Moi, olen ollut aviossa noin 15v, kunnes vaimoni suhde paljastui vuoden alussa. Hän oli tapaillut naapurin miestä 7kk. minulta tietämättä. Koitamme jatkaa liittoa, mutta kyllä tää vaan on niin v...tun vaikeaa. Pienikin asia tai juttu kääntyy riidaksi.Päässäni pyörii nyt vain jatkaakko vai ei?? Puhutaan ,että vaikeudet kasvattavat ja vahvistavat liittoa, mutta olisi kiva tietää miten? Käymme kyllä parisuhdeterapiassa , mutta sekin vaikuttaa jotenkin anemiselta ,koitetaan vaan kertoa sellaista mitä mieli haluaa kuulla totuudesta viis.Olisi kiva kuulla mikä olisi teidän raikaisunne tässä tilanteessa. Luulen ja toivon luottamuksen ajan kuluessa palutuvan.
voi,voi
11
1160
Vastaukset
Mutta älä sitten pety!
Kerran vieraissa aina...
Toivottavasti ei näin. Mutta itse en voisi antaa anteeksi ja unohtaa. Mikään ei enää koskaan ole niinkuin ennen. Luottamus puttuu, se on mennyt iäksi.
En usko noihin terapioihin, jokaisen on kuitenkin selvittävä itse ja ratkaistava omat ongelmansa.
Mutta ainahan sanotaan että jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden. Jos lähdet tälle tielle se tulee olemaan raskas ja kivikkoinen.
Itse en ehkä jatkaisi mutta sinähän teet itse omat ratkaisusi.
Voimia!- ollut kauan
jo naimisissa , niin silloin ehdottomasti etsi sinäkin itsellesi uusi nainen ,voi käydä niinkin että rakastut oikeasti , älä jää kärsimään vaimosi törkeän käytöksen takin , sinullakin on oikeus nauttia elämästä ,heti etsimään oma rakastajatar , kyllä siinä vaimosi naama venähtää pitkäksi kun huomaa että sinulle on nuorempi varakkaami kauniimpi nainen kainalossa sillä aikaa kun hän on naapurissa kylässä , pidä itsesi puhtaana osta jotain uutta vaatetta ja uutta partavettä , lisää myös ulkoilua ,pidä fyysisestä kunnosta huolta ,kuntosali on siihen tarkoitukseen hyvä ,uimahallit on hyviä mistä voi kuntoilun aloittaa ,käy myös joka päivä lenkillä , kyllä elämä kummasti muuttuu uudeksi ja mielenkiintoiseksi ,vaimosi on sinua loukannut ,sano se hänelle suoraan ,keskustelkaa myös kuinka tästä eteenpäin voitte jatkaa yhteistä elämää , mutta muista pitää nyt itsestäsi huoli ,ala panostamaan itseesi .
- petetty m45v
miten minäkin aion jutun kuitata. Me ollaan oltu 19 v naimisissa, 2 lasta, jne. Ja vaimo petti 10kk sen duunikaverin kanssa. Se paljastui viime marraskuussa. Joten ymmärrän tosi hyvin miltä toi tuntuu.
Paskin juttu on toi luottamuksen laita, kun koko homma paljastui palanen kerralla, kaikenlaista valehtelua oli ilmassa niin paljon, että mun luottamus ei varmaan koskaan. palaudu.
Mutta yksi tärkeä juttu! Älä katkeroidu, tai ala etsimään vikoja itsestäsi, siten pilaat vain oman elämäsi.
- ........
jatkaa tollasen naisen kanssa se pettää sua jatkossakin ihan vissiin ota suosiolla ero kerran se vaan riipasee.maailma on naisia täynnä...
- petti sinut
Naapurin miehen kaa, miten voit elää hänen lähellään tietäen että hän on tehnyt vaimosi kanssa vaikka mitä.
Katkera ja vihainen varmasti olet,mutta en usko vahvistaa sanaasi ,ennemmin epäilyttää ja ajan kanssa petät vaimoasi annat takaisin.
Mitään se ei ratkaise ,tuleee vaan paha olo mitä vaimosi nyt potee,ole ylpeä ,että sinä olet uskollinen vaimosi saa hävetä.
Päää pystyyn vaan ja katsot rauhassa tilannetta.
Niin kait se naapurin rouvakin tekee ,nielee pahan olon. - yxmvm63
kuin mulla. Paljastumisestakin on nyt suunnilleen yhtä kauan. En viitsi sitä enää tässä repiä taas auki. Mutta kyllä tiedän miltä susta tuntuu...
Jos kiinnostaa jakaa kokemuksia, ja kuulla vastaanlaisesta tapauksesta lisää niin voit kirjoittaa mulle [email protected] - olisi yksinkertainen
"Olisi kiva kuulla mikä olisi teidän raikaisunne tässä tilanteessa"
naapurille & vaimolle turpaan. jos naapuri olisi isompi, ainoastaan vaimolle.
näin meillä mennään.- samaa
mieltä!! :D
Ja ihan ensin alat ryyppäämään miehekkäästi joka viikonloppu ja välillä viikollakin...
Viinalla asiat aina paranee...
Sitten käyt mänttäämässä sen naapurin ukon aina kun saat vähänkin viinaa :D
Muijalle vähän kevyempää käsittelyä, siis noin fyysisesti.. avokämmentä reilusti molemmin puolin päivittäin :D
Ja kännipäissäsi vaadit aina rajua seksiä, jos ei suostu, sidot sen ja vedät sitä B-rappuun :D - kyllä minä
samaa kirjoitti:
mieltä!! :D
Ja ihan ensin alat ryyppäämään miehekkäästi joka viikonloppu ja välillä viikollakin...
Viinalla asiat aina paranee...
Sitten käyt mänttäämässä sen naapurin ukon aina kun saat vähänkin viinaa :D
Muijalle vähän kevyempää käsittelyä, siis noin fyysisesti.. avokämmentä reilusti molemmin puolin päivittäin :D
Ja kännipäissäsi vaadit aina rajua seksiä, jos ei suostu, sidot sen ja vedät sitä B-rappuun :Dkatkaisisin naapurilta ainakin käsivarren kyynärnivelestä. siinäpä menisi useampi kk miettiessä että mitä tuli tehtyä.
- törkeetä
Itse en voisi jatkaa, jos mieheni olisi pettänyt minua naapurin vaimon kanssa. Aina kun kulkisin pihalla miehen kanssa olisi mielessä mitä ovat tehneet. Oli niin törkeä juttu, että anteeksi en antaisi kummallekkaan. Tässä tapauksessa joutuisit antamaan anteeksi myös naapurillesi, koska näet häntä jatkuvasti. Ja miettimään voitko luottaa vaimoosi sekä sen lisäksi tuohon naapuriin.
- ja hankit
paksun narun, etsit tukevan oksan, ja vedät itses kiikkuun, tiedätkö kuinka ne sulle nauraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834