Haluan olla Prinsessa

Prinsessa H

Parisuhteessa minä haluan olla PRINSESSA. Minulla on ihanat pitkät hiukset, pitkät ripset, olen kaunis ja pidän vaaleanpunaisesta, kullan ja hopeanväristä, glitteristä, vaaleanpunaisesta meikistä ym.

Myöskin minun oma huone kotona on PRINSESSAN huone. Väreiltään valkoisen ja vaaleanpunaisen sävyjä, romanttista sisustusta, paljon ihania hajuvesipulloja (tietenkin luxus) sekä paljon peilejä ja kampauspöytä.

Miehen haluan ihailevan ja kohtelevan minua kuin PRINSESSAA. Hänen pitää olla tumma, komea, huomaavainen ja ymmärtäväinen, mukavan luonteinen ja mielellään sellainen joka pystyy toteuttamaan haaveitani ja pieniä oikkujakin.

Minä olen 30v PRINSESSA ja haluan aina olla. Koskaan ei minusta tule lasten synnyttäjää tai perheenemäntää. Se ei sovi minulle.

22

1486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

      Olen joskus nähnyt sellaisia kolmekymppisiä vaaleanpunaiseen pukeutuvia "prinsessoja" ja se on aika kauhean näköistä. Ei oikein sovi aikuiselle naiselle teinityyli. Se on vain huvittavaa ja noloa.

      • Prinsessa H

        Minä en olekaan mikään tavanomainen kolmikymppinen vaan oikeasti prinsessan näköinen ja minulle sopii erinomaisesti kaikki prinsessa joskus myös teinityyli. Koska olen oikeasti prinsessa!


      • Anonyymi
        Prinsessa H kirjoitti:

        Minä en olekaan mikään tavanomainen kolmikymppinen vaan oikeasti prinsessan näköinen ja minulle sopii erinomaisesti kaikki prinsessa joskus myös teinityyli. Koska olen oikeasti prinsessa!

        Sinun kannattaa pyrkiä löytämään sellainen prinssi, joka pystyy sinulle tarjoamaan prinsessan edut ja mielellään linnan, jossa viettää aikaa nauttien itselle mieleisiä asioista. Shampanjaa ja vaahtokarkkeja unohtamatta.

        Mieleisiä asioita tekemällä elämä maistuu enemmän elämisen arvoiselle. Jätä ikävät asiat muiden hoidettavaksi. Älä pilaa omaa elämääsi niistä murehtimiseen, anna heidän hoitaa murehtiminen, jotka sen paremmin hallitsee. Nauti ja pyhistä aikasi vain hyville asioille.


    • Haluan olla

      Haluan olla PRINSSI, mutta sinua en ota prinsessakseni.

    • niin---

      että sellaista tällä kertaa 8)

    • 7+7-14

      musta ois ihanaa olla mies joka rakastaisi Kumppaniaan ja Tukisi Tätä Ylä.alamäkien keskillä ja sellainen Mies Joka Olisi vaan mies ja sellainen Tyyppi Joka Olisi eräänlainen Väriläiskä

      • mmjklms

        Olisi Upeaa Olla ennen kaikkea Pehmoiskelmä Mies ja sellainen Frederikin Kostaja tyylinen mies ja sellainen Kevin zegers - Lou Taylor Pucci - Paul dano - Markku aro - pepe willberg - frederik - fredi - Tapani Kansa - prinssi Pierre - Ken Hensley - Joe Lynn turner - Markku aro - Juhamatti - lee marvin - Tapani kansa - Steve Mcqueen - uriah heep - dschings khan tyylinen Mies ja eläinrakas mies Jota Naiset ihailisivat


    • mmjklms

      Mä haluaisin Olla eläinrakas mies

    • Kuningatar

      Asutko vielä kotona vanhempien luona, kun kirjoitat "Myöskin minun oma huone kotona on PRINSESSAN huone." Joko olet äärettömän lapseksi jäänyt aikuinen kolmikymppinen tai kirjoitat shittiä muuten vain.

      Koko kirjoitustasi analysoidessa, elät mielikuvitusmaailmaa nettisaitin kautta/avulla. Elämäsi on kaukana todellisuudesta, se on satua, ymmärrätkö? Luxusta, peilejä, vaaleanpunaista ym.

      Kuningatarta sinusta ei koskaan tule, edes satujen maailmassa, mutta et varmaan sitä haluakaan.

      • ollut huumoria.

        Kun tuolla alapuolella on noita miesten prinsessaunelmia.
        Muuten tuollaisia naisia on oikeasti nykyään liikaa... Ikuisia teiniprinsessoja.


      • hähäääääääääääää
        ollut huumoria. kirjoitti:

        Kun tuolla alapuolella on noita miesten prinsessaunelmia.
        Muuten tuollaisia naisia on oikeasti nykyään liikaa... Ikuisia teiniprinsessoja.

        "Hänen pitää olla tumma, komea, huomaavainen ja ymmärtäväinen, mukavan luonteinen"

        Multa löytyy melkeen mustaa tukkaa, rusketusta ja tummaa silmää mutta arvaappa mitä, mua ei vois vähempää kiinnostaa joku "prinsessa" : D


      • Anonyymi

        Shittiähän se, mutta ollaan leikissä mukana.. veikkaan homoa.


    • Dj Vatsapallolta ja Satulta

      luuletko että ei kukaan tajua näitä teidä äääliöitten tekstejä...kasvakaa jo aikuiseks.Luulis että jos löytää toiselle tärkeen ihmisen on muutakin tekemistä kun roikkua netissä ja kirjoitella mielikuvitus paskaa ihmisistä.Te olette muuten tutkinassa molemmat.Tein teistä rikosilmoituksen koska tätä mustamaalaamista on joka sivulla.Että hauskaa loppuelämää sinne Satakuntaan Huittisiin ja sinne "sandran uuten läävään" Maallista mammonaa en kerää, kaikki mä kurkusta alas kaadan.Ja paskat ethän sä edes juo viinaa.HAH...pari kaljaa ja tajut pois.666pirunnyrkki666 voiko olla lapsellisempaa ja jälkeenjäänyttä ns.parin, ootte sekot kohta lepositeissä ja suljetulla osastolla.

    • Ja tahdon olla Darth Vader.

    • .............................

      TARZAN! UUU JEE!!!!

    • Anonyymi

      Kuulostaa aika ihanalta. Minä haluaisin oman prinsessan!

    • Anonyymi

      Niin, olen kiinnostunut, mutta jätit mainitsematta saldon koon.

    • Anonyymi

      Onhan tuo vähän erikoista keski-ikäiselle miehelle. Onko s.eppo e.rik e.kman vieläkään muuttunut prinsessaksi eikä nyt puhuta palstahahmostasi

      • Anonyymi

        Vuodesta 2008 alkae ainaki trollausta, kun kölvit uinui vielä pusseissa


    • Anonyymi

      Minä olen yli prinsessa minulla on kultainen käsi koru joka tekee Minusta yli prinsessan

      • Anonyymi

        Jos olisit mies, olisiko toi verrattavissa vähän kuin ylivääpeliin, joka on paljon enemmän kuin vääpeli ja kersantit?


    • Anonyymi

      Siihen tarvitaan myös hovi puutarhurit
      Kokit siivoojat autonkuljettajat lentäjä jahdin kapteeni hieno linna j n e

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe