heräsin ja katoin ku linnut laulo pihalla. olin norsu joka herää aamuun savannilla. pullistin vähän hauista ja suutelinki sitä. sit vedin tangat päälle ja hlähin kylille. akat kahto et ei vittu mikä äijä. hivelin hieman erektiivistä munaani, ja akat ihan hurmiossa. no, menin sitte kauppaan ostamaan protskuja. halusin nääs aina vaa isommaks. viskoin parit kundit seinille, ja flirttasin vähän yhen isotissisen naaraan kaa. se antokin mulle tussua. olin niinku seksisymboli sille kai. tajusin mahtini ja menin yhen akan luo jota olin katellu jo pari vuotta. mä sanoin"beibe, kaipaatsä miehistä miestä jollon erektiivinen muna, ja muskelia enemmän ku laki sallii" iskulauseena toi on lyömätön, akka heti ihan kiimassa. no lopun kyl tiedättekin. mentiin vähä nussii. lähin sit salille ja väänsi 12 toistoa kolomesatasella, pikakasen mä olin kingi. yks tyyppi sano et "sä oot mun suurin idoli" se oli kauniisti sanottu.
markus ruhlina oleminen
jätti
1
287
Vastaukset
- Markus
Kyl nää jutut ainakin väsyneen ihmisen saa hymyilemään.Ainakin parempia kun noi taannoiset
tappelija/työkuntoilija jutut.
Tiedä sitten ovatko oikealla palstalla.Aiheeseen toki sopivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756