akryylikynsien poisto itse

pois vaan

miten kannattaa poistaa itse akryylillä tehdyt rakennekynnet? voiko käyttää tavallista kynsilakanpoistoainetta ja viilailla tuota koholla olevaa osaa vähän tasaisemmaksi oman kynnen kanssa? entä voiko poiston tehdä niin että yksinkertaisesti vaan viilaa / tasoittaa kynsilakanpoistoaineella kynnen tasaiseksi ja antaa akryylikynnen kasvaa pois? kun sieltä alta kasvaa kuitenkin omaa kynttä.
ajattelin antaa olla pitkät kynnet ja tasoittaa vaan tuota reunaa. kyllästyttää jatkuvat huollot, kesän kunniaksi ajattelin antaa kynsien vaan kasvaa itsekseen ilman mitään akryylipäällystettä, nyt tilanne kuitenkin on se että mun oma kynsi on alla ja siinä on vaan päällä akryyliä.
onko teillä vinkkejä ja neuvoja tähän?

3

12121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa pois

Elikkä akryylikynnet saa pois liottamalla niitä asetonissa. Asetoonia voi käydä ostamassa esimerkiksi apteekista tai rautakaupasta. Myös kynsilakan poistoaineella lähtee, mutta se on kalliimpaa :/

Eli liotus näin:
      - laita asetoni johonkin kulhoon mihin saat sormet mahtumaan
      - loita 20-30min
      - kaavi esim. lusikalla pehmennyt massa pois
      - vinkki: lämpö nopeuttaa tätä liotusta, eli jos laitat vaikka isomman kulhon (missä on kuumaa vettä) asetoni kulhon alle ja peität liinalla (ettei tulisi hengiteltyä asetoni höyryä liikaa).

Voit toki viilaillakkin, mutta siinä saa sitten ollavarovainen ettei viilaa kynsipedinpuolelta liikaa omaa kynttä. Toivottavasti auttoi :)

• EK-K

Asetonilla on leimahduspisteensä, eli lämmön kanssa saa olla varovainen.

Asetonia ei saa hävittää kaatamalla viemäriin eikä maaperään, vaan yli jäänyt on kerättävä talteen ja toimitettava ongelmajätteiden mukana ainesosaluettelon kera.

Paras tapa poistaa akryylit itse, on viilata akryylimassaa ohuemmaksi, häivyttää kasvuraja ja jättää kynttä suojaava kerros kynnen pintaan sekä lopuksi kiilloittaa pinta kiilloitusviilalla.

• häh????

ensin haluat pois, mutta kysyt voiko viilata. Ja sitten sanot että viilaat ja poistat..mikä sun ongelma oikein edes oli?
      ja kuitenkin tiesit vastauksen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe