Eli onko jollakulla teistä jotain minua vastaan?
"Sano vaan"
MarttyyriMallari-TTt
Kysymys rekatuille
20
936
Vastaukset
- vaan
ne lääkkeet niin helpottaa
- sirpamaikkarilta
ei ainakaan mulla! Ja rehellisesti vastasin ainoastaan niin kuin rehellinen voi vastata. Siitä toisesta Mallarista en edelleenkään pidä.
"Tunnistan aina sen ainoan ja oikean"
Edelleen uninen suomalainen akka - MarttyyriMallari-Tt
ei minulla tietenkään ole
taitaa olla vain tuolla timangilla jotain hampaankolossa .. :)
"mistä se nyt niin suivaantui sinulle"
MarttyyriMallari-Ttsanotaan näin että sinähän minun ja timantin välit olet sotkenut :)
"Tiedän kuka olet"
MarttyyriMallari-TTt- MarttyyriMallari-Tt
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sanotaan näin että sinähän minun ja timantin välit olet sotkenut :)
"Tiedän kuka olet"
MarttyyriMallari-TTtoli jo keitetty, kun minä astuin kuvioon mukaan.
Pientä sopan sekoittamista ei voi tietenkään laskea kokkailuksi.
"Tulen tekoon tarvitaan kipinä"
MarttyyriMallari-Tt MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:
oli jo keitetty, kun minä astuin kuvioon mukaan.
Pientä sopan sekoittamista ei voi tietenkään laskea kokkailuksi.
"Tulen tekoon tarvitaan kipinä"
MarttyyriMallari-Ttolin kerran jo tölväissyt häntä kunnolla :)
timanttia on ainoa keskustelija jolta olen pyytänyt anteeksi sanojani.
"Tekevälle sattuu"
MarttyyriMallari-TTt
- sarvikuonokas
Aloituksesi ovat kerrassaan luokattoman huonoja!
Sinulla on harvoin mitään oikeaa sanottavaa.
Olet kuin vanha 7-päivää lehti.
(kun poistut joskus täältä niin kukaan ei muista tai kaipaa juttujasi)allekirjoittaneessa ja 7-päivää lehdessä on jotain samaa...
"Molemmat halveksivat lukijoitaan"
MarttyyriMallari-TTt
- Ent.rekattu
Aloituksesi ovat turhanpäiväisiä ja sisällöttömiä, tosin nykyään ne hukkuvat muiden turhanpäiväisten aloitusten joukkoon ja erottuvat vain paksumman fontin avulla.
- kkkkkkkkkkk
mitäänsanomaton
"Ei mulla muuta"
Rekattu - rapiskarpalo
ei ole. Kirjoitin jo viime vuonna pitäväni sun jutuista, sulla on välistä ihan hauskoi juttui että saa vedet silmissä nauraa. No joo ehkä pieni erimielisyys oli jossain vaiheessa, mutta eikös se ole aika päiviä unohdettu. Ei mulla ainakaan mitään sua vastaan ole, paitsi et voisit joskus taas kirjoittaa mitä sun volvolle kuuluu vai ootko autoa vaihtanut? :))
:DDerimielisyytemme oli pelkkää väärinkäsitystä ja
näin ollen mitään vihamielisyyttä ei koskaan ollutkaan.
Ps: Volvomme voi hyvin siihen nähden että sillä on ajettu miltei 200 000 kilometriä :)
"Että ei siinä mitään"
MarttyyriMallari-TTt
- sä et oo vielä
vastannu yhelle rekatulle
hopi hopi - cookos
miksi olisi..? Älä nyt lepsoudu....
kysyin tätä juttua sen takia että saisin selville sen
mikä kirjoistuksissani erityisesti ärsyttää. Ja sitten kun sen tiedän niin osaan kirjoittaa vieläkin loukkaavammin :)
"Eipähän tarvitse arvuutella"
MarttyyriMallari-TTt
kuin muitakaan tai itseäni vastaan.
Ei tietenkään ole.
Mitä tämä palsta olis ilman sun mietelauseita ;)- fifi-neiti
missäs sinä olit kun fillarinkorjauskaveria vielä etsittiin?
"Kipsalla?"
toivoo Fifi
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255