Aloin funtsimaan, että katsovatko naiset aivan alaspäin niitä miehiä joilla on aknea tai esim. aknesta jääneitä arpia?
Tai siis onko se syy miksi ette juttelisi kundin kanssa joka muuten olisi hyvännäköinen, hyväkroppainen ja vielä kaiken lisäksi hyväkäytöksinen?
En tarkoita nyt sellaista hillitöntä naamaa, vaan sellaista jossa voi olla jotain probleemaa mutta ei isompaa...
Onko se naiset oksettavaa teidän mielestä vai onko sillä mitään merkitystä?
Ruma kundiko?!
5
1864
Vastaukset
- Bambula
sillä ei ole MITÄÄN merkitystä.
Sellaisille tytteleille joille sillä väliä on, ovat vähän turhan pinallisia ja niihin sinun ei kannata aikaansa tuhlata :-) Jokaisella ihmisellä on näppyjä ennemmin tai myöhemmin, nirppikset saa sivuuttaa suvereenisti ;-) - Juups
Mun mielestä mies jolla nyt sattuu olemaan vaikka sitten aknearpia kasvoissa on jotenkin sexy. En tiedä miten muut ajattelevat, mutta mä nyt vaan oon tätä mieltä.Mun mielestä komein mies on silloin kun hän on samanlainen kuin Zen Cafen biisissä:Mies jonka ympäriltä tuolit viedään (mies jonka kasvot on raastinrautaa hioneet jne ) .... Siinä olis täydellinen mies... Itse olen ihan ok. näköinen (teen mallin hommia omaksi ilokseni - koska nautin siitä) Miehet joihin itse ihastun pakenevat. Pelkäävät että vaihtaisin johonkin "mallipoikaan" Olenkin siis sitten mielummin yksin, kun haluan tavallisen kiltin miehen enkä mitään kiiltokuva sankaria.
- Meitsi
Kiitos Sexy...
On sitä itsekin tullut joskus seurusteltua mallityttösen kanssa, jolla oli ajatukset ja kaikki kunnossa. Että ei se tuollainen pintajuttu haittaa jos on muuten hyvä tyyppi. :) - mikko
..on myös niitä naisia jotak eivät välitä niistä..tuolla saa kuulla melki joka paikassa niistä jutuista..itselläni ei enää ole ku kävin lääkärissä,olet muutenkin hyvin mielenkiintoinen henkilö sinä "sexy" niin jos ehdit niin ois kiva vauhtaa mieipiteitä sun kans !?!
[email protected]
- AngelDeAmor
Älä pelkää meitä jotka emme arpia pelästy on varmaankin paljon.
Ei se jos ihossa on virheitä vähennä miehen lumovoimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938