Onko vaan muoti-ilmiö vai osoitus jostain syvällisemmästä..? Uhittelutekstit, käytätkö itse??
Häijypaidat ja -pipot
22
808
Vastaukset
- osoitetaan
että kuulutaan *VALKOISEEN ROSKAVÄKEEN*
- on niitä,
jotka ovat tulleet kyseisiä mietteitään julkituomaan.
Salavihaisia? - kansanosat
on niitä, kirjoitti:
jotka ovat tulleet kyseisiä mietteitään julkituomaan.
Salavihaisia?jättävät *VALKOISEN ROSKAVÄEN* suosiolla omiin oloihin trailer parkkeihin
kansanosat kirjoitti:
jättävät *VALKOISEN ROSKAVÄEN* suosiolla omiin oloihin trailer parkkeihin
Ongelmanahan onkin ainoastaan se, miten sinutkin saataisiin sivistettyä.
Ego hoc jucido, si quando turpe non sit, tamen non esse non turpe, quum id a multitudine lauditur.- häjyylijä E-P
buddy-love kirjoitti:
Ongelmanahan onkin ainoastaan se, miten sinutkin saataisiin sivistettyä.
Ego hoc jucido, si quando turpe non sit, tamen non esse non turpe, quum id a multitudine lauditur.(vai pitäisikö niikkiini vedoten sanoa, että PUNAINEN???? hhe heh) ...pitää niitä suomeksi, ja älyköt kuvittelee olevansa jotain hienoja, ja ottaa ne englanniksi (kuten Frederico huomautti).....tai muilla kielillä...latina lienee yhä se sivistynein?
heh heh
- eteläpohjalainen
Että selitäpä mikä on HÄIJYpaita tai HÄIJYpipo? En ole kuullutkaan.
Jos tarkoitat sen sijaan pohjalaisten Jussi-tuotteita, niin ne on häjypaitoja ja häjypipoja jne.
Häjy on ihan eri sana kuin häijy.- cookos
vaan paitoja ja myssyjä, joissa lukee vaikka " turpiin tulee, jos mulle uhittelet"-tyyliin. T-paitoja, pitkähihasia...ei pohlalaisuuden kanssa kait mitään tekemistä. Tai mistäs tietän..onko sieltä saanut muoti alkunsa?
- sillä eroa on!
cookos kirjoitti:
vaan paitoja ja myssyjä, joissa lukee vaikka " turpiin tulee, jos mulle uhittelet"-tyyliin. T-paitoja, pitkähihasia...ei pohlalaisuuden kanssa kait mitään tekemistä. Tai mistäs tietän..onko sieltä saanut muoti alkunsa?
no siksi kysyinkin, sillä sanana häijypaita ja häijypipo on minulle ihan outo
häjyt jutut on erikseen - ja niillä ei tosiaankaan ole noiden "turpiin tulee" vaatteiden kanssa mitään tekemistä - cookos
sillä eroa on! kirjoitti:
no siksi kysyinkin, sillä sanana häijypaita ja häijypipo on minulle ihan outo
häjyt jutut on erikseen - ja niillä ei tosiaankaan ole noiden "turpiin tulee" vaatteiden kanssa mitään tekemistäaika häijyjä ne on...en ole kaikesta maailmassa perillä :)..ikävä kyllä. Mietin vaan, mistä moinen muoti on lähtösin, miehet niitä pääasiassa pitää.
Töissäkin niitä on kavereiden päällä, ja mulle aiheuttaa pientä ristiriitaa. Miksi joku pitää juuri sellaista tekstipaitaa..?
- cookos
nyt meni viksalleen. En tiennyt tälläisestä ollenkaan, vaan korjaus on edellä.. ;)
ellei thaiboxing hupparia sellaseks lasketa. Seki oli kyllä aika provosoiva jos sen erehty laittamaan viikonloppuna niskaasa.
Sellaset yhteisöä tai ryhmää kuvaavat paidat mie ymmärrän kuten
"Run and you only get killed tired"
- Sniper academy- häjyylijä E-P
- cookos
häjyylijä E-P kirjoitti:
siis uhittelet on tulleet ulkomailta. Jos niissä on jotain huumoria mukana, mun mielestä ok. mutta jos tyyliin "saat turpaa, jos tuut lähelle"...siis aika erikoista.
- rapiskarpalo
olleet sitten muoti-ilmiöinä. Varmaan suurin osa käyttää syystä, että haluaa näin osoittaa huumorintajuansa kanssa kulkijoille.
Meillä on tapana ollut ostaa synttärilahjana joku tekstipaita tai pipo, osana muuta lahjaa. Ei niitä kukaan käytä kuin mökillä joskus ja noi teinit laittaa joskus päähänsä pipon jossa lukee "anna rahaa", "ei oo helppoo olla murkku" ja muuta vastaavaa ihan vitsailu mielessä riippuen tilanteesta.. Mä sain äitienpäivä lahjaksi paidan jossa lukee "pelastakaa äidit" ja pipon jossa lukee "en ole kuuro"
Kieltämättä kuitenkin tulee nuorimmaisella pojalla käytettyä joskus pipoa ja paitaa jossa lukee PÄÄLLIKKÖ tai ISÄNTÄ, mut se onkin aika semmoinen varsinkin kun isoveljiensä kanssa kulkee.- cookos
luettavaa, vaan tarkoitin sellasia uhittelu-paitoja..
Sain mäkin kauan sitten karvisT-paidan mieheltä päättäjäislahjaks esimieskoulusta, jossa lukee "be nice to me, I could be your boss some day"..on vieläkin tallessa se leikattuna se tekstiosa.
- helkonserv
Sopii nuorisolle, mutta jotenkin kornia jos vetäytyvän hiusrajan omaavan keski-ikäistyvän ihmisen tarvitsee alleviivata olevansa nuori kapinallinen...
- syvältä....
Ei mun vaatteissa lue mitään.
- fiksumpi kuin te
aina juntti vaikka ajat muuttuu.
- vili
liian junttia
- ........
saattais jäädä käyttämättä, ei ole tullut hankittua.
Ex-tyttökaverilla oli paita, jossa luki "känkkäränkkä kännissä" ja se oli ihan kohteelleen sopiva. - Kukkomies(epärekka)
Paidan rintapuolella luki "There's two people fucking in the back of this shirt."
ja selässä oli silmää iskevän Jeesuksen kuva ja teksti "Just kidding, belive in Jesus!"
...
Toinen ... melkein itselleni hankinkin sen... huppari tekstillä "Väkivalta lopettaa vittuilun."
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647