akryylikynsien poisto itse

pois vaan

miten kannattaa poistaa itse akryylillä tehdyt rakennekynnet? voiko käyttää tavallista kynsilakanpoistoainetta ja viilailla tuota koholla olevaa osaa vähän tasaisemmaksi oman kynnen kanssa? entä voiko poiston tehdä niin että yksinkertaisesti vaan viilaa / tasoittaa kynsilakanpoistoaineella kynnen tasaiseksi ja antaa akryylikynnen kasvaa pois? kun sieltä alta kasvaa kuitenkin omaa kynttä.
ajattelin antaa olla pitkät kynnet ja tasoittaa vaan tuota reunaa. kyllästyttää jatkuvat huollot, kesän kunniaksi ajattelin antaa kynsien vaan kasvaa itsekseen ilman mitään akryylipäällystettä, nyt tilanne kuitenkin on se että mun oma kynsi on alla ja siinä on vaan päällä akryyliä.
onko teillä vinkkejä ja neuvoja tähän?

3

12249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa pois

Elikkä akryylikynnet saa pois liottamalla niitä asetonissa. Asetoonia voi käydä ostamassa esimerkiksi apteekista tai rautakaupasta. Myös kynsilakan poistoaineella lähtee, mutta se on kalliimpaa :/

Eli liotus näin:
      - laita asetoni johonkin kulhoon mihin saat sormet mahtumaan
      - loita 20-30min
      - kaavi esim. lusikalla pehmennyt massa pois
      - vinkki: lämpö nopeuttaa tätä liotusta, eli jos laitat vaikka isomman kulhon (missä on kuumaa vettä) asetoni kulhon alle ja peität liinalla (ettei tulisi hengiteltyä asetoni höyryä liikaa).

Voit toki viilaillakkin, mutta siinä saa sitten ollavarovainen ettei viilaa kynsipedinpuolelta liikaa omaa kynttä. Toivottavasti auttoi :)

• EK-K

Asetonilla on leimahduspisteensä, eli lämmön kanssa saa olla varovainen.

Asetonia ei saa hävittää kaatamalla viemäriin eikä maaperään, vaan yli jäänyt on kerättävä talteen ja toimitettava ongelmajätteiden mukana ainesosaluettelon kera.

Paras tapa poistaa akryylit itse, on viilata akryylimassaa ohuemmaksi, häivyttää kasvuraja ja jättää kynttä suojaava kerros kynnen pintaan sekä lopuksi kiilloittaa pinta kiilloitusviilalla.

• häh????

ensin haluat pois, mutta kysyt voiko viilata. Ja sitten sanot että viilaat ja poistat..mikä sun ongelma oikein edes oli?
      ja kuitenkin tiesit vastauksen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe