Foo Fighters

Kultamuna

On se vaan perkele kun suomalainen panimo yritys järjestää konsertin johon pitäisi olla pääsy vain kilpailunvoittaneilla tosi faneilla.

Asiahan on hauska jo siinä mielessä että ymmärtääkseni tavastian henkilökunnan piti jotenkin jonottaa työvuoroaan Foon keikalle ja piti olla niin suljettua ja salaista tyyliin vain kilpailunvoittajat. Kuitenkin paikka oli ollut täynnä suomen musiikki "kermaa" tyyliin lasse kurki alias larry crane oli kommentoinut jossain kuinka hieno keikka oli ollut.

Itse olen ollut Foo fani ekasta levystä lähtien heti kun ilmestyi kauppoihin niin ekana päivänä hain ja ihastuin. Mua vituttaa tommonen toiminta, se on väärin että joku "yritys" voi toimia edes tolla tavalla, juu'u kuulostaa katkeralta ja oon sitä, jotkut pääsee paikalla vaan sen takii kun on joskusu jonkun levyn tehnyt, nooh mähän äänestän mun lompakolla ja koffi menetti just asiakkaan, enkä usko että oon ainoo...

5

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hopeakana

Kaikki "tosifanit" (mitenkä sen nyt sitten määritteleekään - pitääkö omistaa kaikki levyt, sinkut ja bootlegitkin?) ei varmasti olisi edes tuonne mahtunut, joten turha tuosta nyt hirveesti pulttia ottaa. Ei hirveesti haitannut, mikäli Lasse Kurki tai Toni Wirtanen siellä oli. Niin ne hommat vaan toimii. Maksa itse se parisataadonaa ja kutsu ketä haluat. Osa kilpailun voittajista ei edes osallistuessaan tiennyt mikä bändi siellä soittaa. En ole "tosifani", mutta nautin silti tapahtumasta täysin siemauksin. Pääasia, että keikka potki persettä. Sitäpaitsi lupasihan se Grohlin Dave, että saattavat tulla takaisin Suomeen.

ps. juon kyllä Koffia tästäkin eteenpäin.

• Kultamuna

Niinpä...sulla oli hauskaa...jos oisit joutunut jonottaa lippuja niin oisitko?? Se mikä riipii tässä on se että sulta otetaan mahdollisuus itse vaikuttaa asioihin, jos ois ollut liput myynnissä niin olisin taatusti ollut siellä mutta kun kaikki on "sattumanvaraista" lukuunottamatta niitä jotka kuuluu tän maaan musiikilliseen "eliittiin" jotka saa liput sinne minne haluavat, siinä vaiheessa koffin ei ois hirveesti kannattanut lyödä rumpua aiitä miten suljetut bileet on kyseessä. Hyvänä toisena esimerkkinä sprigstiinin keikat onnex oli toinen keikka sillä eka oli pakattu kaiken maailman spedee ja pätijää ja sen huomas että brucekin oli vähän että mit vit?? Kohtahan kaikista keikoista tulee ns.palkintojuttuja jollei sitten haluu mennä festareille mikä taas on mitä on...

• hopeakana
        Kultamuna kirjoitti:

Niinpä...sulla oli hauskaa...jos oisit joutunut jonottaa lippuja niin oisitko?? Se mikä riipii tässä on se että sulta otetaan mahdollisuus itse vaikuttaa asioihin, jos ois ollut liput myynnissä niin olisin taatusti ollut siellä mutta kun kaikki on "sattumanvaraista" lukuunottamatta niitä jotka kuuluu tän maaan musiikilliseen "eliittiin" jotka saa liput sinne minne haluavat, siinä vaiheessa koffin ei ois hirveesti kannattanut lyödä rumpua aiitä miten suljetut bileet on kyseessä. Hyvänä toisena esimerkkinä sprigstiinin keikat onnex oli toinen keikka sillä eka oli pakattu kaiken maailman spedee ja pätijää ja sen huomas että brucekin oli vähän että mit vit?? Kohtahan kaikista keikoista tulee ns.palkintojuttuja jollei sitten haluu mennä festareille mikä taas on mitä on...

En olisi jonottanut. Mutta ymmärrän kyllä, että sua harmittaa kun et voittanut lippua, etkä kuulu Suomen musiikilliseen eliittiin. Ja eikö Koffi mainostanut, että "keikka jonne lippuja ei MYYDÄ missään". Ei julkkikset niistä maksa ;-). Tosin esim. Andy McCoy taisi olla paikalla ihan bändin kutsumana.

Ja Brucen tiistain eli toisen keikan liput tulivat myyntiin aiemmin kuin ensimmäisen maanantain "spede" -keikan.

Raha puhuu ja häränpaska kävelee.

• johnnny park
        hopeakana kirjoitti:

En olisi jonottanut. Mutta ymmärrän kyllä, että sua harmittaa kun et voittanut lippua, etkä kuulu Suomen musiikilliseen eliittiin. Ja eikö Koffi mainostanut, että "keikka jonne lippuja ei MYYDÄ missään". Ei julkkikset niistä maksa ;-). Tosin esim. Andy McCoy taisi olla paikalla ihan bändin kutsumana.

Ja Brucen tiistain eli toisen keikan liput tulivat myyntiin aiemmin kuin ensimmäisen maanantain "spede" -keikan.

Raha puhuu ja häränpaska kävelee.

Millane keikka muuten oli? Monta biisiä vetivät ja muita fiiliksiä?

• Stacked Tractor
        johnnny park kirjoitti:

Millane keikka muuten oli? Monta biisiä vetivät ja muita fiiliksiä?

Keikka oli kerrassaan loistava.
        Lisää tuosta linkistä:

http://www.foofighters.com/blackbox/

ja siitä klikkaat helsingin keikan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2521
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe