Miten edetä?

Viivi

Olen tapaillut jo useamman kerran erästä miestä. Tunteeni häntä kohtaan kasvavat koko ajan, samoin mitä ilmeisimmin hänen minua kohtaan. Mutta miten edetä suhteessa? Yleensä jos tilanne menee herkemmäksi, hän onnistuu sen kääntämään johonkin "arkipäiväiseen". Varmasti huomaamattaan, mutta minua alkaisi pikkuhiljaa kiinnostaa tiiviimpi, läheisempi yhdessäolo. Miten puhua asioista tai mitä tehdä? Olemme kumpikin jo nuoria aikuisia, emme teinejä. Itselläni on kokemusta mm. vuosia kestäneestä suhteesta, jossa mies oli aika aktiivinen, eikä ollut tällaista "ongelmaa"... Itse olen vähän huono aloitteentekijä. Kaikki neuvot ovat tervetulleita!

3

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanne

Positiivisesti ajateltuna mies on arka ja negatiivisesti ajateltuna hän ei halua sinulta enempää. Perussääntöhän on tietysti puhua asiasta, mutta jos olette molemmat varovaisia ja vähän ujoja, niin kasvattaisin kärsivällisyyttä odottaen vielä jonkin aikaa jotakin tapahtuvaksi. Et kertonut oletteko tavanneet kuinka pitkään, joten jos samaa on jatkunut jo kuukausitolkulla, olisi aika puhua suu puhtaaksi. Jos taas aikaa on mennyt vähän ja sinä mahdollisesti tulisieluisempana luonteena tiedät jo tunteistasi, antaisin herran vielä hetken sulatella tilannetta. Luota kuitenkin vaistoosi, mutta pidä näppisi erossa. Sopiva tilaisuus tulee taatusti ja silloin olet valmis sanomaan/tekemään sen, mitä tilanteessa vaaditaan. Joskus kannattaa vain nautiskella odottamisestakin.

Niin ja jos mies on tosiaan pelkästään saamaton tapaus, niin mieti sitäkin sovitteko kunnolla toisillenne.Jatkossa moinen jahkailu ei selvästikään ole sinulle sopivaa, jos et nytkään jaksaisi odotella. Ehkä tarvitset aktiivisemman kaverin seurauksesi? Mutta tämä tosiaan on vain heitto tähän loppuun.

Lyckyä joka tapauksessa :)

• Viivi

Niin, ehkä olen hieman hätäinen. Olemme tavanneet jo useamman kerran, mutta lähinnä niin, että seurassamme on ollut muitakin ihmisiä. Tilanne korjaantunee aivan lähiaikoina:). Ei siis ole ollut juurikaan tilaisuutta mihinkään lähempään. Siihen kaipaisinkin vinkkejä, että mitä sitten, kun olemme kahdestaan??? Mitä sanon, vai keskitynkö tekoihin:)? Mies on aivan ihana, tilanteet ovat vain olleet hieman huonoja "pyrkimyksilleni"!

• Sirius

Miten olisi hyvä aloittaa tuollainen henkinen keskustelu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe