mä en enään jaksa kattoa tätä naamataulua.. inhoon ylikaiken mun nöpöä nenää.. haluisin pienen ja terävän nenän.. mutta mutta.. eli oisko kenelläkään mitää kokemuksia nenäleikkauksesta? ja paljon maksaa?
nöpönenä! :((
3
2604
Vastaukset
- Wimbe
Nöpönenä on söpö, joten älä mee mihinkää hiton leikkaukseen!!
- poju
Pieni ja terävä, miksi? käy pian kuin Jacksonille. Sitäpaitti jäätyy talvella.
- janna
mulla sama juttu!!
elikkäs tässä sulle onki kommentoitu kuinka kiva se nöpö on..eipä se paljon lohduta vaikka muut tykkäis,jos itse ei voi sietää kärsäänsä!
eli tärkeintä on että SINÄ tykkäät ja olet tyytyväinen. ensin kannattaa koittaa kaikki keinot hyväksyä oma nöpösi,vaikka terapeutin avulla ja jos ei onnistu niin sitten teet kaikkesi saadaksesi nenän joka tyydyttää sinua,kantajaansa. eli käy leikkauksessa,jos muuten et pääse sinuiksi nenus kanssa.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521