Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hopeariipus miehelle

Mahkomies

Olen katellut itselleni jotain selkeälinjaista hopeariipusta. Pari kandidaattia on selviytynyt finaaliin:

1) Kalevala-korun Ahti
(http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/riipukset/6781)
Muuten OK, mutta Kalevalat on vaan niin pirun tavallisia.
2) Taigakorun laattariipus
(http://www.taigakoru.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=447)
Tässä epäilyttää, että onko tää nyt selkeästi naisten koru. Mitäs mieltä olette? Haluaisin kuitenkin pitää metroseksuaalisuuteni minimissään, korujen käytössä ylipäätään olisi sitä jo tarpeeksi :)

7

1270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.-.-.-.-.

      Tuo Taigakorun laattariipus ei todellakaan näytä naiselliselta. Miun mielestä selvä miesten koru. Miehekkäämpi kuin Ahti.
      Mut Ahti on kyllä erikoisempi kuin tuo tavanomainen laatta.

      • ...

        Tykkään kyllä enemmän tuosta Ahdista, komia :) toi laattakoru ei kyllä selvästi ole mikään naisten koru, sopii varmaan molemmille sukupuolille yhtä hyvin :>


    • haluat j

      jos haluat ilmaista itseäsi korun kautta,valitse sellainen jota on maailmassa vain
      yksi kpl,nuo kaksi ovat massatuotantoa,ei sielua mukana.eli voit suunnitella mallin itse joko vahasta,tai piirtäen,vaha on siinä mielessä hyvä
      ja yksinkertainen juttu,että valaja voi muitten
      valujen mukana valaa sen, eikä siitä tule näinollen kovin hintava,sitten vähän siloitellaan sitä,tai jätetään rosoiseksi,kuten viikinkikoruja usein näkee

      • Riimuttaja

        tai mitenkäs tämmöinen onnistuu? Löytyykö ohjeita tai sivua kuinka/missä voisi teettää oman, uniikin riipuksen?


    • menpower

      Laadukkaita miesten koruja, erityisesti miesten hopeariipus tästä korukyla.fi

    • Mik@_

      Tuolt http://www.hopeakorut.net kannattaa kans vilkasta jos löytyis joku kiinnostava riipus. Mä tilasin ton http://korut.hopeakorut.net/product/7/haran-kallo härän kallo riipuksen joka on mun mielestä suht miehekäs. Hinta-laatu suhde oli ainakin kohdaallaan eikä tullu mitään toimituskuluja yms.

    • JannePP

      Hopeariipus miehelle

      Tästä www.korukyla.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe