Audi A3 vai vw golf III

Laina-mies=)

Kokemuksia ja mielipiteitä! Kumman hankin? Audi olisi noin vuosmallia 97 ja mieluiten ambiente 1,8. Golf samoja ikiä ja varustetasoista en tiedä?

4

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • golf3

Itsellä on Golf III Variant -97 kaikilla herkuilla (ilmastointi yms), mutta jos A3:n tilat riittävät niin hieno ja hyvä autohan se on.

• huoleton veikko

Osta kerralla huoletonta menoa, eli Toyota. Itsellä vm-03 Corolla 1,6 sedan, tanakka ja kestävä peli, kone loistava. VAG:n kaikki tuotteet ovat samaa p-kaa eri nimellä. Pääsee vaihtelemaan etupään tukivarsia, jakohihnoja ja elektroniikkaa lompakon kevetessä. Ja VAG:n tuotteissa ollaan erittäin tiukkoja takuukorjauksissa; toisin sanoen ongelmia ei tunnusteta (esimerkkinä Polojen ja Golfien bensaversioiden moottorivauriot kondenssiveden jäädyttäessä pakkasella öljypumpun imusiivilän), tdi-koneiden jakohihnaongelmista puhumattakaan.

Ole rento, nauti kivasta elämästä ja valitse kauaskantoisesti Toyota!

• aapo

Mulla on tdi vm. -00 ja olen ajanut noin 100 tkm sillä.
      Huoltoja ja öljynvaihtoja on ollut kaksi: 47 tkm ja 90 tkm kohdalla koko aikana. Hinta yhteensä noin 1000 euroa (jakohihna 1 kerran).
      Kulutus 4.5 -5.0 ja joskus harvoin yli 5 litraa tankkausvälillä (kova pakkanen, moottoritie ajoa paljon). Tankkausväli muuten yli 1000 km 55 litran tankilla.
      Kaksi vikaa on ollut: kuskin oven ikkunahissi (takuuseen). Takalasin pyyhkijän moottori (200 euroa töineen).
      Ajo on mukavaa ja tanakkaa. Automaatti-ilmastointi ja vakionopeussäädin ovat hyvin toimivia. Säätimen saa muuten jäkiasennettuna 130 eurolla tdi versioon, jos se puuttuu. Viime huollossa oli laina-autona yön yli golf 1.6 ja huomasin vain, että pelti on jotenkin ohuemman oloista siinä: ovi läpsähtää/rämähtää kiinni, kun Audissa jymähtää. Käy koeajamassa kumpaakin. Itse otin A3:n lopulta, koska se miellytti silmää enemmän, eikä se ole auto jollaista on joka parkkiksella 10 vierekkäin, kuten jotain korollaa.

• Laina-mies

Kiitos kaikille jotak vaivautuivat antamaan asiallisen vastauksen! (harvinaista suomi24:ssä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe