Haluan olla Prinsessa

Prinsessa H

Parisuhteessa minä haluan olla PRINSESSA. Minulla on ihanat pitkät hiukset, pitkät ripset, olen kaunis ja pidän vaaleanpunaisesta, kullan ja hopeanväristä, glitteristä, vaaleanpunaisesta meikistä ym.

Myöskin minun oma huone kotona on PRINSESSAN huone. Väreiltään valkoisen ja vaaleanpunaisen sävyjä, romanttista sisustusta, paljon ihania hajuvesipulloja (tietenkin luxus) sekä paljon peilejä ja kampauspöytä.

Miehen haluan ihailevan ja kohtelevan minua kuin PRINSESSAA. Hänen pitää olla tumma, komea, huomaavainen ja ymmärtäväinen, mukavan luonteinen ja mielellään sellainen joka pystyy toteuttamaan haaveitani ja pieniä oikkujakin.

Minä olen 30v PRINSESSA ja haluan aina olla. Koskaan ei minusta tule lasten synnyttäjää tai perheenemäntää. Se ei sovi minulle.

24

1711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

Olen joskus nähnyt sellaisia kolmekymppisiä vaaleanpunaiseen pukeutuvia "prinsessoja" ja se on aika kauhean näköistä. Ei oikein sovi aikuiselle naiselle teinityyli. Se on vain huvittavaa ja noloa.

• Prinsessa H

Minä en olekaan mikään tavanomainen kolmikymppinen vaan oikeasti prinsessan näköinen ja minulle sopii erinomaisesti kaikki prinsessa joskus myös teinityyli. Koska olen oikeasti prinsessa!

• Anonyymi
        Prinsessa H kirjoitti:

Minä en olekaan mikään tavanomainen kolmikymppinen vaan oikeasti prinsessan näköinen ja minulle sopii erinomaisesti kaikki prinsessa joskus myös teinityyli. Koska olen oikeasti prinsessa!

Sinun kannattaa pyrkiä löytämään sellainen prinssi, joka pystyy sinulle tarjoamaan prinsessan edut ja mielellään linnan, jossa viettää aikaa nauttien itselle mieleisiä asioista. Shampanjaa ja vaahtokarkkeja unohtamatta.

Mieleisiä asioita tekemällä elämä maistuu enemmän elämisen arvoiselle. Jätä ikävät asiat muiden hoidettavaksi. Älä pilaa omaa elämääsi niistä murehtimiseen, anna heidän hoitaa murehtiminen, jotka sen paremmin hallitsee. Nauti ja pyhistä aikasi vain hyville asioille.

• Anonyymi
        Prinsessa H kirjoitti:

Sä et oo mikään prinsessa minä olen ihan oikea prinsessa

• Haluan olla

Haluan olla PRINSSI, mutta sinua en ota prinsessakseni.

• niin---

että sellaista tällä kertaa 8)

• 7+7-14

musta ois ihanaa olla mies joka rakastaisi Kumppaniaan ja Tukisi Tätä Ylä.alamäkien keskillä ja sellainen Mies Joka Olisi vaan mies ja sellainen Tyyppi Joka Olisi eräänlainen Väriläiskä

• mmjklms

Olisi Upeaa Olla ennen kaikkea Pehmoiskelmä Mies ja sellainen Frederikin Kostaja tyylinen mies ja sellainen Kevin zegers - Lou Taylor Pucci - Paul dano - Markku aro - pepe willberg - frederik - fredi - Tapani Kansa - prinssi Pierre - Ken Hensley - Joe Lynn turner - Markku aro - Juhamatti - lee marvin - Tapani kansa - Steve Mcqueen - uriah heep - dschings khan tyylinen Mies ja eläinrakas mies Jota Naiset ihailisivat

• mmjklms

Mä haluaisin Olla eläinrakas mies

• Kuningatar

Asutko vielä kotona vanhempien luona, kun kirjoitat "Myöskin minun oma huone kotona on PRINSESSAN huone." Joko olet äärettömän lapseksi jäänyt aikuinen kolmikymppinen tai kirjoitat shittiä muuten vain.

Koko kirjoitustasi analysoidessa, elät mielikuvitusmaailmaa nettisaitin kautta/avulla. Elämäsi on kaukana todellisuudesta, se on satua, ymmärrätkö? Luxusta, peilejä, vaaleanpunaista ym.

Kuningatarta sinusta ei koskaan tule, edes satujen maailmassa, mutta et varmaan sitä haluakaan.

• ollut huumoria.

Kun tuolla alapuolella on noita miesten prinsessaunelmia.
        Muuten tuollaisia naisia on oikeasti nykyään liikaa... Ikuisia teiniprinsessoja.

• hähäääääääääääää
        ollut huumoria. kirjoitti:

Kun tuolla alapuolella on noita miesten prinsessaunelmia.
        Muuten tuollaisia naisia on oikeasti nykyään liikaa... Ikuisia teiniprinsessoja.

"Hänen pitää olla tumma, komea, huomaavainen ja ymmärtäväinen, mukavan luonteinen"

Multa löytyy melkeen mustaa tukkaa, rusketusta ja tummaa silmää mutta arvaappa mitä, mua ei vois vähempää kiinnostaa joku "prinsessa" : D

• Anonyymi

Shittiähän se, mutta ollaan leikissä mukana.. veikkaan homoa.

• Dj Vatsapallolta ja Satulta

luuletko että ei kukaan tajua näitä teidä äääliöitten tekstejä...kasvakaa jo aikuiseks.Luulis että jos löytää toiselle tärkeen ihmisen on muutakin tekemistä kun roikkua netissä ja kirjoitella mielikuvitus paskaa ihmisistä.Te olette muuten tutkinassa molemmat.Tein teistä rikosilmoituksen koska tätä mustamaalaamista on joka sivulla.Että hauskaa loppuelämää sinne Satakuntaan Huittisiin ja sinne "sandran uuten läävään" Maallista mammonaa en kerää, kaikki mä kurkusta alas kaadan.Ja paskat ethän sä edes juo viinaa.HAH...pari kaljaa ja tajut pois.666pirunnyrkki666 voiko olla lapsellisempaa ja jälkeenjäänyttä ns.parin, ootte sekot kohta lepositeissä ja suljetulla osastolla.

• Ja tahdon olla Darth Vader.

• .............................

TARZAN! UUU JEE!!!!

• Anonyymi

Kuulostaa aika ihanalta. Minä haluaisin oman prinsessan!

• Anonyymi

Niin, olen kiinnostunut, mutta jätit mainitsematta saldon koon.

• Anonyymi

Onhan tuo vähän erikoista keski-ikäiselle miehelle. Onko s.eppo e.rik e.kman vieläkään muuttunut prinsessaksi eikä nyt puhuta palstahahmostasi

• Anonyymi

Vuodesta 2008 alkae ainaki trollausta, kun kölvit uinui vielä pusseissa

• Anonyymi

Minä olen yli prinsessa minulla on kultainen käsi koru joka tekee Minusta yli prinsessan

• Anonyymi

Jos olisit mies, olisiko toi verrattavissa vähän kuin ylivääpeliin, joka on paljon enemmän kuin vääpeli ja kersantit?

• Anonyymi

Siihen tarvitaan myös hovi puutarhurit
      Kokit siivoojat autonkuljettajat lentäjä jahdin kapteeni hieno linna j n e

• Anonyymi

Sä et oo todellakaan niin kaunis kuin minä etkä oo mikään prinsessa vain mä oon prinsessa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2273
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1735
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe