Burzum

ooo

Mites toi Burzum? Ketkä diggailee?
Musta musiikki on hyvää. Mutta itse bändiin en oikein ole ikinä tutustunut, eli voisko joku kertoa? Kuulin että laulajá on vankilassa, miksi?
Kertokaa kaikkee mahdollist bändistä...

16

2052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FinPerkele

      Kyseinen kusipää poltti historiallisen kirkon norjassa ja tappoi ( ei itse mutta antoi käskyn ) jonkun toisen black metal yhtyeen jäsenen. Kyllä on lapsellista että tekee sellaista ja on mukamas niin helv. saatananpalvoja.
      Ja samalla mustamaalasi melkein kaikkien blackmetalli bändien maineen norjassa.
      Aivan oikein että joutu sinne vankilaan.

      • junnu

        burzumin laulaja alias varg vikernes tappoi itse henk.koht mayhemin johtohahmon kitaristi euronymouksen josta vikernes istuu 22vuoden tuomiota oslolaisessa vankilassa lisäksi kyseinen herra syylistyi kolmeen kirkonpolttoon sekä räjähteitten luvattomaan hallussapitoon. burzum on muuten kelttien kieltä ja tarkoittaa äärimmäistä pimeytttä


      • HÄN MIES

        JOTAI PERSEEREIKÄÄS VITUN ÄLYKÄÄPIÖ!
        VOIN KORJATA PARI ASIAA:
        VARG VIKERNES POLTTI NORJASSA VÄHINTÄÄN 7KIRKKOA(EN MUISTA TARKKAA LUKUA)&TAPPOI ITSE EURONYMOUKSEN VUONNA 1993.EN OO ITE SEN KANNATTAJA ENKÄ MIKÄÄN SAATANANPALVOJA,MUTTA EN KYLLÄ HUOMAA MITÄÄ VÄÄRÄÄKÄÄN TOLLASESSA.

        P.S:&VITTUAKO SE MITÄÄN MUSTAMAALAS.TOLLASTA BLACK METALLIN VITTU PITÄIS OLLA(VÄKIVALTAA,ANTIKRISTILLISYYTTÄ,FASISMIA,TUHOA YM...).AINOOT KETKÄ TOTA BLACK METALLIN MAINETTA PILAA ON TOLLASET PUOLJUUTALAISET PASKIAISHIPIT KUN ESIM. SINÄ&NÄÄ SUN VITUN TRANSUESIKUVAT CRADLE OF FILTH.MEE VITTUUN SIITÄ VINKUMASTA KUN ET KUITESKAAN ASIASTA VITTUAKAAN TIEDÄ!!!


      • Susi
        junnu kirjoitti:

        burzumin laulaja alias varg vikernes tappoi itse henk.koht mayhemin johtohahmon kitaristi euronymouksen josta vikernes istuu 22vuoden tuomiota oslolaisessa vankilassa lisäksi kyseinen herra syylistyi kolmeen kirkonpolttoon sekä räjähteitten luvattomaan hallussapitoon. burzum on muuten kelttien kieltä ja tarkoittaa äärimmäistä pimeytttä

        Burzum tarkoittaa pimeyttä, mutta sana löytyy sormuksesta jonka bilbo reppuli otti klonkulta :)


      • FinPerkele
        HÄN MIES kirjoitti:

        JOTAI PERSEEREIKÄÄS VITUN ÄLYKÄÄPIÖ!
        VOIN KORJATA PARI ASIAA:
        VARG VIKERNES POLTTI NORJASSA VÄHINTÄÄN 7KIRKKOA(EN MUISTA TARKKAA LUKUA)&TAPPOI ITSE EURONYMOUKSEN VUONNA 1993.EN OO ITE SEN KANNATTAJA ENKÄ MIKÄÄN SAATANANPALVOJA,MUTTA EN KYLLÄ HUOMAA MITÄÄ VÄÄRÄÄKÄÄN TOLLASESSA.

        P.S:&VITTUAKO SE MITÄÄN MUSTAMAALAS.TOLLASTA BLACK METALLIN VITTU PITÄIS OLLA(VÄKIVALTAA,ANTIKRISTILLISYYTTÄ,FASISMIA,TUHOA YM...).AINOOT KETKÄ TOTA BLACK METALLIN MAINETTA PILAA ON TOLLASET PUOLJUUTALAISET PASKIAISHIPIT KUN ESIM. SINÄ&NÄÄ SUN VITUN TRANSUESIKUVAT CRADLE OF FILTH.MEE VITTUUN SIITÄ VINKUMASTA KUN ET KUITESKAAN ASIASTA VITTUAKAAN TIEDÄ!!!

        uh sori, taisin loukata sun cradle of filth paskaa.
        Mä itse pidän cradle of filthiä enemmän nu-metallina ku black metallina musiikkillisen puolen takia.
        cradle of filth ei ole saatananpalvontaa.
        Ja Dani Filth ei ''palvo'' saatanaa, se on mainoskikka ei muuta.
        Ja kyllä mä tästä asiasta tiedän ja musta se on oikein että semmonen kirkonpolttaja joutu vankilaan. Ja musakin oli paskaa.
        Mikään muu pändi ei osaa tehd black metallii ku king diamond.
        ja tohon on turha sanoo et king diamond on hevi metallii. se on black metallia ja on muuten paras.
        mikään vitun dummi borgir tohon voi mitään sanoa.
        Itse en tunne yhtään saatananpalvonta pändiä ja sellaista ei varmasti ole olemasssa.

        Nämä ns. satanistit pelkäävät saatananpalvona ''uskontoa'' enemmän kuin kristinuskoa koska saatananpalvontahan olisi valtauskonto samalla tavalla, kuin kristinusko.
        Ja heivät halua elää missään uskossa.
        50% on ateisteja.
        voin mainita pari: King Diamond , Shagrath
        Emperor Magus,
        Ja paljon lisää olisi, mutta tyhmät 14v uskovat että saatananpalvonta on hienoa.
        ja mikään pändi ei ota tota saatananpalvonta juttua tosissaan, se on mainoskikka.
        Ja black metallissahan ei ole mitään, itse kuuntelen sitä hyvin paljon heavy metallin ohella, power metallin.
        Ja mulla ei ole mitään epäluuloja.

        Kannattaisi hankkia jotain tietoa saatananpalvonnasta jos kerran niin paljon siitä tiedät?
        Se on aivan erillaista kuin lauluissa puhutaan.


      • Dusk
        FinPerkele kirjoitti:

        uh sori, taisin loukata sun cradle of filth paskaa.
        Mä itse pidän cradle of filthiä enemmän nu-metallina ku black metallina musiikkillisen puolen takia.
        cradle of filth ei ole saatananpalvontaa.
        Ja Dani Filth ei ''palvo'' saatanaa, se on mainoskikka ei muuta.
        Ja kyllä mä tästä asiasta tiedän ja musta se on oikein että semmonen kirkonpolttaja joutu vankilaan. Ja musakin oli paskaa.
        Mikään muu pändi ei osaa tehd black metallii ku king diamond.
        ja tohon on turha sanoo et king diamond on hevi metallii. se on black metallia ja on muuten paras.
        mikään vitun dummi borgir tohon voi mitään sanoa.
        Itse en tunne yhtään saatananpalvonta pändiä ja sellaista ei varmasti ole olemasssa.

        Nämä ns. satanistit pelkäävät saatananpalvona ''uskontoa'' enemmän kuin kristinuskoa koska saatananpalvontahan olisi valtauskonto samalla tavalla, kuin kristinusko.
        Ja heivät halua elää missään uskossa.
        50% on ateisteja.
        voin mainita pari: King Diamond , Shagrath
        Emperor Magus,
        Ja paljon lisää olisi, mutta tyhmät 14v uskovat että saatananpalvonta on hienoa.
        ja mikään pändi ei ota tota saatananpalvonta juttua tosissaan, se on mainoskikka.
        Ja black metallissahan ei ole mitään, itse kuuntelen sitä hyvin paljon heavy metallin ohella, power metallin.
        Ja mulla ei ole mitään epäluuloja.

        Kannattaisi hankkia jotain tietoa saatananpalvonnasta jos kerran niin paljon siitä tiedät?
        Se on aivan erillaista kuin lauluissa puhutaan.

        ..saatanan lepakko! Vittu ime kiviäs ja työnnnä king diamondis sinne äärettömään pimeytees. Saatanan munaton mikki hiiri! Sä et taida tajuta mistään mitään joten mene kuuntelemaan sitä kikkelin heilutus heviä. Dimmu esim. on melodista bläkkiä ja on muuten helvetin hyvää. Burzum ja muut samaa sahaus/meloditonta/oksennuslaulu tyyliä edustavat yhtyeet tai sooloilijat kuten burzum ovat mitään sanomattomia. Ja näitä on paljon... Saatananpalvonta on myös todellista, itse en mitenkään "harrasta" enkä ole "harrastanut" tälläista mutta tiedän mitä se on. Se on TODELLISTA vitun puusilmä!


      • Hell Awaits
        Dusk kirjoitti:

        ..saatanan lepakko! Vittu ime kiviäs ja työnnnä king diamondis sinne äärettömään pimeytees. Saatanan munaton mikki hiiri! Sä et taida tajuta mistään mitään joten mene kuuntelemaan sitä kikkelin heilutus heviä. Dimmu esim. on melodista bläkkiä ja on muuten helvetin hyvää. Burzum ja muut samaa sahaus/meloditonta/oksennuslaulu tyyliä edustavat yhtyeet tai sooloilijat kuten burzum ovat mitään sanomattomia. Ja näitä on paljon... Saatananpalvonta on myös todellista, itse en mitenkään "harrasta" enkä ole "harrastanut" tälläista mutta tiedän mitä se on. Se on TODELLISTA vitun puusilmä!

        Kylläpä täällä porukka on kovia uhoamaan....King Diamond, Mercyful fate, Venom...yms...ovat BLACK metallia...Siitä on edes turha yrittää väittää vastaan. Termi (black metal) keksittiin kuvailemaan edellä mainittujen bändien musiikki TYYLIÄ ja IDEOLOGIAA. Nykyisellä dimmulla ei siis ole mitään tekemistä niiden kanssa, eli dimmu ei ole black metallia...Kohta joku varmaan sanoo että Black Sabbath ei ole heviä???

        Jos black metallia meinaa kuunnella niin heittäkää ne dimmut yms...helvettiin ja ottakaa jotain seuraavista...
        ....
        -Venom ; Welcome to Hell [1981]
        -Venom ; Black Metal [1982]
        -Slayer; Show no Mercy [1983]
        -Mercyful Fate ; Melissa [1983]
        -Venom ; At War With Satan [1984]
        -Bathory ; Bathory [1984]
        -Helhammer ; Apocalytic Raids [1984]
        -Possessed ; Seven Churches [1985]
        -Slayer ; Hell Awaits [1985]
        -Celtic Frost ; Morbid Tales/To Mega Therion[1985]
        -Mayhem ; Deathcrush [1987]

        Siinä on varmaan oleellisimmat Black julkaisut kautta aikojen...toki yhdesta tai kahdesta valinnasta voi olla hieman eri mieltä...

        PS. Dimmu on kuitenkin ihan hyvä bändi, mutta Black metallista se on kaukana. Muutenkin nykyisestä bläck metallista ehkä ainoastaan 10% todellisuudessa on black metallia.


      • hevosnaama
        Hell Awaits kirjoitti:

        Kylläpä täällä porukka on kovia uhoamaan....King Diamond, Mercyful fate, Venom...yms...ovat BLACK metallia...Siitä on edes turha yrittää väittää vastaan. Termi (black metal) keksittiin kuvailemaan edellä mainittujen bändien musiikki TYYLIÄ ja IDEOLOGIAA. Nykyisellä dimmulla ei siis ole mitään tekemistä niiden kanssa, eli dimmu ei ole black metallia...Kohta joku varmaan sanoo että Black Sabbath ei ole heviä???

        Jos black metallia meinaa kuunnella niin heittäkää ne dimmut yms...helvettiin ja ottakaa jotain seuraavista...
        ....
        -Venom ; Welcome to Hell [1981]
        -Venom ; Black Metal [1982]
        -Slayer; Show no Mercy [1983]
        -Mercyful Fate ; Melissa [1983]
        -Venom ; At War With Satan [1984]
        -Bathory ; Bathory [1984]
        -Helhammer ; Apocalytic Raids [1984]
        -Possessed ; Seven Churches [1985]
        -Slayer ; Hell Awaits [1985]
        -Celtic Frost ; Morbid Tales/To Mega Therion[1985]
        -Mayhem ; Deathcrush [1987]

        Siinä on varmaan oleellisimmat Black julkaisut kautta aikojen...toki yhdesta tai kahdesta valinnasta voi olla hieman eri mieltä...

        PS. Dimmu on kuitenkin ihan hyvä bändi, mutta Black metallista se on kaukana. Muutenkin nykyisestä bläck metallista ehkä ainoastaan 10% todellisuudessa on black metallia.

        Venom on ainoa oikea black metal -bändi. :) Cradlet voi tunkea sinne syvälle hanuriin mun puolesta.

        Täytyy sen verran korjata, että Slayer ei ole mitään blackia vaan ihan puhdasta thrashia.


      • Demonic
        hevosnaama kirjoitti:

        Venom on ainoa oikea black metal -bändi. :) Cradlet voi tunkea sinne syvälle hanuriin mun puolesta.

        Täytyy sen verran korjata, että Slayer ei ole mitään blackia vaan ihan puhdasta thrashia.

        "Täytyy sen verran korjata, että Slayer ei ole mitään blackia vaan ihan puhdasta thrashia."

        Oletko varma...Show no Mercy ja Hell Awaitsin aikoihin Slayer oli puhdasta black metallia, niin imagoltaan kuin musiikiltaankin. Toki se ainakin yhtä paljon thrash metalliakin. Venominkin (welcome.../balck metal) voisi ihan hyvin luokitella speed metalliksi...Mercyful faten heavy metalliksi, Possessedin (Seven Churches) death metalliksi...jne jne...Kuitenkin ne kaikki on Black Metallia...Olivat ennen ja ovat edelleenkin. ;)


      • nakki
        Hell Awaits kirjoitti:

        Kylläpä täällä porukka on kovia uhoamaan....King Diamond, Mercyful fate, Venom...yms...ovat BLACK metallia...Siitä on edes turha yrittää väittää vastaan. Termi (black metal) keksittiin kuvailemaan edellä mainittujen bändien musiikki TYYLIÄ ja IDEOLOGIAA. Nykyisellä dimmulla ei siis ole mitään tekemistä niiden kanssa, eli dimmu ei ole black metallia...Kohta joku varmaan sanoo että Black Sabbath ei ole heviä???

        Jos black metallia meinaa kuunnella niin heittäkää ne dimmut yms...helvettiin ja ottakaa jotain seuraavista...
        ....
        -Venom ; Welcome to Hell [1981]
        -Venom ; Black Metal [1982]
        -Slayer; Show no Mercy [1983]
        -Mercyful Fate ; Melissa [1983]
        -Venom ; At War With Satan [1984]
        -Bathory ; Bathory [1984]
        -Helhammer ; Apocalytic Raids [1984]
        -Possessed ; Seven Churches [1985]
        -Slayer ; Hell Awaits [1985]
        -Celtic Frost ; Morbid Tales/To Mega Therion[1985]
        -Mayhem ; Deathcrush [1987]

        Siinä on varmaan oleellisimmat Black julkaisut kautta aikojen...toki yhdesta tai kahdesta valinnasta voi olla hieman eri mieltä...

        PS. Dimmu on kuitenkin ihan hyvä bändi, mutta Black metallista se on kaukana. Muutenkin nykyisestä bläck metallista ehkä ainoastaan 10% todellisuudessa on black metallia.

        Huomasin että olit laittanut Slayeria black-gategoriaan. Se on kyllä musiikillisesti trash-metallia(lyyrikat ovat kyllä aika bläkkiä, mut kuitenkin). eihän ne edes örise eikä maalaa lärveihinsä pingviininaamioita.


      • Demonic
        nakki kirjoitti:

        Huomasin että olit laittanut Slayeria black-gategoriaan. Se on kyllä musiikillisesti trash-metallia(lyyrikat ovat kyllä aika bläkkiä, mut kuitenkin). eihän ne edes örise eikä maalaa lärveihinsä pingviininaamioita.

        Epä Arayan vokaalit mitkää kovin puhtaat ole (eikä se rääkyminen ollut sillon mikään black metallin ominais piirre vrt. Venom ja Mercyful fate)...ja kyllä niillä oli silloin maalit naamassa...ja muutenkin sellainen troo iivöl meininki.


      • White Beast Of Wotan
        Susi kirjoitti:

        Burzum tarkoittaa pimeyttä, mutta sana löytyy sormuksesta jonka bilbo reppuli otti klonkulta :)

        Burzum tarkoittaa valoa jos olet pakana,pimeyttä jos olet kristitty.Asioilla on aina kaksi puolta.


      • Anonyymi

        Oot sairas turpa tukkoon


      • Anonyymi
        HÄN MIES kirjoitti:

        JOTAI PERSEEREIKÄÄS VITUN ÄLYKÄÄPIÖ!
        VOIN KORJATA PARI ASIAA:
        VARG VIKERNES POLTTI NORJASSA VÄHINTÄÄN 7KIRKKOA(EN MUISTA TARKKAA LUKUA)&TAPPOI ITSE EURONYMOUKSEN VUONNA 1993.EN OO ITE SEN KANNATTAJA ENKÄ MIKÄÄN SAATANANPALVOJA,MUTTA EN KYLLÄ HUOMAA MITÄÄ VÄÄRÄÄKÄÄN TOLLASESSA.

        P.S:&VITTUAKO SE MITÄÄN MUSTAMAALAS.TOLLASTA BLACK METALLIN VITTU PITÄIS OLLA(VÄKIVALTAA,ANTIKRISTILLISYYTTÄ,FASISMIA,TUHOA YM...).AINOOT KETKÄ TOTA BLACK METALLIN MAINETTA PILAA ON TOLLASET PUOLJUUTALAISET PASKIAISHIPIT KUN ESIM. SINÄ&NÄÄ SUN VITUN TRANSUESIKUVAT CRADLE OF FILTH.MEE VITTUUN SIITÄ VINKUMASTA KUN ET KUITESKAAN ASIASTA VITTUAKAAN TIEDÄ!!!

        Oikees oot


    • FinPerkele

      Lyriikat viittavaat black metallliin mutta kuunteletko soittoo?
      se on 100% heavy metallia black sabbath elementeillä.

    • nakki

      Burzum kuulostaa typerältä.
      Tulee joku saha mieleen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe