hei,sitä vaan haluaisin kysyä teiltä kaikilta laihduttajilta ,että oletteko kukaan pystynyt laihduttamaan ilman painonvartijoita(tai millään muilla maksullisilla toiminnoilla)?itse alan jo hieman turhautumaan siihen kun kaikki laihduttajat puhuvat usein siitä kuinka painonvartioiden avulla ovat pystyneet laihduttamaan ja itselläni kun ei riitä budjekti semmoseen ://
??!!??
4
383
Vastaukset
- bana--
ei siihen todellakaan mitään maksullisia laihdutuspalveluita tarvita että kilot karisee. kunhan syö terveellisesti ja sopivasti omaan energiankulutukseen nähden ja liikkuu väh. 30-60 min päivässä hyötyliikunta.
netissä on vaikka mitä ilmaisia laskureita jotka löytyy helposti googlettamalla. jos päättää kaloreita laskea (kaikki ei sitä tee) niin fineli.fi on siihen hyvä apu. - Minä vaan hei
Tammikuusta pudottanut 17kg tähän päivään.Aloin tarkkailla syömisiä ja kevensin hieman ruokavaliota.Samalla aloitin reippaat kävelylenkit 5krt viikossa noin tunti kerrallaan plus joka päivä pieniä lihaskuntoliikkeitä kotosalla.
Ihan itse ja yksin aloitin projektin,mitä nyt aviomies ollut tukemassa matkanvarrella.
Lähtötilanteessa painoindeksi 31 ja nyt 24.8 eli vihdoinkin rehellisesti normaalipainon rajoissa. Nimenomaan painonvartijoissa ei onnistu juuri kukaan.
Onnistumisella en siis tarkoita jojoilua vaan pysyvää painonhallintaa.
Mutta eivät nämä uskovaiset edes tajua tulevansa huijatuiksi, vaan todistavat malliin: "Painonvartijoissa olen onnistunut laihtumaan monta kertaa".
PV on luxemburgilainen pörssiyhtiö, jonka bisnes romahtaisi puolessa vuodessa, jos maksajat oikeasti pääsisivät uuteen elämäntapaan kiinni.- ^^pullahiiri^^
En minä itse ainakaan ole turvautunu painonvartioihin/keventäjiin. Kyllä se paino on tippunu ilman maksullisia ryhmiä. Aloitin tammikuussa laihduttamisen tai lähinnä aloin tekemään 5-6 viikossa pitkiä sauvakävely lenkkejä, sekä vähän tarkkaillu mitä syö. Kerran viikossa olen pitäny ns. herkku päivän, mutta silloinkin kohtuudella. Tähän mennessä kiloja on karissu tammikuusta -20.5kg :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156837Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693926- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
- 1461692
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408