen ei pidä mennä mukaan....ne kusettaa tosissaan....täytyy olla aika todella epätoivoinen jos niitä mitään kokeilee
- jälkiviisas
tiiti kirjoitti:
kuka hölmö uskoo johonkin tv ostos hömpötyksiin......siis ei ei ja ei kyllä ne hienolta saa sen kuulostamaan mutta siihen ei pidä mennä mukaan....ne kusettaa tosissaan....täytyy olla aika todella epätoivoinen jos niitä mitään kokeilee
aloin tosiaan olla epätoivonen, kaikki keinot jo kokeiltu! kunnon ratkasuu ei oo vieläkää löytyny.. ja saihan ne rahat takas.
- ostosteevee
meillä on hyviä kokemuksia gorillojen karvanpoistoista eritysesti peniksen karvat lähtevät hyvin.Suositelkaa myös kaikille karvaisille kavereille myös niin saate 20 senttiä alennusta seuraavalla kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481249Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753