Siis mulla on tällanen ongelma, joka on pakko pistää vissiin tälle osastolle, koska tässä ei oo kyse migreenistä.
Oon monesti tässä parin kuukauden sisällä saanu sellasia epämiellyttäviä kipukohtauksia päähän, et yhtäkkiä tuntuu ku joku vetäs täysillä jonku ison neulan takaraivosta sisään ja sit se kipu säteilee suurinpiirtein niinku pään keskikohtaan. Samaan aikaan tulee sellanen kammottava, pyörryttävä olo.
Mä söin joskus pienenä epilepsialääkkeitä tähän vaivaan, mut niitten myönteistä vaikutusta ei oo todettu...oisko teillä mitään sanottavaa, esim. omia samankaltasia kokemuksia ?
Päähän sattuu !!
4
922
Vastaukset
- Minttu
kyse kolmoishermosärystä?
Kolmoishermosärky on kyllä aina toispuoleista, eli tuntuu toisellapuolella päätä.
Itse kärsin kyseisestä vaivasta. Joskus saattaa mennä kuukausiakin, joskus vuosikin ilman mitään kipuja, kunnes taas...
ns.Kohtauksia tulee itsellä useita kertoja vuorokaudessa n.parinpäivän ajan.
Kipu on kamalaa. Se tuntuu "sykäyksinä", kuin sarja pieniä sähköiskuja. Eipä juuri särkylääkkeillä vaikutusta.
Seuraavalla kerralla menen heti terveyskeskukseen. Lääkäri sanoi, että pistävät jotain puudutetta neulalla takaraivon alaosaan :(
No ennemmin sekin kuin se kamala särky...- Kohta hullu
Joo, kiitti...=) pitänee mainita lääkärille, että tutkii uudestaan pääkopan. Koetetaan olla tulematta hulluiks =)
- Minna
Kohta hullu kirjoitti:
Joo, kiitti...=) pitänee mainita lääkärille, että tutkii uudestaan pääkopan. Koetetaan olla tulematta hulluiks =)
Mikäli pääkipusi vain jatkuvat suosittelisin sinua kyllä käymään lääkärissä. Itse olen kärsinyt kolmoishermosärystä yli 2 vuotta, eikä ole mitään järkeä menettää hermoja kivun takia, koska lääkäri pystyy ihan varmasti lievittämään tuskaasi. Ensinnäkin kolmoishermosärkyyn on monta hoitokeinoa (itse syön lääkkeitä, ei mitään tavallisia särkylääkkeitä, vaan nimenomaan kolmoishermosärkyä helpottavia lääkkeitä). Joku puhui puudutuspiikistä sinulle, mutta se nyt ei ole ensimmäinen hoito mitä lääkärit ehdottavat, eivät ainakaan minulle. Joten rohkeasti vain lääkärin vastaanotolle ja tsemppiä mukaan! :)
- voi olla
Kuulostaa noidan nuolen tuntuiselta kivulta. Naprapatti voisi auttaa, jos jokin nikama on lukossa rintarangassa tai niskassa. Nikama lukot säteilevät joskus aika kauaskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760