Mitä miehen käytös tarkoittaa?:
Olemme tapailleet muutaman kerran-> kiinnostus on molemminpuoleista, mutta mies "katosi" lomalleen vähäksi aikaa, emme pitäneet tuolloin yhteyttä.
Loman jälkeen soittelimme ja hän lupasi soittaa minulle joku päivä tällä viikolla. Mutta hänestä ei ole kuulunut? miksi? hän lupasi soittaa, koska sanoin hänelle, että hänen on soitettava jos on kiinnostunut minusta. ja hän sanoi soittavansa, tekikö hän tuon sen takia, että pääsee minusta eroon? Nyt minua häiritsee tuo käytös! Koska sanoin ihan selvästi, että jos häntä ei kiinnosta jätän hänet rauhaan.
Onko tämä jotain miehen logiikkaa? vaiko naisen päähän pinttymä? Uskallanko soittaa hänelle ja kysyä mitä tämä meinaa?
Olen hänestä kiinnostunut ja tapailisin häntä mieluusti, mutta jos häntä ei todellakaan kiinnosta annan hänen olla. Ja toisekseen haluan selvyyden hänen aikeistaan, koska olen kohta kahden tulen välissä. Tapailen erästä toistakin ja minun on tehtävä päätös kumman kanssa jatkan.
Tämä "katoileva" on kuitenkin se jota tapaisin mieluummin, mutta jos se on tälläistä niin ei kiitos. Pitäisikö minun mainita, että tapailen myös toista? Heräisikö hän? Ja tajuaisiko hän mitä on menettämässä?
please auttakaa!
Logiikkaako??
5
564
Vastaukset
- Ukkomies
Viikkoa on tiemmä vielä lähes puolet jäljellä.
- 2:den tulen välissä
onhan tätä viikkoa vielä jäljellä. Eli odottelenko malttamattomana, ja kuinka kauan 2viikkoa?
- Bambula
jos sanoit että hänen on soitettava jos on sinusta kiinnostunut, niin älä ihmettele jos ei soittanut. Viikossa ehtii hyvällä onnella tapahtua paljon ja tavata monta uutta ihmistä.
Älä ala kerjäämään jos ensin asetit hänelle ehtoja... annoit hänen valita, ja hän valitsi.
Nautihan nyt yhdessäolostasi sen "vara-miehesi" kanssa, kun sellaisen kuitenkin omistat. Ja: mikäli kerrot 1 miehelle tästä 2-viulunsoittelijasta, voin kertoa että TOSI huono ajatus... hän ehkä "herää" suhteesi, vaan ei sillä tavoin kuin toivoisit ;-)- 2.den tulen välissä
syy miksi sanoin, että hänen täytyy soittaa minulle on hyvin yksinkertainen. kuten saldoraja.
Ja tiedän todella hyvin, että viikossa ehtii taphtua vaikka mitä, kuten itsellänikin on tapahtunut.
Ei hän ole vielä valinnut mitään? Vihaan ylikaiken ihmistä, joka ei pysty sanomaan suoraan ei.
Kiitos, kuitenkin tuosta vikasta vinkistä- jätän kertomatta ja ehkäpä unohdan koko jätkän.
- Saaga
Minulle kävi aivan samalla tavalla vuosi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938