Mulla heilahtelee verenpaine koko ajan lukemissa
90-98/150-160. Miten saan normalisoitua lukemat? Kesälomakaan ei pudottanut lukemia yhtään.
En polta, en juo, suolan käyttö minimissä, max. 5 kg ylipainoa, en kuntoile mutta liikun.
Onko hyväksi havaittuja keinoja?
Miten verenpaine alas?
4
438
Vastaukset
- Anzzu
Täällä aikaisemminkin ollut osoite, jossa tietoa esim. verenpaineesta. Artikkelissa sanottiin korkean verenpaineen johtuvan kalsiumin puutteesta. Pari nappia nassuun päivässä, niin pitäisi jo olla laskusuunnassa.
Tuossa osoite, ja sieltä valitse artikkeli "Kuolleet lääkärit eivät valehtele"
.
http://www.minaolen.com/- 50 + risat
Pari nappia olen heittänyt naamariin jo monta kuukautta. Kiitos silti vihjeestä!
- hätää
Kun olet jo tuon ikäinen ja
jos muuten tunnet voivasi hyvin
ei nuo paineet ole pahaksi
Alle satasen alapaineilla ei ole tuossa iässä huolta
Älä ainakaan vielä ala syömään verenpainelääkkeitä, ne viimeistään romahduttavat sinut sivuvaikutuksillaan
Jos pystyisit vähän laihduttamaan se voisi hieman auttaa, mutta
kun se laihduttaminen lisää huolta joka nostaa paineita niin
onko se sen arvoista - Käyttäjä
Siirry käyttämään elävää ravintoa, sillä pääsee varmasti eroon verenpaineesta (en tarkoita, että kuolee! :-) ).
Voit myös kokeilla siirtyä käyttämään soluravinteita, suosittelen Herbalaiffia. Tällä on helppo kokeilla, ei tarvitse aloittaa viljelemään itse. Uskon että kuuden kuukauden käytön aikana näet syntyykö tuloksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770