(Kirjoitin tämän vahingossa jo tuonne Työ ulkomailla -kohtaan, kun en Au pair-aluetta huomannut;)) Siis. Kävin tässä vähän aikaa sitten ihan mielenkiinnosta STS:n sivuilta(www.sts.fi) tilaamassa esitteen koskien tuota vuotta USA:ssa au pairina ja erityisen kiinnostuneena nyt tahtoisin kuulla kokemuksia, jos joku STS:än kautta on siellä joskus (mielellään jopa lähiaikoina) ollut. :)
Au pairiksi USA:n STS:än kautta?
Minna
1
217
Vastaukset
- Mari
Hei,
kokemuksia jenkeistä erittäin vaikea saada, tuntuu ettei kukaan ole halukas jakamaan niitä. johtuneeko että kokemus ollut huono vai ??! olen kuitenkin kuullut muutamat kokemukset puolesta ja vastaan eikä ne minua ole hidastanut, olen kovasti lähdössä - hakuprosessi nyt siinä vaiheessa että odotan yhteyden ottoa jenkeistä. niin ja olen menossa sts:n kautta. toivotan onnea jos olet päättänyt lähtä ja parhaat kokemukset saat paikan päällä ;) eihän sitä tiedä vaikka törmätään =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse143822SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2263748Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723384Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222267Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv321799Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575451645- 361593
- 321491
- 921433