Serkkutytön metkut

Allu__.

Eli eli.. mitä serkumpi sen herkumpi, eikö se niin mee? No minulla on hauska juttu: minulla on serkkutyttö joka on minua 4 vuotta nuorempi. Itse olen M22.

Ollaan tultu aika läheiseksi viimesten kuukausien aikana ja pari kertaa kun ollaan oltu ottamassa niin ollaan suudeltu aika kiihkeästi :) Ja nukuttu vierekkäin kans. Usein kun nähdään niin ollaan kosketellaan toisiamme ja tälläistä pientä flirttiä ym.

St tässä just kiehtoo kun se on niin jotenki... outoa. Tabua. Se on meidän oma pieni salaisuus.

Niin ja tämä tyttö on mulle siis isoserkku (isän veljen tytär)

41

15342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa'a

      Pappani sanoi: mitä serkumpi, se herkumpi.

      Voi olla, että sukulaisuus on kiihottavaa, mutta kai se on ohimenevää. Serkkusuhteiden hehku on hiipuvaa.

      • sellaista

        väität että serkkusuhteiden hehku on hiipuvaa tai ohimenevää?

        Ihan samanlainen suhde se on kuin muutkin suhteet ja ihan samalla tavalla sitä serkkuakin rakastaa kuin jotain randomia kapakasta löydettyä hampuusia.


    • yuytttttt

      ole mikää isoserkku...serkku se on se isän veljen lapsi. Ja vaikka kuinka suomen sisäsiitoisuutta kannattava laki olisikin sitä mieltä että "mene vaan painamaan serkkuasi" niin täytyy todeta että hyi helvetti.

      Se akka on sun lähisukua. Ei sit siskos kiinnostanut,häh? Onko suomessa tosiaankin näin paljon sukulaisiaan himoitseviä miehiä??? Kun suurin osa näistä "herkku serkku"- kirjoituksista on äijiltä.

      Eikö perähikiällä ole muita naisia kuin sukus akat? Friikki.

      • jeesustele

        Miksi väität että on pelkästään sukuaan himoitsevia miehiä?

        Aloittajahan kertoi että serkkunsa käy ihan yhtä kuumana. Vai onko nyt niin että sinun sovinistisessa mielessäsi ajattelet että naisilla ei ole lainkaan aivoja joilla ajatella.


    • yritetään90

      niin mitä siitäkin tulis?

      Sinuna laittasin sen suhteen poikki ennen kuin jotain ssellast tapahtuu mitä katuu myöhemmin.

      • liitot eivät

        ole mikään tabu tai kiellettyjä, joten älä levittele valheita sinäkään.


    • vain sitten

      kun on se perseläpi käsivarrellasi ja se on aivoinvalidi. MUISTA SINÄ RAKASTAT.

      • tuollainen valheen levittely

        Serkut saavat mennä tässä maassa naimisiin ihan vapaasti kenenkään estämättä, joten miksi ilmestyisi persläpi käsivarrella ja muuttuisi aivoinvalidiksi?

        Olet tainnut katsella hieman liikaa jotain x-files höpinöitä.

        Serkuilla ei ole yhtään sen suurempi riski saada vammaisia lapsia kuin tavallisilla heteropareillakaan jotka eivät ole sukua keskenään.


      • ..............
        tuollainen valheen levittely kirjoitti:

        Serkut saavat mennä tässä maassa naimisiin ihan vapaasti kenenkään estämättä, joten miksi ilmestyisi persläpi käsivarrella ja muuttuisi aivoinvalidiksi?

        Olet tainnut katsella hieman liikaa jotain x-files höpinöitä.

        Serkuilla ei ole yhtään sen suurempi riski saada vammaisia lapsia kuin tavallisilla heteropareillakaan jotka eivät ole sukua keskenään.

        Itse aiheeseen en sano juuta enkä jaata, mutta kyllä niillä serkuksilla itseasiassa on n. 2% suurempi tod.näköisyys saada vammainen lapsi.


      • että ihan
        .............. kirjoitti:

        Itse aiheeseen en sano juuta enkä jaata, mutta kyllä niillä serkuksilla itseasiassa on n. 2% suurempi tod.näköisyys saada vammainen lapsi.

        täsmälleen yhtä suuri mahdollisuus on sellaisessa tilanteessa jossa äiti on 40 vuotias tai vanhempi saadessaan lapsen. sellaisille pareille annetaan vielä hedelmöityshoitojakin.

        Joten nyt kun lasket nämä tiedot yhteen 1 1 = ei ole yhtään sen suurempi riski kuin tavallisilla heteropareillakaan.


      • yksvaann
        että ihan kirjoitti:

        täsmälleen yhtä suuri mahdollisuus on sellaisessa tilanteessa jossa äiti on 40 vuotias tai vanhempi saadessaan lapsen. sellaisille pareille annetaan vielä hedelmöityshoitojakin.

        Joten nyt kun lasket nämä tiedot yhteen 1 1 = ei ole yhtään sen suurempi riski kuin tavallisilla heteropareillakaan.

        Kumankaan tapauksessa?


      • perustella
        yksvaann kirjoitti:

        Kumankaan tapauksessa?

        että miksi ei voisi ottaa riskiä?


      • yksvaann
        perustella kirjoitti:

        että miksi ei voisi ottaa riskiä?

        eihän kehitysvammaisissa mitään vikaa ole.
        Parempia ihmisiä kuin me.


      • tulihan se sieltä
        yksvaann kirjoitti:

        eihän kehitysvammaisissa mitään vikaa ole.
        Parempia ihmisiä kuin me.

        jotain tuollaista "perustelua" sinulta odotinkin.

        Eikö tosiaan faktat saaneet sinun mieltäsi muutettua ja noita väitteitä hiljaiseksi joita olet täällä taas esittänyt?

        Sinulla ei ole perusteita koska sinulla ei ole tietoa. Eikä sinulla tunnu olevan edes ymmärrystäkään näistä asioista, se on käynyt jo monta kertaa selväksi.

        Minä tarjosin sinulle ja jollekin toiselle henkilölle kunnon perustellut perustelut eräässä ketjussa tässä vähän aikaa sitten, joihin teillä ei ollutkaan sitten enää mitään sanomista.

        Nyt perustele, ja perustele kerrankin niin että minä menen hiljaiseksi, että miksi serkut eivät saisi tehdä lapsia jos kerran heillä on aivan yhtä suuri riski saada vammainen vauva kuin 40 äideillä. Mikä tuosta 40 äidistä tekee paremman lastentekijän kuin serkuksista? Sekö että se on kielletty Raamatussa, vai sekö että "himo on väärin"? Ainakaan vammautumisen riskillä sitä et voi perustella koska se on yhtä iso.

        Jos taas sanot että serkkujen ohella myös 40 äideiltä pitää kieltää lasten teko kun se riski on niiiin hirrrveän suuri, niin minä en sen jälkeen sano yhtään mitään koska silloin kyse on selvästikin omasta mielipiteestäsi ja asia on sillä hyvä.

        Mutta, suosittelen että menet sen jälkeen keskustelemaan ikä-äideille osoitetulle palstalle ja esität mielipiteesi heille selvästi. Kokeile siellä että selviääkö väittelyssä pelkällä huutoäänestyksellä.


    • mitä serkumpi sen lerpumpi

      On tainnut "Allu"-pojalla vähän mielikuvitus laukata. Eiköhän tosta viestistä jo näe, ettei ihan kaikki taida totta viestissä olla. "Isoserkusta" puhutaan ja muuta pilipalia.

      Liekö olemassa koko serkkutyttöä, kuulostaa lähinnä Allun toiveajattelulta...voi voi.

      • ei ainakaan

        mitään järkeä ollut.

        Suomessa puhutaan ihan yleisesti isoserkuista ja pikkuserkuista ellet sitä tiennyt.


      • yks vaan
        ei ainakaan kirjoitti:

        mitään järkeä ollut.

        Suomessa puhutaan ihan yleisesti isoserkuista ja pikkuserkuista ellet sitä tiennyt.

        ovat keskenään sisarusten lapset. Pikkuserkkuja ovat serkkujen lapset keskenään. Isoserkuista en ole kullutkan, mutta pikkuserkku on kyllä ihan määritely asia.


    • Rankkuri

      Vittu kun ihmiset on sairaita paskoja nykyään.

      Jos kerran on tämmöistä meininkiä nykyään, niin minä hankin sitten vaimon, teemme lapsen tai pari, ja sitten kun ne on muhkeassa teini-iässä voimme alkaa painamaan kaikki toisiamme.

      • niinkuin

        meinaat sekaantua lapsiisi ja vertaat sellaista serkkujen väliseen seksiin joka on Suomessa sallittua... Kukahan tässä on oikein sairas.


      • hittavainen
        niinkuin kirjoitti:

        meinaat sekaantua lapsiisi ja vertaat sellaista serkkujen väliseen seksiin joka on Suomessa sallittua... Kukahan tässä on oikein sairas.

        Eiköhän se sairas ole se serkun painaja eikä joku sarkastinen nettikirjoittelija. Serkusta kun on aika lyhyt askel sisarukseen.


      • yritä
        hittavainen kirjoitti:

        Eiköhän se sairas ole se serkun painaja eikä joku sarkastinen nettikirjoittelija. Serkusta kun on aika lyhyt askel sisarukseen.

        Jos kerran serkun kanssa on suomessa ihan laillista mennä naimisiin, niin mitä sinä oikein siitä valitat ja haukut sairaaksi?

        "Serkusta kun on aika lyhyt askel sisarukseen." Onko omia kokemuksia?

        Luuletko tosiaan että jos aloittaja on ihastunut serkkuun hän lähtee painamaan myös siskojaan?


      • Ananasvakuuttaja

        Eipä sillä niin väliä, vaikka painaisittekin toisianne, kunhan ette lapsia hanki :-)


      • saisi lapsia
        Ananasvakuuttaja kirjoitti:

        Eipä sillä niin väliä, vaikka painaisittekin toisianne, kunhan ette lapsia hanki :-)

        hankkia?

        Ei serkuksilla ole mitään suurta riskiä saada vammaisia lapsia. Se riski on pienempi kuin jos 40 nainen alkaisi synnyttämään lapsia tähän maailmaan ja sekin on sallittua ja siihen saa vielä jopa oikein hedelmöityshoitojakin!


      • Ananasvakuuttaja
        saisi lapsia kirjoitti:

        hankkia?

        Ei serkuksilla ole mitään suurta riskiä saada vammaisia lapsia. Se riski on pienempi kuin jos 40 nainen alkaisi synnyttämään lapsia tähän maailmaan ja sekin on sallittua ja siihen saa vielä jopa oikein hedelmöityshoitojakin!

        Luettu ja seurattu taas hyvin, Mjötääh? xD

        Mun viesti on vastaus viestiin:

        "Vittu kun ihmiset on sairaita paskoja nykyään.

        Jos kerran on tämmöistä meininkiä nykyään, niin minä hankin sitten vaimon, teemme lapsen tai pari, ja sitten kun ne on muhkeassa teini-iässä voimme alkaa painamaan kaikki toisiamme."


    • no hyi minua

      Sama juttu. Ei tosin sänkyyn asti menty, mutta jos viinaa olisi mennyt koneeseen yhtään enempää niin ehkä. Lopeta ajoissa, voin kertoa että jatkossa sukujulhat ovat hmm.... kiusallisia tapahtumia.

    • mies....

      Lauloi veirus teltassa?

      "Mulkku pimppiä vasten pum pum! Kyllä se olis niin ihaanaa"

      Huh! Huh!

      T: Serkku mies! Mutta pidin pääni!

    • Harm

      Ei ole tästä maailmasta nämä jutut.

      Tyttöserkun kanssa yhteen?

      Sikäli mielenkiintoista että nämä tyttöserkut joiden kanssa aikoinaan vietin aikaa yhdessä eivät kiinnostaneet mutta kieltämättä tuo yksi nuorempi serkku on aika herkkupakkaus. Mutta ehkä nyt olisi parempi kuitenkin oikeasti miettiä vähän.

      Ensin nimittäin saisi omalta isältään selkään ja sen jälkeen serkun isältä vaikka itsekin on jo aikuinen mies.

      Lopettakaa hyvän sään aikana.

    • yks tyttö vaan..

      minä olen ollut kohta kahdeksan vuotta kihloissa oman serkkuni kanssa. enkä näe siinä mitään pahaa,eikä perhe suhteet ole siitä kärsineet saatika mitkään muutkaan. en ymmärrä miksi asiasta tehdään noin suuri haloo?? ihmisiähän me kaikki olemme ja en mä ees pidä miestäni serkkuna kun ei olla lapsuudessa oltu tekemississä kun pari kertaa ja niistäkään ei ole muistikuvaa..

      • kgfdddd

        ei sitä geeniperimää tarvi rikastuttaa..suvussa vaan. hei, jos saatte lapsia ja on kumpaaki sukupuolta niin laittakaa ne yhteen vaan. Lapsenlapset onkin sitten vakavasti vammaisia...brrrr...kuvottavaa.


        Vittu suomesta löytyy näitä sisäsiittosia. Ei niistä muslimeista kande ottaa tossa "naidaan serkut"-jutussa mallia.

        Toivottavasti muuten oleilet sitten suomessa etkä mene "isoon maailmaan". Siellä meinaa pidetään serkkuhässimistä sairaana...niinku pitäisikin.


      • et tiedä..
        kgfdddd kirjoitti:

        ei sitä geeniperimää tarvi rikastuttaa..suvussa vaan. hei, jos saatte lapsia ja on kumpaaki sukupuolta niin laittakaa ne yhteen vaan. Lapsenlapset onkin sitten vakavasti vammaisia...brrrr...kuvottavaa.


        Vittu suomesta löytyy näitä sisäsiittosia. Ei niistä muslimeista kande ottaa tossa "naidaan serkut"-jutussa mallia.

        Toivottavasti muuten oleilet sitten suomessa etkä mene "isoon maailmaan". Siellä meinaa pidetään serkkuhässimistä sairaana...niinku pitäisikin.

        oikeastaan mitään kumpahan sönkkäät. Ei nuo tuolla Saksassa ja Britteissä oikeastaan edes tiedä mikä on Pikkuserkku!Kun eivät tunne sukulaisiaan.


      • pidetä
        kgfdddd kirjoitti:

        ei sitä geeniperimää tarvi rikastuttaa..suvussa vaan. hei, jos saatte lapsia ja on kumpaaki sukupuolta niin laittakaa ne yhteen vaan. Lapsenlapset onkin sitten vakavasti vammaisia...brrrr...kuvottavaa.


        Vittu suomesta löytyy näitä sisäsiittosia. Ei niistä muslimeista kande ottaa tossa "naidaan serkut"-jutussa mallia.

        Toivottavasti muuten oleilet sitten suomessa etkä mene "isoon maailmaan". Siellä meinaa pidetään serkkuhässimistä sairaana...niinku pitäisikin.

        Ranskassa ja useassa muussa Euroopan maassa on laillista nussia aikuisia sisaruksiaan ilman minkäänlaista rangaistuksen pelkoa.

        Brasiliassa saa esimerkiksi jopa setä mennä naimisiin sisaruksensa tyttären kanssa.

        Ruotsissa saavat yhden yhteisen vanhemman omaavat sisarukset mennä naimisiin toistensa kanssa.

        Arvaa mitä Japanissa sallitaan? Jopa lapsen tekeminen sisarensa kanssa.

        Että se siitä "suuresta maailmasta". Tule sinä sieltä peräkamarista tänne suureen maailmaan että näet vähän mitä tämä pallo sisältää.


      • yksvaann
        pidetä kirjoitti:

        Ranskassa ja useassa muussa Euroopan maassa on laillista nussia aikuisia sisaruksiaan ilman minkäänlaista rangaistuksen pelkoa.

        Brasiliassa saa esimerkiksi jopa setä mennä naimisiin sisaruksensa tyttären kanssa.

        Ruotsissa saavat yhden yhteisen vanhemman omaavat sisarukset mennä naimisiin toistensa kanssa.

        Arvaa mitä Japanissa sallitaan? Jopa lapsen tekeminen sisarensa kanssa.

        Että se siitä "suuresta maailmasta". Tule sinä sieltä peräkamarista tänne suureen maailmaan että näet vähän mitä tämä pallo sisältää.

        Maailma on maailma.
        Siinä eletään mutta ei sen säännöillä pidä elää.


      • älä selitä
        yksvaann kirjoitti:

        Maailma on maailma.
        Siinä eletään mutta ei sen säännöillä pidä elää.

        "Toivottavasti muuten oleilet sitten suomessa etkä mene "isoon maailmaan". Siellä meinaa pidetään serkkuhässimistä sairaana...niinku pitäisikin."

        "Eikä pidetä... Että se siitä "suuresta maailmasta". Tule sinä sieltä peräkamarista tänne suureen maailmaan että näet vähän mitä tämä pallo sisältää."

        "Vaikka muut tekisivät niin ei meidän pidä
        Maailma on maailma.
        Siinä eletään mutta ei sen säännöillä pidä elää."

        Yksvaan, jos haluat että kommenttisi otetaan vakavasti, niin opettele perustelemaan ne.


      • yksvaann
        älä selitä kirjoitti:

        "Toivottavasti muuten oleilet sitten suomessa etkä mene "isoon maailmaan". Siellä meinaa pidetään serkkuhässimistä sairaana...niinku pitäisikin."

        "Eikä pidetä... Että se siitä "suuresta maailmasta". Tule sinä sieltä peräkamarista tänne suureen maailmaan että näet vähän mitä tämä pallo sisältää."

        "Vaikka muut tekisivät niin ei meidän pidä
        Maailma on maailma.
        Siinä eletään mutta ei sen säännöillä pidä elää."

        Yksvaan, jos haluat että kommenttisi otetaan vakavasti, niin opettele perustelemaan ne.

        Siis ainoastaan toi viimenen heittomerkeillä varustettu lause oli mun tekemä.

        Vaikka maailmassa äidin kanssa naimisiinmeno olisi tapana niin ei silti sen mukaan pidä elää.
        Muiden ihmisten elämänmenon ei tarvitse vaikuttaa omaan elämäämme.


      • seuraa omia neuvojasi?
        yksvaann kirjoitti:

        Siis ainoastaan toi viimenen heittomerkeillä varustettu lause oli mun tekemä.

        Vaikka maailmassa äidin kanssa naimisiinmeno olisi tapana niin ei silti sen mukaan pidä elää.
        Muiden ihmisten elämänmenon ei tarvitse vaikuttaa omaan elämäämme.

        "Muiden ihmisten elämänmenon ei tarvitse vaikuttaa omaan elämäämme."

        Anna muiden ihmisten sitten olla rauhassa ja lopeta moralisoiminen.


      • yksvaann
        seuraa omia neuvojasi? kirjoitti:

        "Muiden ihmisten elämänmenon ei tarvitse vaikuttaa omaan elämäämme."

        Anna muiden ihmisten sitten olla rauhassa ja lopeta moralisoiminen.

        Ihmisten ei pidä elää minun tapojeni mukaan mutta ei kuitenkaan eettisesti väärien asioiden mukaan.

        En ota kantaa serkkujen välisiin avioliittoihin mutta pelkän seksin perässä juokseminen välittämättä mistään ei ole ikinä hyväksi.


      • kuitenkin taas
        yksvaann kirjoitti:

        Ihmisten ei pidä elää minun tapojeni mukaan mutta ei kuitenkaan eettisesti väärien asioiden mukaan.

        En ota kantaa serkkujen välisiin avioliittoihin mutta pelkän seksin perässä juokseminen välittämättä mistään ei ole ikinä hyväksi.

        sitä että Sinun eettisiä sääntöjä ei saa rikkoa, sillä silloin sinulla on omasta mielestä valta sekaantua muiden asioihin.

        Toisinsanoen, ihmisten ei tarvitse elää sinun sääntöjen mukaan, mutta heidän pitää elää sinun eettisten sääntöjen mukaan.

        Kuulostat kyllä melkoiselta moralistilta.

        Jos haluat, niin alahan kirjata eettisiä sääntöjä jotka koskevat meitä kaikkia ihmisiä. Älä kuitenkaan sekoita joukkoon sinun omia eettisiä uskomuksiasi vaan pyri olemaan objektiivinen. Raamattu ei sitten ole mikään lähde tai totuus tässä asiassa millä voisit perustella eettisesti oikean asian, vaan kirjoita nyt ihan omin sanoin sitä listaa.

        Saat toki kirjata Raamatunkin juttuja jos haluat, mutta muista sitten että täällä maapallolla on kuitenkin reilusti yli puolet asukkaista sellaisia jotka eivät tiedä Raamatusta mitään, tai eivät tunnusta Raamatun totuutta.

        Minä itse henkilökohtaisesti en sano tätä sillä että Raamattu olisi jotenkin huono kirja, pyydän sinua vain olemaan täysin objektiivinen ja ottamaan koko maailman huomioon kun luettelet niitä eettisesti vääriä asioita.


      • yksvaann
        kuitenkin taas kirjoitti:

        sitä että Sinun eettisiä sääntöjä ei saa rikkoa, sillä silloin sinulla on omasta mielestä valta sekaantua muiden asioihin.

        Toisinsanoen, ihmisten ei tarvitse elää sinun sääntöjen mukaan, mutta heidän pitää elää sinun eettisten sääntöjen mukaan.

        Kuulostat kyllä melkoiselta moralistilta.

        Jos haluat, niin alahan kirjata eettisiä sääntöjä jotka koskevat meitä kaikkia ihmisiä. Älä kuitenkaan sekoita joukkoon sinun omia eettisiä uskomuksiasi vaan pyri olemaan objektiivinen. Raamattu ei sitten ole mikään lähde tai totuus tässä asiassa millä voisit perustella eettisesti oikean asian, vaan kirjoita nyt ihan omin sanoin sitä listaa.

        Saat toki kirjata Raamatunkin juttuja jos haluat, mutta muista sitten että täällä maapallolla on kuitenkin reilusti yli puolet asukkaista sellaisia jotka eivät tiedä Raamatusta mitään, tai eivät tunnusta Raamatun totuutta.

        Minä itse henkilökohtaisesti en sano tätä sillä että Raamattu olisi jotenkin huono kirja, pyydän sinua vain olemaan täysin objektiivinen ja ottamaan koko maailman huomioon kun luettelet niitä eettisesti vääriä asioita.

        Eivät ne minun sääntöjäni ole.
        Pienin ikäni aikana olen vain huomannut yhtä ja toista.

        pelkästään seksin takia olevat suhteet on just niitä mitä mä vastustan.
        tuntuu vain et siinä on se tunne että jalkovälissä oleva himo saadaan sammumaan tavalla tai toisella.
        Ja harvemmin se päättyy siihen.
        Himo haluaa vain lisää.

        Ihminen turtuu liian seksin jälkeen.
        Mkikään normaali asia ei kiinnosta vaan pitää hankkia sitä perverssimpää että mielenkiinto pysyy.

        Ja mihin se sitten johtaa?
        Ei hyviin asioihin.

        Mutta joskus käy niin että se oikea löytyy ja asetutaan aloilleen ja seksisuhteen tilalle tulee vakava rakkaudella rakennettu suhde.

        Seksistä voi alkaa hyvä suhde mutta ei se niin aina mene ja toinen osapuoli voi vain käyttää toista hyväksi.
        Ja nää sukupuolitautien riskit on aina olemassa.

        meidän pitäisi opetalla tuntemaan ihmiset kunnolla.
        Ei heidän kehojensa tunteminen tule riittämään.


      • yksvaann
        yksvaann kirjoitti:

        Eivät ne minun sääntöjäni ole.
        Pienin ikäni aikana olen vain huomannut yhtä ja toista.

        pelkästään seksin takia olevat suhteet on just niitä mitä mä vastustan.
        tuntuu vain et siinä on se tunne että jalkovälissä oleva himo saadaan sammumaan tavalla tai toisella.
        Ja harvemmin se päättyy siihen.
        Himo haluaa vain lisää.

        Ihminen turtuu liian seksin jälkeen.
        Mkikään normaali asia ei kiinnosta vaan pitää hankkia sitä perverssimpää että mielenkiinto pysyy.

        Ja mihin se sitten johtaa?
        Ei hyviin asioihin.

        Mutta joskus käy niin että se oikea löytyy ja asetutaan aloilleen ja seksisuhteen tilalle tulee vakava rakkaudella rakennettu suhde.

        Seksistä voi alkaa hyvä suhde mutta ei se niin aina mene ja toinen osapuoli voi vain käyttää toista hyväksi.
        Ja nää sukupuolitautien riskit on aina olemassa.

        meidän pitäisi opetalla tuntemaan ihmiset kunnolla.
        Ei heidän kehojensa tunteminen tule riittämään.

        Siihen 'skeinen kirjoitus ei ottanut kantaa.


      • täälläb
        yksvaann kirjoitti:

        Siihen 'skeinen kirjoitus ei ottanut kantaa.

        serkku sukulais rakkautta
        Serkkuun rakastuminen on mun mielestä enemmänkin sukulais rakkautta niin kuin sisko veljeään/vanhempiaan/isovanhempia kohtaan kun taas aidossa rakkaudessa rakastaan ulkopuolista aivan erillaisella tavalla johon kuuluu hyväksyntä ulkopuolista kohtaan ym. Serkkujani mä tuun aina rakastamaan, puolustamaan kuuluhan ne sukuun. Kyllä mä sen silloin ymmärrän jos ei oo paljon ihmisiä.

        Mooseksenkirja 19: 31 Vanhempi tytär sanoi nuoremmalle: "Isä alkaa tulla vanhaksi, eikä maassa ole yhtään miestä, joka voisi tulla ottamaan meidät vaimokseen yleisen tavan mukaisesti. 32 Juotetaan isälle viiniä ja maataan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi."
        Illalla he juottivat viiniä isälleen, ja vanhempi makasi isänsä kanssa, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti. 34 Seuraavana päivänä vanhempi sanoi nuoremmalle: "Minä makasin eilisiltana isän kanssa. Juotetaan hänelle viiniä tänäkin iltana, ja mene sinä nyt makaamaan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi." 35 Ja he juottivat sinäkin iltana viiniä isälleen, ja nuorempi meni makaamaan hänen kanssaan, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti.
        36 Niin Lootin molemmat tyttäret tulivat raskaaksi isästään. Vanhempi synnytti pojan ja antoi hänelle nimeksi Moab*; hänestä tuli nykyisten moabilaisten kantaisä. 38 Nuorempi synnytti hänkin pojan ja antoi tälle nimeksi Ben-Ammi*; hänestä tuli nykyisten ammonilaisten kantaisä

        on sekin outoa jos on biologinen lapsi ja adoptio lapsi.mitäs sitten kun he rakastuvat toisiinsa. Jos serkun miksei biologinen lapsi adoptio sisaruksen kanssa. Mä en kyllä hyväksy.


      • Raamatun kohdalla
        täälläb kirjoitti:

        serkku sukulais rakkautta
        Serkkuun rakastuminen on mun mielestä enemmänkin sukulais rakkautta niin kuin sisko veljeään/vanhempiaan/isovanhempia kohtaan kun taas aidossa rakkaudessa rakastaan ulkopuolista aivan erillaisella tavalla johon kuuluu hyväksyntä ulkopuolista kohtaan ym. Serkkujani mä tuun aina rakastamaan, puolustamaan kuuluhan ne sukuun. Kyllä mä sen silloin ymmärrän jos ei oo paljon ihmisiä.

        Mooseksenkirja 19: 31 Vanhempi tytär sanoi nuoremmalle: "Isä alkaa tulla vanhaksi, eikä maassa ole yhtään miestä, joka voisi tulla ottamaan meidät vaimokseen yleisen tavan mukaisesti. 32 Juotetaan isälle viiniä ja maataan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi."
        Illalla he juottivat viiniä isälleen, ja vanhempi makasi isänsä kanssa, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti. 34 Seuraavana päivänä vanhempi sanoi nuoremmalle: "Minä makasin eilisiltana isän kanssa. Juotetaan hänelle viiniä tänäkin iltana, ja mene sinä nyt makaamaan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi." 35 Ja he juottivat sinäkin iltana viiniä isälleen, ja nuorempi meni makaamaan hänen kanssaan, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti.
        36 Niin Lootin molemmat tyttäret tulivat raskaaksi isästään. Vanhempi synnytti pojan ja antoi hänelle nimeksi Moab*; hänestä tuli nykyisten moabilaisten kantaisä. 38 Nuorempi synnytti hänkin pojan ja antoi tälle nimeksi Ben-Ammi*; hänestä tuli nykyisten ammonilaisten kantaisä

        on sekin outoa jos on biologinen lapsi ja adoptio lapsi.mitäs sitten kun he rakastuvat toisiinsa. Jos serkun miksei biologinen lapsi adoptio sisaruksen kanssa. Mä en kyllä hyväksy.

        on tehty paljon pahaa.

        Isäni vetosi siihen kun alkoi vaatia tyttäriään.

        arvatkaa suostuiko kukaan?


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe