apuva!
mä värjäsin lauantaina kuparinpunasia raitoja blondiin päähän MOKA
2 päivän päästä tein värin poiston ja värjäsin tukan taas blondiksi, mut tulkkapa jäi punasten raitojen kohdalta oranssiksi ja muuten keltaseksi. sittepä mokasin lisää tein ruskeita raitoja ja ny trupes kaduttaan ku tuo keltanen väri on niin kamala.
nyt rupesin miettiin et millä blondaus aineella saisin pois tuon keltasuuden. esim hunajan vaaleella saako pois?
antakaa vinkkejä tyhmälle keltapäälle ;)
hiusväri
5
890
Vastaukset
- mars, kampaajalle
Meet kampaajalle joka korjaa tuhot, jos korjattavissa vielä ovat... sä olet kalju tota menoa jos vielä käytät vaalennuksia ja värinpoistoja
- edellisen...
..vastaajan kanssa. Älä viiti enää ainakaan pilata hiuksias mitenkään!! Eikä sun olis alunperinkään pitäny mennä tuhoamaan itse omia hiuksias jos et tiedä mitä teet!!
- Anne
MOI, mulle kampaaja neuvoi, että osta harmaa ja vedä se oranssiin (punapigmentti), muuttuu luonnolisen väriseksi, mutta tietenkään en tiedä Sinun tilannettasi, pitäisi nähdä hiukset. Kysäise kampaajalta vaikka netissä..
- ????
ihme harmaa. saako sellasta ihan liikkeestä?
- ...
Moi!
Mulla oli vaaleet hiukset jokin aika sitten ja keltasuutta oli sain pois sen LIVEN 00A ja keltaisuus hävisi!
Ite tein mokan kun värjäsin hikuset violetiks ja kaduttaa aika paljon ja meinasin värjätä takaisin vaaleeks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025