Mä jätin mun uhen miehen pari kuukautta sitten yhen toisen miehen takia..En tuntenut sitä toista miestä silloin vielä hyvin ja luulen että oon tehny virheen...Mä kaipaan sitä mun entistä aivan hirveästi ja haluaisin sen takasin,mutta en tiedä mitä tehdä...Sillä mun entisellä on jo toinen nainen mutta se asuu tosi kaukana siitä enkä luule että se kestää...Ottakaa kantaa..ja antakaa neuvoja
Virhe!
8
918
Vastaukset
- -minni-
sulle...älä mene sotkemaan entisesi kuvioita, sitä hän eikä hänen nyk.tyttöystävänsä ole ansainneet. Jos haluat hänet vielä parin kk. päästä takaisin, kannattaa ihan vain jutella mikä meni vikaan ja olla kärsivällinen. Mutta se ei ole syy pilata toisten onnea.
- merituuli
seuraukset pitää pystyä kantamaan itse!
Miksi turhaan laittaa "vahinkoa" kiertämään ja tehdä kaksi muuta ihmistä onnettomaksi.
Sinä töppäsit, sinä kärsit. - Nanna*82
joten kanna vastuusikin silloin... Älä mene sotkemaan ex-poikaystäväsi elämää enään kun kerran olet hänet jättänyt ja vielä toisen miehen takia! Voithan tietenkin kertoa hänelle, että välität hänestä vieläkin ja haluaisit uuden tilaisuuden, mutta varaudu siihen, että vastaus on EI!! Ei ole kovin helppoa tulla jätetyksi toisen miehen takia, ja sitten antaa noin vain anteeksi, ja koittaa jatkaa suhdetta. Luottamus puuttuu! Ei ex-poikaystäväsi voi tietää milloin taas jätät hänet uuden miehen takia...
ITSE AIHEUTIT HARMISI... On vain kannettava seuraukset ja elettävä sen kanssa! Tsemppiä =) - Jappe
Tuli tunne että kirjoitit minusta,toiveuni.
- Jappe
Tuli tunne että kirjoitit minusta.TOIVEUNI?.
- M28
Ei auta kuin maksaa hinta mokastasi itse. Älä ainakaan mene härkkimään exäsi suhdetta millään tavoin, sillä hän on syytön mokaasi. Pidä näppisi erossa.
Kun ihmissuhteissa tekee asioita harkitsematta, joutuu yleensä aina kärsimään. Kannattaa valmistautua siihen, että menetit exäsi lopullisesti. Minä en ainakaan kovin herkästi ottaisi sitä riskiä, että ottaisin minut toisen miehen takia dumpanneen naisen takaisin. Kun ei kelvannut 1. kerralla, miksi kelpaisi toisella?- Kannatan
sitä että kun lähtit niin olet jo saanut mitä olet hakemassa.
Minun nainen kanssa lähti parempaa hakeen , tulis varmaan takasin .
Sanoin minun luota saa lähteä mutta ei saa tulla takaisin ja taas lähteä.
Olet saanut mitä olet halunnut, olisit miettinyt paremmin ennen kun lähtit.
Nyt olet sitten missä haluat.
Takaisin paluuta tolta tieltä ei ole minun luokseni.
Olen onnellinen kun lähti, sain paljon paremman tilalle.
Onnen Pekka se olen minä eikä tämä toinen mies.
Eikä tämä mun entinen naisenikaan tainnut oikein onnistua. Siitä vaan. Onnea toivotan kumpaisellekin.
- Kata
Tuo viesti pisti miettimään..Asun avoliitossa, asuttu yhessä yli puoli vuotta. Tapasin tuossa joku aika sitten mielenkiintoisen miehen, joka haluaisi tutustua paremminkin. Ystävyyskin kuulemma riittää, ei halua tulla mun ja mieheni väliin.
Mä oon ollu aivan sekasin, en oo tienny mitä tehä. Kavereitahan tietysti saa ja pitääkin olla, mutta mieheni ymmärrykseen ei yks.kert. mahdu semmonen asia, että mulla olisi miespuolinen ystävä. Kaikki vanhat kaveruussuhteet miespuolisten henkilöiden kanssa on kuivunu lähinnä tuttavuuteen.
Ja tietysti meijänkin suhteessa omat ongelmansa on..joittenkin mielestä ois parempi erota, mä ansaitsen kuulemma parempaa.
Mietin, en ehkä ihan tosissani, että otanko riskin ja häivyn tästä suhteesta ja tutustun kunnolla tähän uuteen tuttavuuteen.
Mutta taitaapa olla vanhassa vara parempi=) Rakkautta kun kuitenkin riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948