ihottumaa ja haavaumia cipralexista?

Aloitin efexorilla ja ehdin syödä 2reilu kaksi viikkoa aikamoisilla aloitusoireilla, kunnes sain ihottuman ja lääke annos puolitettiin viikoksi ja sitten aloitettiin cipralex ensin 5mg, nyt neljättä päivää 10 mg. Olen ollut sika väsynyt ja joka aamu saanut paniikkikohtauksia, mutta niiden kanssa vaan täytyy sinnitellä, sillä tiedän, että niitä voi aluksi tulla. Mutta nyt olen saanut kainaloihini kirvelevää ihottumaa ja alapäähäni haavaumia. Onko kenellekään tullut moisia lääke sivuvaikutuksia. Enää en jaksaisi uutta lopetusta ja aloitusta. lääkäri minulla on kuun lopussa.
5566
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Käytän itse myös ko lääkitystä ja minullakin meinasi motivaatio loppua kesken, kun pahoinvointia kesti pari viikkoa !

Äänestä
  • onko nyt olo helpottanut?. Mulla on pahoinvointi ja mieletön väsymys vielä päällä. olen nyt käyttänyt puolitoista viikkoa. Lisäksi nuo haavaumat alapäässä ja ihottuma kainaloissa.Nyt olisi kaikki tuki tarpeen, jotta jaksaisin.

    Äänestä

Älkää nyt syökö lääkkeitä joista tulee allergisia oireita. joku päivä saatte niin pahan allergian että henki lähtee.

Lääkkeitä ei saa koskaan syödä jos niistä tulee allergiaoireita. Pitää mennä päivystykseen, hakea kortisoni piikki ja allergialääkkeet ja lopettaa lääke. Voin kertoa että allergiareagtiossa missä kurkku muurautuu umpeen EI ole kiva kokemus ja jos leikitte allergiaoireilla niin joku päivä vielä on edessä tilanne jolloin päädytte ambulanssilla ensiapuun - jos ehditte

Äänestä

Minulle tuli kova ihottuma sipralexista ja kutina, oli pakko ottaa allergialääke.

Äänestä

Mulla kokeiltiin A:sta Ö:hön eikö muuta vaihtoehtoa annettu.

Mikään ei auttanut ja haittavaiktukset ihan kamalia.

Luonnonmukaisella hoidolla lähes terve.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


sidharta kirjoitti:

Aloitin efexorilla ja ehdin syödä 2reilu kaksi viikkoa aikamoisilla aloitusoireilla, kunnes sain ihottuman ja lääke annos puolitettiin viikoksi ja sitten aloitettiin cipralex ensin 5mg, nyt neljättä päivää 10 mg. Olen ollut sika väsynyt ja joka aamu saanut paniikkikohtauksia, mutta niiden kanssa vaan täytyy sinnitellä, sillä tiedän, että niitä voi aluksi tulla. Mutta nyt olen saanut kainaloihini kirvelevää ihottumaa ja alapäähäni haavaumia. Onko kenellekään tullut moisia lääke sivuvaikutuksia. Enää en jaksaisi uutta lopetusta ja aloitusta. lääkäri minulla on kuun lopussa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu