Onkohan tämä

kiusaamista:

Keväällä muutin "omasta" käytävän varrella sijaitsevasta huoneesta asiakaspalvelutoimiston takana olevaan huoneeseen eli joudun kulkemaan tämän asiakaspalvelutoimiston kautta ja siinä siis näkevät miten olen töissä ja käynkö tauoilla vai en ja seurustelenko toisten kanssa vai en, kun ennen taas sain yksikseni ja kaikilla tavoin itsenäisesti hoitaa duunini - eli nyt olen sitten eräällä tavalla "kytättävänä" koko ajan. Samaten nyt, koska olen ainoa ko. tehtävää talossa hoitava tapaus ja tehtävä on eräänlainen palvelutehtävä sekin eli toisia varten tehtävää työtä, on myös ollut ilmassa että tästä asiakaspalveluväestä joku/jotkut vähän "opettelesivat" tätä simppeliä hommaa, että siinä tapauksessa, jos nyt sattuisin olemaan pitempään pois, niin joku pystyisi mahdolliset työt tekemään, ja siitähän tietysti tulee aihetta enemmän pitää kirjaa siitä ehdinkö pitämään taukoja ym. - sillä jos olisikin aiheellista sitten palkata yksi lisää hommia tekemään tai nämä joita varten työtä tehdään alkaisivatkin itse enemmän tekemään eivätkä "delegoisi" eteenpäin, sillä totta kai nämä toimistotyöntekijät pelkäävät että loppujen lopuksi joutuisivat muulloinkin paikkaamaan!

Oma luonteeni on vielä sellainen etten siedä kyttäämistä ja se saa vielä enemmän vetäytymään ja sitten alkaa talossa liikkua kaikenlaisia juttuja siitä typerästä ämmästä joka tekee sitä ja tätä ja pistää suurin piirtein koko byroon sekaisin, vie tilaa ja on olevinaan tärkeä ym. ym. Minkä ihmeen takia on pakko pitää huolta minun tekemisistäni - itse en ole valittanut työmäärästä enkä muustakaan - paitsi nyt tietenkin tässä tästä kyttäämisestä - miksi sitten muiden pitää hoitaa se valittaminen minun puolestani!!!!!

Tulee jo tunne että paras kun ottaa pitkät koko paikasta - hommatkoon sellaisen joka seurustelee ja hyppää joka kissanristiäisissä - parempihan sellainen tapaus on kaikin puolin! Eräänlaiset kissanristiäiset siellä nyt sitten olikin tässä mennäviikolla, ja en osallistunut tapaukseen millään tavalla - iltapäivällä olin lähdössä kotiin, niin eiköhän sieltä jostain peitettyjen ikkunoiden takaa kuulunut "ei taida hölmö tietää koko juhlista yhtään mitään hehehehee" - olisi varmaan ollut paras kurkistaa ja sanoa ettei koko tilaisuus edes kiinnosta ja pidä vaan huoli omista tietämistäsi - todellakin olisi ollut paras tehdä niin! En kyllä oikein jaksaisi ja viitsisi. No loppujen lopuksi minähän tässä taas kohta joudun selittelemään "mikä sua oikein vaivaa?" jne. - ehkä sitten pitää kehoittaa kysymään niiltä jotka muutenkin pitävät kirjaa asioista ja tietävät!

5

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vielä tänä aamuna

"Rupeaakohan se typerä ämmä jo tunkemaan tähänkin porukkaan mukaan, vaikkei kyse olisi kuin hoidollisista asioista" - ja huilut kuule sinulle vaan! Puhu vasta sitten kun todella olen itse jotakin sanonut!!!!!!!!!!!!

Kirjoitinpa tämän, koska jos tulette selitystä minulta vaatimaan, on nämä kaksi tekstiä tulostettuna - selvikää paskaset asiat keskenänne! Helvetin terveysasema!!!

Kuka puhuu ja mitä?????

• No niin

Jep jep... Otetaan nyt se sininen pilleri ihan kiltisti....

• sininenkö
        No niin kirjoitti:

Kun ei ole mitään pillereitä!

Turha tulla esittään jotain mielenterveysongelmia kuule tähän............ Tämä on totista totta. Sinäkään et ilmeisesti ymmärrä, että ihmisiä on monenlaisia ja jokaisella on oikeus olla rauhassa....... Eli jos joku haluaa olla omissa oloissaan, miksei saisi!! Taidat olla vaan joku teini, joka ei tiedä asioista yhtään mitään!! Ja siks toisekseen missä ne ongelmat on, jos joku katsoo asiakseen aukoa päätään jossain suljettujen luukun ikkunoiden takana kuin esim. tulla kysymään että "hei, tiedäks että tuolla olis .........." Juu, kuule taitaa ne ongelmat olla jollain muulla.

• pillerin tarjoajalta
        No niin kirjoitti:

että onko sinulla oikeasti minkäänlaista toisen asemaan asettumisen kykyä? Aika älytöntä tulla esittämään mitään tuon kaltaisia kommentteja tänne!!

• senkin kokenut

Lähde pois mahdollisimman pian. Kiusaat vain itseäsi kun alat jännittää että mitähän sieltä taas seuraavaksi kuuluu. Ja kun alat jännittää, nousee verenpaine ja kroppasi voi yhä huonommin. Miksi antaisit työpaikan myyrien tehdä sinulle hallaa?

Yritä löytää toinen paikka niin pian kuin vain voit.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe